{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.509 visninger | Oprettet:

Hvad bliver i kaldt ? {{forumTopicSubject}}

Hvordan har i det med at blive kaldt forskellige ting?
Jeg tænker både på ''kælenavne'' som i har fået tildelt/selv taget til jer, men også ''skat'', ''putte'' hvad ved jeg.

Det eneste navn udover mit fornavn jeg bryder mig om at blive kaldt, er Samsø - som er mit mellemnavn.

Grunden til jeg egentlig er kommet til at tænke på det, er efter jeg er begyndt at skrive med lidt forskellige fyre .. Jeg sidder simpelthen og krummer tæer, rynker på næsen og bliver pinlig på deres vegne når de kalder mig divs. ting. Pusser, skat .. Og den seneste, som virkelig irritere mig: Bisse! øøøøøh, kaldte du mig lige bisse? *PLING ny besked* ''Bisse'' igen -.-
Han spurgte på et tidspunkt om jeg kunne været interesseret i at mødes på denne her måde:
Hva så Bisse, skulle vi snart ses?
Mit eneste svar var: Kun hvis du gider stoppe med at kalde mig bisse ....

Jeg kan have lidt samme problem med søde, vidunderlige mm. når det ikke er folk jeg kender. Hvis en helt fremmede skriver ''søde'' til mig, kan jeg kun tænke: Hvordan fanden ved du om jeg er sød? Næh, nu skal du se ægte kælling x)

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har det simpelthen bare for mærkeligt med sådan noget.
Men hvad er jeres forhold til navne i får af andre?

- Lige som bonus så kan i få en sjov en.
Jeg hedder som sagt samsø til mellemnavn, og en dag kom en af mine meget tætte venner og var faktisk nærmest rød i hovedet af at holde sit grin inde. Han havde nemlig leget lidt med mit navn ...
Fra 8 klasse af, blev jeg kaldt SLAMsø. Hvorfor? Jo fordi min far kørte SLAMsuger, og jeg hed samsø.. Selv lærerne kunne ikke holde masken når den blev brugt ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad bliver i kaldt ?
Kommentér på:
Hvad bliver i kaldt ?

Annonce