{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Ville du kunne li dig? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og tænker over en hel masse ting, jeg ELSKER at bruge tid herinde i forummerne, der er en masse skønne mennesker herinde som jeg ikke kender ude i den virkelige verden, og heller ikke kender skide godt herinde endnu, men jeg er godt på vej til at danne mig et indblik i alle jeg taler med, og langt de fleste er virkelig søde mennesker ...
MEN jeg læser indimellem indlæg/kommentarer rundtomkring hvor jeg bliver virkelig forarget og vred og skuffet over at folk kan finde på at udtale sig på den måde.
Ofte er det ondsindede kommentarer som virkelig rammer en eller anden person enormt hårdt, og i 99% af tilfældene er jeg ret sikker på der ikke er noget som helst belæg for at de rent faktisk ved hvad de taler om, de udtaler sig på grundlag af et billede eller en video, og alt er forvrænget fra virkeligheden når det ses i små afbræk, uanset om det er et billede eller en video.

Men jeg skammer mig lidt på menneskehedens vejne at der er folk der kan være så grusomme uden at ha noget at ha det i.

Så til dem der ikke altid behandler andre pænt og fornuftigt, tænk lige på dette:

"Hvis du mødte dig, ville du så kunne li dig?!"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du kunne li dig?
Kommentér på:
Ville du kunne li dig?

Annonce