{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Hvor meget uheld kan en person have?! {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg da snart træt af alt det uheld.

Denne gang handler det om skoler og klasserejser.

Altid har jeg haft det 'held' ikke at komme nogen fede steder hen. Kun KBH Tyskland, sverige og østrig. Juhu?

Så kom jeg i interntional klasse og så frem til 3 fede rejser UD af europa. Pludselig var det første igen kbh det næste skal være berlin og det 3 også Tyskland.

Samtidig med det stod jeg og fik at vide af psykolog at hun syntes jeg skulle blive sygemeldt på ubestemt tid for at se om jeg kan få lidt ro i hovedet (længere historie). Jeg havde hele tiden nægtet fordi jeg bare ville på store rejser. Men efter vi fik de rejser at vide gjorde det det meget nemmere for mig og jeg blev sygemeldt. Uviden om jeg for lov at komme tilbage.

I dag laver de så den 3 rejse om. Hvorhen?! NEW YORK!!!!! Forhelvede hvor jeg mig altid føler røvrendt af gud eller hvem der nu styre verdenen.

Jeg regner ikke med jeg for lov at komme igen så farvel new york.

Det eneste jeg kan trøste mig med er at jeg nok alligevel ikke havde fået råd til rejsen. Men alligevel er jeg slået helt ud nu. Hvor er jeg træt af alt -.-'

Lidt brok på eftermiddagen oven i alt mit andet brok med stjålet bil osv beklager.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget uheld kan en person have?!
Kommentér på:
Hvor meget uheld kan en person have?!

Annonce