{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.101 visninger | Oprettet:

Alle jer med piercinger :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'er.
Jeg vil lige stille alle jer med piercinger, et par spørgsmål smiley

1: Hvilke/hvilken piercing har du?
2: Hvor blev den lavet (butikken)?
3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?

Jeg spørger bare fordi jeg gerne vil høre hvad i andre mener om smerten ved en piercing smiley
- Har selv en Tragus, lavet i Maniac Ink, og den lå på 1-2 på skalaen hvor at 1 er meget lidt ondt, og 10 rigtig ondt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle jer med piercinger :-)
  • #1   2. feb 2013 1. Tunge piercing og to ører piercinger smiley
    2 . Alle tre er lavet i The Old Barbershop i København smiley
    3. Tungen 1 - kunne ikke mærke det og var overrasket over at den allerede var lavet.. xD ørerne 4 det gjorde lidt ondt, men ikke meega slemt.. smiley


  • #3   2. feb 2013 Har i navlen, det gjorde ikke ondt 1. Den er lavet i Randers toolbox.
    Har haft i patten, den var mere 3. Lavet samme sted.
    Har i tyngen, 2. Lavet samme sted.
    Har haft en Madonna, 4 den var ikke særlig rar. Lavet samme sted.


  • #4   2. feb 2013 Jeg har/haft 1 intim, 1 i brystet, 2 i navlen (ikke på samme tid), 1 i tungen, 1 i næsen, 1 i overlæben og 1 i hagen smiley Den der gjorde mest ondt var den i tungen.. de er faktisk lavet forskellige steder, men fandt et sted i KBH og tog derover og fik lavet de fleste fordi han var SINDSYGT dygtig! (Gorlubb piercing) smiley

  • #5   2. feb 2013 Navlen. lavet i Tyrkiet (salon tattoo) ca 3-6 ondt smiley

  • #6   2. feb 2013 Har i navlen, 5 i ørene (men de er skudt i) også har jeg haft en næsepircing.

    Har fået lavet i næsen og næse hos Ganesha i Aarhus.
    Den er i navlen lå vel på 2, jeg opdagede det slet ikke.
    Og den i næsen på en 5 eller 6 stykker.

    Vil sige at det føles som at blive nevet hård at få skudt smykkerne i, selvom det er dyre vil jeg selv vælge at få dem pircet i.


  • #7   2. feb 2013 1... har 1 i læben.
    2.. badboys vordingborg
    3..1 kunne slet ikke mærke det


  • #8   2. feb 2013 har en madonna gjorde ikke ondt 2
    blev lavet hos city pircing i kbh


  • #9   2. feb 2013 1: Hvilke/hvilken piercing har du? I navlen (hul i ørene tæller vel ikke?!) Har dog lavet hul i ørene ved hjælp af Istærninger og synål:-)
    2: Hvor blev den lavet (butikken)? I Oslo, gamlebyen.Ørene: I stuen hos en veninde.
    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10? 8 men det varede i kun 3-4 sek og så var det overstået:-) 3 måske men først bagefter:-)


  • #10   2. feb 2013 1: Tragus piercing.
    2: Alfa piercing bagerst i Taxi, men den er lukket nu.
    3: 3 tror jeg smiley


  • #11   2. feb 2013 1. 3 i tungen og 1 i bryst. Har tidligere haft i øjenbryn, overlæbe( Madonna), navlen og en mere i tungen.

    2. Har fået alle lavet ved autoriseret piercer i ren butik.! Er meget imod dem som laver dem selv med en nål.! I er ikke klar over hvor mange bakterier der er på sådan en nål og hvad I ellers bruger, det kan gå grueligt galt.!

    3. tungen gjorde ikke ondt nogen af gangene, men var meget hævet og øm en uges til efter. Den i brystet gjorde vildt ondt. Madonna og Øjenbryn gjorde ikke ondt, navlen gjorde lidt ondt smiley


  • #12   2. feb 2013 Vi brandt nålen af og desinifiserte øret både før og efter. Har aldrig haft problemer. Det var dog for 20 år siden smiley

  • #13   2. feb 2013 Navle piercing, tragus, helix og 4 i ørene.
    Helix og og de 4 i ørene - ved en smykkeforretning i Haderslev.
    Navle piercing - Århus.
    Tragus - house of ink, Haderslev. Tror jeg, haha smiley
    Tragus - den gjorde nas, da mit øre er så lille, at pierceren måtte kæmpe med låsen.
    Navle piercing - meget lidt ondt. Nok en 1'er.
    Helix + de andre - slet ikke ondt.


  • #14   2. feb 2013 1. En industrial, højre øre.

    2. Lavet i Copenhagen body extremes

    3. Kan slet ikke huske at det gjorde ondt, så det må være nær 1 smiley Det eneste der gjorde ondt, var da han kom smykket igennem, men det var slet ikke så slemt (:


  • #15   2. feb 2013 Fik lavet en madonna, cirka ½ år siden.
    Fik den lavet i negle og skønheds klinik, hvor de også laver pircinger i slagelse.
    Den ligger på 3, så det gjorde ikke særlig ondt, end det jeg havde regnet med.


  • #17   2. feb 2013 Har i ørene
    Lavet i Kolding tror jeg
    Overhovedet ikke da de var i spurgte jeg hvornår de kom i


  • #18   2. feb 2013 I tungen
    Fik den lavet i cross over
    Den ligger vel på 2, gjorde slet ikke ondt at få lavet. Det der gjorde mest ondt var den dumme tang hun pressede min tunge helt flad med smiley Ellers var tugen bare lidt øm nogle timer efter


  • #19   2. feb 2013 Nål/kanyle bliver ikke sterilt af at blive brændt eller sprittet af. Det skal behandles minimum 45 min ved 134 g og under tryk. har arbejde i Tattoo/piercer salon hvor de gik MEGET op i sterilitet. Så alle nåle/kanyler var sterilt indpakkede inden brug. Og nu arb jeg hos en tandlæge hvor hygiejne også er super vigtigt.! Selvfølgelig kan man være heldig at der ikke går infektion i såret, men man kan altså også få fx stafylokokker, og det ville sgu være træls at få i tunge/læbe/navle osv smiley

  • #20   2. feb 2013 Er virkelig taknemmelig over alle jeres svar, men må jeg minde om at folk som selv har lavet deres piercinger, selv har taget beslutningen, og at det ikke er til diskusion i dette emne smiley

  • #21   2. feb 2013 Julie argh det passer ikke helt det det
    Hvorfor sprittr man så bare et blodprøveglas af efter en tur på gulvet
    Hvorfor har man så en spritserviet når man giver ting i årene


  • #22   2. feb 2013 3 i øret, tattoostudiet horsens smerte: 2
    1 navlen: tattoo lis, kbh smerte: 1
    har også haft:
    øjnbrynet, tattoo studiet, horsens. smerte 8
    skridtet (for at sige det pænt...) london smerte: 5 (fik bedøvende creme på inden).


  • #23   2. feb 2013 Har haft i tunge og næse.
    Har nu stretch i ørerne og navlepiercing.
    Tror de lå på en 2-3 stykker, at gå lavet og er lavet i artistic tattoo i Aalborg.


  • #24   2. feb 2013 Jeg har ikke mere, men har af:

    Snakebite
    Labret
    Tungepircing

    Den i tungen gjorde mest ond, de andre gjorde ikke ondt


  • #25   2. feb 2013 jeg kan se at de forskellige steder har fancy navne, dem kender jeg ikke lige, så du fik den på dansk:)

  • #26   2. feb 2013 Har en i hvert øre det var en skala på 2, fik dem lavet ved maglebjerg i Vejle

    Har en i næsen føj for pokker det var en 10+ brækkede mig, fik den lavet i en butik der hed guld perlen i Vejle men den er lukket nu

    Har en i navlen lå ned men ej hvor gjorde det ondt, det er en skala på 6, fik den lavet ved en prof. I vejle,


  • #28   2. feb 2013 Jeg havde en i tungen, en madonna, i næsen, og 2 huller i hvert øre.

    den i næsen synes jeg gjorde pis ondt, men ikke rigtig de andre.

    Har dem desværre ikke mere da jeg altid taber dem i ørerne, og de andre blev taget ud af sygehuset da jeg røg akut ind pga en rideulykke.


  • #29   2. feb 2013 1: Hvilke/hvilken piercing har du?
    Har de normale i øreflippen, Helix og navlepiercing ^_^

    2: Hvor blev den lavet (butikken)?
    Dem i øreflippen blev lavet ved en eller ande guldsmed xD Min helix blev lavet ved en guldsmed ogs -.- så den blev skudt i.. ville hellere have haft den piercet i smiley
    Og den i navlen blev lavet ved en eller anden piercer i Ebeltoft ^_^

    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?
    Dem i øreflippen o.o kan ikke huske det ._. Var ret lille dengang xD
    Helix: Hmm 1 vil jeg mene!
    Navlepiercing: Hmm 4 tror jeg ^^

    Og ja så får i lige hvad for nogen piercinger jeg gerne VIL have! xD
    Tunge, næsepiercing xD Øhm flere i ørene ._.
    Dermal i stykket over patterne ^_^ Og så overvejer jeg enten en; Madonna, Labret eller bare noget ved munden :'D


  • #30   2. feb 2013 1 industrial piercing :blev piercet i øret i prag for nogle år siden så kan ikke huske hvad butikken hed . det var ikke så rart da han stak den lange nål igennem øret 2 stedet på en gang, og så bagefter stak smykket i, men man glemmer smerten når man er så glad for dem smiley

    6 alm piercinger i hvert øre. lavet i div smykke forretninger og nogle lavet af mig selv så jeg syntes ikke det gør spor ondt.

    1 næsepiercing. meget sart i næsen så det bliver en 5,er.

    1 navlepiercing. det er nok en 2er. lavet i en tatoo og piercing shop.


    profilbillede
  • #31   2. feb 2013
    1 - Har to øreringe og en i næsen.
    2 - Alle tre er lavet på Ørbæk Marked ved samme, en eller anden tatoo shop der ligger ved Kværndrup/Stenstrup.
    3 - Ved ikke på en skala, men jeg vil hellere ha' lavet en i næsen igen, end ørerne. Lige så når det kommer til betændelse.


  • #32   2. feb 2013 ko, og i navlen, men den voksede ud.

  • #33   2. feb 2013 I fortæller om de forskællige steder I har fået de lavet! Vil I ikke oversette så vi der ikke er så "ind i det";-) forstår hvorhen på kroppen de er lavet???:-)

  • #34   2. feb 2013 Tindur god idé for ikke engang Google ved det

    Jeg starter jeg har en hel norma ørering i hvert øre


  • #35   2. feb 2013 Team Tindur:
    Helix er den i toppen af øret smiley
    Labret: Sådan en i læben :b
    Dermal: Sådan en der sidder direkte ind i huden ^^
    Lige til mine ;D


  • #36   2. feb 2013 Så en perle i næsen er dermal? Har jeg forstået det rigtig?:-)

  • #37   2. feb 2013 Eller måske ikke? Den kommer vel igennem eller hvad??:-)

  • #39   2. feb 2013 Nå ok:-) Tak søde sissel:-) Falder de ikke nemt ud??

  • #40   2. feb 2013 Hæh så lidt da!^_^ Altså jeg har ikke selv (endnu) men det mener jeg ikke smiley Det er sådan nogen der skal skæres ud ._.

  • #41   2. feb 2013 Hvad er en ko pircing? Et øremærke?

  • #42   2. feb 2013 Er ikke sikker men den minder vel om en Helix, altså den i 'toppen' af øret! smiley Den er sådan lidt " ko agtig" :b

  • #43   2. feb 2013 det hørtes dog ikke rart ud:-( Tror jeg nøjes med den jeg har og evt en lille diamant i næsen.....måske....:-)

  • #44   2. feb 2013 Haha tror heller ikke de er rare at få lavet, eller fjernet smiley Men jeg har nu planer om diverse piercinger, tusser og sjovt hår xD

  • #45   2. feb 2013 1: Hvilke/hvilken piercing har du? Tunge + earl.
    2: Hvor blev den lavet (butikken)? Tunge: Dalgas Body piercing, earl: Gorlubb
    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10? Tunge: 1, earl: 7


  • #46   2. feb 2013 har selv to til øreringe smiley er dog i gang med at strechte dem større smiley så hullerne bliver 10-16mm store ^^ smiley og skal måske enten have snakebite eller tunge piercing smiley
    kan ikke huske hvor de blev lavet smiley
    og kunne slet ikke rigtig mærke det såå smiley


  • #47   2. feb 2013 Sissel - Du synes ikke det er nok med de skøre krækker;-) jeg burde jo have forstået det efter sex emnet der kørte her inde...;-)

  • #48   2. feb 2013 Jamen, jeg elsker underlige og syge ting xD Der passer hesten ogs godt ind! Hun får nok ogs snart farvet hår xD

  • #49   2. feb 2013 så kommer I til at matche hinanden:-) Hvad bliver I søde:-) Vil du sende mig et billede af Jer;-)

  • #50   3. feb 2013 Team Tindur:
    Jov skal nok sende billeder når vi er nået dertil xD

    DD:
    Dig og dine frække piercinger ._.!!
    Hallo! Du har lige busted mig -.-!!


  • #51   3. feb 2013 DD:
    Jeg siger ikke mere ;D

    Puha, helt frækt D:... *vandfald* ._.


  • #52   3. feb 2013 o__o
    Ved ikke hvad jeg skal sige ._. smiley

    Jov vent.. Neji ._.

    Jov, hvordan mener du xD?


  • #53   3. feb 2013 <b>1: Hvilken piercing har du?</b>
    - Navle
    <b>2: Hvor blev den lavet?</b>
    Ganesha i Århus
    <b>3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?</b>
    5

    <b>1: Hvilken piercing har du?</b>
    Øjenbryn
    <b>2: Hvor blev den lavet?</b>
    Ganesha i Århus
    <b>3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?</b>
    1

    <b>1: Hvilken piercing har du?</b>
    Tunge
    <b>2: Hvor blev den lavet?</b>
    Ganesha i Århus
    <b>3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?</b>
    6

    <b>1: Hvilken piercing har du?</b>
    Isabella
    <b>2: Hvor blev den lavet?</b>
    I Århus (husker ikke navnet på stedet)
    <b>3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?</b>
    2

    <b>1: Hvilken piercing har du?</b>
    9 huller i ørerne
    <b>2: Hvor blev den lavet?</b>
    Forskellige steder
    <b>3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?</b>
    Forskelligt. Den ene i toppen af venstre øre gjorde halvondt bagefter (øret dunkede) og den i højre øre samme sted kunne ikke mærkes.
    Det var smerte mellem 0-7 - 7 taget i betragtning af tidsrummet den var øm, og ikke så meget selve smerten.

    Ingen af mine huller/piercinger er dog nogen jeg ikke ville turde få lavet igen. Har dog fortrudt min øjenbrynspiercing fordi den groer ud (en tendens for øjenbrynspiercinger). Har dog ikke pillet den ud endnu, og har haft den i 9 år. Resten af mine piercinger er jeg super glad for.


  • #54   3. feb 2013 1: Hvilke/hvilken piercing har du? Har 6 i ørerne, og en i navlen.

    2: Hvor blev den lavet (butikken)? Dem i øerne har jeg fået lavet forskellige steder. Den i navlen blev lavet i Gorlubb piercing - virkelig godt sted! De næste piercinger, skal jeg helt klart have lavet der!!

    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10? Dem i ørerne ligger nok på 4, navle piercingen ligger nok på 6.


  • #55   3. feb 2013 1: Hvilke/hvilken piercing har du?
    Jeg har en labret piercing som sidder i midten ved underlæben. smiley
    2: Hvor blev den lavet (butikken)?
    Fari Brady Tattoo i kolding
    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?
    5-6, det var lidt slemmere end jeg troede men ikke sådan direkte smerte fuldt smiley


  • #56   3. feb 2013 1: Hvilke/hvilken piercing har du?
    Jeg har en septum, industrial og to helixer (dertil også 4 almindelige huller hvor af det ene er stretchet)
    2: Hvor blev den lavet (butikken)?
    Copenhagen body extremes, det eneste sted jeg har lyst til nogen skal gennembore mig med en nål! smiley De ser lidt skræmmende ud synes nogen, men de er så fandens søde dernede, det er god service hvis der er opstår problemer med piercingen eller lignende smiley
    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?
    Septum: nok en nummer 7, det var bestemt ikke rart, men man rammer også lige en stor nervebane fik jeg forklaret inde hos dem, som bla. gør man græder smiley
    Industrial: Puha den var slem! De laver et første hul først, gør smykke klar og så piercer hul nummer 2, så øret nåede at blive fyldt med blod inden de lavede hul nummer 2 smiley så det gjorde ondt!
    helix: altså nu fik jeg lavet to i samme øre på samme tid, så det var samme omgang som med min industrial. DOG gør det første hul ikke sådan vildt ondt, måske en 6-7 stykker, det er bare mest som at blive nevet meget hårdt :)!


  • #57   3. feb 2013 1. En labret (højre side), 8 helix, 2 stretch (1 i hvert øreflip) + 2 øreringe i hver øreflip, en navlepiercing, en skindiver/dermal og en tragus.

    2. Alle dem i ørerne er skudt i, de fleste i Fatima (Roskilde). Navlepiercing + dermal + labret er lavet i The Old Barbershop i kbh.

    3. I ørerne (altså skudt i) ca. 2-3. Labret: 4. Dermal: 1. Navlepiercing: 6.


  • #58   3. feb 2013 1: Septum, 2x stretch på 14mm og helix. Jeg har før haft nostril, spiderbite og almindelig labret.
    2: Hvor blev den lavet (butikken)? Septum i Gorlubb, ligesom alle mine labrets. Nostril i CHBE og helix og stretch har jeg selv fikset.
    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10? Septum og nostril kunne ikke mærkes. Labret kunne mærkes, så en 2'er. Men da jeg fik spiderbite, altså to labrets lige efter hinanden, så ramte nummer 2 op på en 7'er. Helix vil være en 10'er oooog stretch er på en sød 3'er smiley


  • #60   4. feb 2013 15 huller i ørene - lavet selv gjorder ondt på skalaen 1-6 alt efter hvor langt oppe de sidder
    Tragus - lavet i nextatoo i Haderslev , den lå på en 6
    Næsen - lavet i en smykke forretning i Svendborg, den ligger på en 2
    Tungen - lavet i fairy brady i Kolding , ligger på en 1
    Snake bite - lavet selv , ligger på en 3 den ene og en 6 den anden
    Brystet - lavet i fairy brady Kolding , ligger på en 7
    Navlen - lavet i red crane tatoo i Kolding, ligger på en 4
    smiley


  • #61   5. feb 2013 Har haft en masse huller i ørene jeg selv lavede, de var måske 4. Har haft i næsen, det var nok 2. Har i tungen, det mærkede jeg ikke, så 1. Har to i navlen, det var omkring 3. Har labret under læben, omkring 2. Har haft i øjenbrynet, også 2. Har i tragus, 1.. De er lavet i Vejle og Kolding.

  • #62   5. feb 2013 Har et par stykker.

    2x nostril. En 3'er på skalaen.
    Labret. 2.
    Tunge. 2.
    Industrial. 9. Den gjorde rocker ondt.
    Navle. 3
    Triangel (intim) 1. Den gjorde overhovedet ikke ondt.

    Alle mine piercinger er lavet hos Needles and Pins, da den stadig lå i Roskilde.


  • #63   5. feb 2013
    1: Hvilke/hvilken piercing har du?labret( har haft madonna og helix)
    2: Hvor blev den lavet (butikken)?(smykkegalleriet i århus, helix i horsens)
    3: Hvor ondt gjorde det fra 1-10?labret 3, madonna 3, helix 5


  • #64   6. feb 2013 Helix, lavet hos Guldsmed Lange i Sorø, 8 .. men var heller ikke så gammel :b
    Tragus, lavet hos Slagelse Hudplejeklinik, 5
    Labret, lavet af min veninde, 1
    Navlepiercing, lavet hos Slagelse Hudplejeklinik
    2 normale huller i ørene, hos Fred. Jensen og Søn i Sorø, 1
    2 ved siden af de normale, hos Plaza i Slagelse, 1


  • #65   7. feb 2013 1) Tunge og labret (madonna)
    2) I slagelse hudpleje klinik.
    3) Tungen omkring 5, da jeg fik lavet den uden tanken. Så da nålen kom igennem gjorde det nas. Den i læben er 1, kunne overhovedet ikke mærke det, og har overrasket over hvor hurtigt den sad i smiley

    Har dog også ørene, men de er skudt i, da de er nogle år gamle. Har også haft i næsen, den gjorde overhovedet ikke ondt. Den blev lavet i Næstved.
    Vil super gerne ha lavet nogen flere piercinger smiley


  • #66   8. feb 2013 1. Navlepiercing
    2. En tattoo shop i Sønderborg smiley
    3. Jeg synes ikke at det gjorde ondt. så max 2/10 smiley
    Men alle har jo forskellig smertetærskel smiley


  • #67   8. feb 2013 1: patten navlen tungen og en Madonna
    2: ved gogge i Holstebro.
    3: 2/10


  • #68   8. feb 2013 1: Labret, midten af læben.
    2: Kelds Tattoo & Piercing, Herning
    3: -10/10 - mærkede absolut intet.


  • #69   11. feb 2013 Har to øreringe nederst i hver øre, som er blevet lavet ved en guldsmed. Har også tre andre i mine øre. En ved siden af dem nederst, en øverst i øret og en midt i øret. Dem har jeg selv lavet smiley Havde en i læben på et tidspunkt (Fik den lavet to gange) Første gang ved Fyens Tattoo Corner og den anden i en tattoobutik i Camden, London smiley

Kommentér på:
Alle jer med piercinger :-)

Annonce