{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Gymnastik i skolen. {{forumTopicSubject}}

Okay ja. Sagen er det, at jeg jo som alle andre, har gymnastik i skole tiden. Desværre er min lære sådan helt 'volley ball nørd' og nu har vi spillet det, hvergang til gymnastik, i godt og vel et år. Måske mere. Da vi lærte reglerne, og lærte at spille ordenligt, var jeg lige blevet opereret fordi jeg havde knyster, og gik derfor med krykker. Så ja, jeg blev undtaget for gymnastik.. Nu spiller vi det jo som sagt hvergang, men jeg kender ingen af reglerne, eller til nogle af tingene. Alle de andre, er blevet ret god til det, men min lære har ligesom ikke givet sig tid til at lære mig det.. Egentlig burde det være meget nemt, men så snart jeg prøver at nå en bold, eller skal save bliver jeg råbt af.. ikke ondt, men fordi de gerne vil have jeg gør det ordenligt, da de vidst alle er konkurrence mennesker.. og når jeg ikke prøver at nå bolden, så bliver de også utilfredse. Jeg er snart træt af, bare og stå, for ligemeget hvad jeg gør, så er det forkert. Så ja jeg gider ikke, og prøver alt hvad jeg kan for at slippe fra gymnastik, da det hurtigt kan ødelægge hele mit humør. Tror faktisk alle i min klasse ser mig som en kedelig og doven person, fordi jeg aldrig deltager i gymnastik timerne.. hæh, de burde vide hvor aktiv jeg er i min fritid, nå. Men ja. Mine forældre fatter nada.. Nogengange gør de, men så heller ikke længere.. Hvilket jeg er træt af, fordi det som sagt ødelægger hele mit humør. Nå men, til sagen. Hvad syntes i jeg skal gøre? Mine forældre vil ikke forstå det, da de ikke kan sætte sig i mit sted, og vi har faktisk nævnt det til min lærer, i en mail vi sendte, men han har ikke kommenteret det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gymnastik i skolen.
  • #1   11. jun 2013 Spørg din gymnastiklærer om i ikke kan lave noget andet for en gangs skyld?

• #2   11. jun 2013 Det er da heller ikke okay, at i kun spiller volley. Der er da pensum, man skal igennem.

• #3   11. jun 2013 Har du prøvet at gå til din lærer? Sådan helt personlig hen lige inden eller efter en time måske, og sige "Jeg har det ikke så godt med timerne lige nu. Det er sjovt at spille volley og jeg vil gerne, men fordi jeg ikke var med i starten, så er min teknik ikke god. Jeg synes ikke det er rart at blive råbt af fordi jeg ikke kan selvom jeg virkelig prøver." Du skal fokusere på at sige JEG og ikke anklage andre, men "JEG føler..."

• #4   11. jun 2013 Det har jeg sagt, men desværre er jeg stemt ned, da alle i klassen undtagen.. 2-3? ikke vil volley.. så ja..

• #5   11. jun 2013 Nej ikke endnu Hønen, da jeg ved at han ikke vil forstå det.. at jeg ikke kan, er noget han ikke kan forstå, fordi at det er så nemt for ham, og resten af klassen.. smiley

• #6   11. jun 2013 Han er lærer, han skal forstå. Det er jo bare at forklare at du ikke var med til den grundlæggende træning, og uden den så er det svært for dig; samt at det ikke er rart at blive råbt af af den grund.

Og hvis du ikke prøver at forklare det, så ved du jo ikke om han vil forstå. Tricket kan være at fange ham på et tidspunkt hvor han ikke har travlt eller der er mange mennesker.

• #7   11. jun 2013 uh, er blevet helt fritaget fra idræt - må/kan ikke løbe.. pga hoftebrud.. så deltager slet ikke smiley

men fordi jeg INTET! til idræt kunne.. gik jeg bare hjem alle gange altså før i tiden, - ligeglad med om lærerne blev sur osv smiley

men som sagt er nu fritaget, men det er en længere historie smiley

• #9   11. jun 2013 Vil jeg prøve Hønen. smiley tak for rådet!
    Hvis jeg bare kunne Lykke.. Desværre bliver jeg kørt i skole, da min lillesøster også skal afsted, så det er nemmest.. så ja,har ikke rigtig nogle muligheder..

• #10   11. jun 2013 Reglerne kan man jo nemt lære. Google er din ven, så ingen undskyldning der.
    Og selvom du gik på krykker, så var du vel til stede ved undervisningen? Selvom man er forhindret i at deltage bør man stadig møde frem i min verden.
    Og snak da med læreren og dine kammerater, men lad være med at pive og klynke (hvis du gør det). Bed pænt om lidt ekstra forklaring og lidt ekstra træning.
    Og så gør dit bedste. Hvis bare man forsøger og ofrer sig, så kan alle se at man prøver og det bør alle kunne acceptere. Hvis du bare står og kigger og ikke går efter bolden, så kan jeg godt forstå de synes du er irriterende.

• #12   11. jun 2013 Jeg vil nu mene at jeg burde få den undervisning, som alle andre har fået.. Selvfølgelig kan jeg bruge google, men det vil aldrig være det samme. Jeg mødte ikke op, da jeg havde så mange smerter. Desuden har vi gymnastik i en hal, lidt væk fra skolen, som vi skal cykle frem og tilbage til, og jeg har ikke forældre som har tid til at køre mig frem og tilbage. smiley

Det vil de ikke høre på.. Hev engang min lærer tilside, og fortalte ham det, hvor jeg så bare fik lov til at droppe at serve, men det var så den ene gang, og han er altid så opsat på at få os igang, at der ikke er tid til det. Jeg gider slet ikke at prøve at ramme bolden, for ligemeget hvad, så gør jeg det forkert.. Så ja.. Jeg har lidt givet op, efter lidt over et år. smiley

• #13   11. jun 2013 Gid det var så nemt, men det får jeg desværre dårlig samvittighed over.. hæh.. det er lidt nemmere når mine forældre er indblandet i det. smiley

• #14   11. jun 2013 kender det godt, vi spillede volley i et halvt år på et tidspunkt og det var ved at være pænt irreterende i længden. kan du snakke med inspektøren? vi kunne nemlig godt, vores var meget rar. hvis du dog ikke bryder dig om det, så få dine forældre til at kontakte ham og forklare at han ikke overholder pensum og i har lallet rundt med det skide volley i så lang tid nu. det burde få sat lidt skub i tingene.

• #15   11. jun 2013 Høhøhø, vores skole er lidt lille, så vores inspektør er også vores matematik, fysik, biologi, og idræts lærer. Så ja.. Må prøve at høre dem ad, om de ikke kan tage en snak med ham, dog har vi lige været henne på skolen og snakke om noget andet, så der kommer nok til at gå lidt tid, før det sker.. smiley

Men tak for rådende alle sammen. smiley

Kommentér på:
Gymnastik i skolen.

Annonce