{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Lammeskindssaddel {{forumTopicSubject}}

Hej alle! smiley

Jeg har længe ønsket mig en lammeskindssaddel af flere grunde. Men jeg er tvivl om hvilken jeg skal købe så den både er god, men ikke alt for dyr.. Har I nogle gode eller dårlige oplevelser med lammeskindssaddeler? Og hvor har I købt jeres og til hvilken pris?

Fortsat god dag! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lammeskindssaddel
  • #1   25. dec 2012
    Det er en glimerende ting at bruge som varmepude på tur, andet er den for mig ikke god til da bøjler er no go og støtten i den er dårlig ;o)

• #2   25. dec 2012 Altså jeg ved godt at den ikke må bruges som rigtig saddel, men jeg havde også tænkt mig at bruge den som en skovturs og hygge saddel, da jeg ikke rigtig rider med en rigtig saddel smiley Hvad gav i for jeres?

• #3   25. dec 2012 Jeg har fået god balance og holdning med min lammeskind sadel. Jeg har aldrig fortrudt at jeg har købt den. Jeg lægger dog en pad af skum eller lign. inden i for at aflaste ryggen på hesten, da jeg er meget spids røvet(undskyld sproget:). Jeg rider IKKE med bøjler i min.

• #4   25. dec 2012 FeelTheBeat: Okay tak smiley

Føns: Jeg rider nærmest altid uden saddel, så grunden til at jeg også tænker på at købe en er pga. bedre balance selvom jeg har øvet mig meget kan det være svært engang imellem smiley Det der med bøjler så er en den også bare tænkt som hygge og støtte til mig smiley

• #5   26. dec 2012 Så synes jeg du skal spare sammen til en god en. Min er fra christ og den er jeg glad for. Den kostede lidt over 2000kr men er også med mørk brun lam foroven. Du kan jo søge på google, bare skriv lammeskindssadel, og så kommer der et hav af informationer frem. Jeg bruger også alm. underlag under min engang imellem.

• #6   26. dec 2012 Føns: okay tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Lammeskindssaddel

Annonce