Blogger
26. feb 2013 Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Hvor meget uheld kan en person have?! {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg da snart træt af alt det uheld.
Denne gang handler det om skoler og klasserejser.
Altid har jeg haft det 'held' ikke at komme nogen fede steder hen. Kun KBH Tyskland, sverige og østrig. Juhu?
Så kom jeg i interntional klasse og så frem til 3 fede rejser UD af europa. Pludselig var det første igen kbh det næste skal være berlin og det 3 også Tyskland.
Samtidig med det stod jeg og fik at vide af psykolog at hun syntes jeg skulle blive sygemeldt på ubestemt tid for at se om jeg kan få lidt ro i hovedet (længere historie). Jeg havde hele tiden nægtet fordi jeg bare ville på store rejser. Men efter vi fik de rejser at vide gjorde det det meget nemmere for mig og jeg blev sygemeldt. Uviden om jeg for lov at komme tilbage.
I dag laver de så den 3 rejse om. Hvorhen?! NEW YORK!!!!! Forhelvede hvor jeg mig altid føler røvrendt af gud eller hvem der nu styre verdenen.
Jeg regner ikke med jeg for lov at komme igen så farvel new york.
Det eneste jeg kan trøste mig med er at jeg nok alligevel ikke havde fået råd til rejsen. Men alligevel er jeg slået helt ud nu. Hvor er jeg træt af alt -.-'
Lidt brok på eftermiddagen oven i alt mit andet brok med stjålet bil osv beklager.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 37
apr 2011
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 6 Emner: 12 Svar: 82
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 78
Men synes godt nok også du er uheldig lige for tiden
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 504
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 881
Men det virker lidt mystisk at du kun blev på skolen for rejsernes skyld?
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Det var det eneste der holdte mig der endnu (ja ud over mine venner men dem kan man jo altid se).
Jeg har altid haft drømmen om store rejser med klassen. Men det skete aldrig. Med en international klasse tænkte jeg nu når jeg det sku. Men nej.
Da jeg så endelig overhav mig presset om at blive sygemeldt så laver de det om til New York -.-'
Alt andet med skolen osv har kun kørt mig ned og gav mig angst/stress osv. Så myatisk eller ej det var det eneste der stadig holdte mig der.
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Ja det muntre mig da rigtigt op!! XD
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 881
Nå jeg er nok bare for gammeldags
Ps det er jo ikke umuligt at du kommer til NY senere i livet:)
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Christina - Tror hun mener det er uheldigt, at de laver rejsen om, når hun er gået ud af skolen.
Hvor meget uheld kan en person have?!