{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.276 visninger | Oprettet:

Permanente krøller i typisk skandinavisk hår? {{forumTopicSubject}}

Jeg er så grueligt træt af mit lyse, glatte, tynde og kedelige hår. Jeg har overvejet at få lavet permanente krøller, når mit hår er blevet lidt længere. Min veninde har fået det lavet, og hendes hår er også tyndt og fint, dog lidt tykkere end mit, og hendes var stadig ret pæne efter 8 måneder, hvor hun fik dem fornyet. Hun bruger bare en bestemt skum, og så sidder de flot! Samtidig hører jeg også bare, at det næsten aldrig bliver godt i netop min hårtype, så er også lidt skeptisk omkring det. Lige nu er mit hår skulderkort, men vil under alle omstændigheder vente med det i nogle måneder, så det kan blive længere. Skal lige siges, at jeg har "jomfruhår", så det er aldrig blevet farvet, afbleget eller noget smiley

Hvad er jeres erfaringer med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanente krøller i typisk skandinavisk hår?
  • #1   12. jun 2013 Nu har jeg selv en høstak af naturlige krøller... smiley

Min mange af mine veninder har haft fået lavet dem, og deres hår blev virkelig tørt og grimt.... smiley

• #3   12. jun 2013 jeg har også tyndt og meget fint har. jeg fik det lavet og det holdt ca 3 mdr, og min har blev så ødelagt, tørt og slidt efter det. jeg gør det aldrig igen

• #4   12. jun 2013 Fik ordnet mit sidste år, og de var bare herre flotte!! Var så glad for dem! smiley
    Desværre, på trods af meget pleje m. hårkur osv, så havde mit hår tendens til at blive knastørt og træls....

Men må indrømme, jeg fortryder ikke at jeg fik det permanentet, for mens mit hår havde det "sundt", så var de sååååå flotte og dejlige og lækre!

Min veninde var nede et par måneder efter mig, og der gik det bare ikke. Hendes hår er naturligt papirlige og sådan af normal tykkelse. Det har været farvet rigtig mange gange!
    Men da hun fik dem lavet, var der absolut intet krøl at spore i det! Og det var ved den samme frisør, som jeg var hos...

• #5   12. jun 2013 Du kan evt. købe et sæt i matas til at semi permanete hår. Det holder ikke lige så godt, så hvis du fortryder skal du ikke til at få det ordnet. Det koster omkring 150 kr.

• #8   12. jun 2013 SOF; Be om dit hår plz. </3

• #10   12. jun 2013 SOF:... Så skal du jo have min hjerne... o.o

• #12   12. jun 2013 Jeg har prøvet at få mit hår permanentet det en gang og gør det aldrig igen.
    Krøllerne holdte overhovedet ikke, de holdte typisk kun ca. 5 timer efter styling. - lige fra starten har jeg haft problemer med krøllerne, mit hår var utrolig flot og krøllet når det var vådt, men ligeså snart at håret tørrede så forsvandt krøllerne smiley - på trods af at jeg alligevel havde givet 1200kr for det.
    Allerede efter ca. 1 måned, så var det helt umuligt at få krøllerne frem, også selvom jeg prøvede med diverse stylingprodukter til krøllet hår.

• #14   12. jun 2013 Ej, ad.
    Nå, men når zombierne kommer vil jeg da være safe så! ... Med flot hår smiley

• #15   12. jun 2013 Tak for alle svarene, selvom jeg ikke er overrasket over de mange dårlige erfaringer smiley øv bøv, tror jeg må overveje det lidt endnu. Det er selvfølgelig surt og skuffende, hvis de ikke holder, men er egentlig mest bange for, at håret bliver ødelagt og slidt..

SOF: Hold kæft, hvor er du bare heldig! Har selv en veninde med rigtig smukke, naturlige krøller, og der går ikke en dag, hvor jeg ikke hader hende for det! smiley

• #17   12. jun 2013 Årh ha, sikke da en skam! smiley Ville gøre alt for sådan noget hår smiley

• #19   12. jun 2013 Med (meget stor) glæde! smiley

• #20   12. jun 2013 Jeg har fået lavet krøller 2 gange nu med 6 mdr. imellem. Førstegang var en stor fiasko, men her anden gang betalte vi dobbelt så meget men det blev så til gengæld rigtig godt! Jeg elsker mit hår nu hvor det førhen var noget værre tyndt og grimt smiley Men husk at pleje dit hår ekstra meget med hårkure mm. Så holder krøllern meget længere smiley

• #21   12. jun 2013
    Gå ned og spørg en frisør om det vil holde :o)

Har fået afvide at krøller/permanent ikke vil holde i mit hår, det er for langt og tungt. Skulle det holde skulle det page klippes og etage klippes samtidig med.

Kan i forvejen ikke lave krøller med krøllejern eller glattejern.

• #22   12. jun 2013 Mit holdte 3 uger, og det var kun fordi jeg ikke børstede mit hår i den periode, kørte kun fingrene igennem. Prøvede at børste det (vådt som firsøreren sagde) og der hvor jeg havde kørt igennem gik krøllerne næsten væk bare af den ene gang - heldigvis var det kun en lille tot.

Og jeg har tyndt glat hår, men sjovt nok havde jeg total slangekrøller som lille smiley

Kommentér på:
Permanente krøller i typisk skandinavisk hår?

Annonce