{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad spiser en ged???
  • #1   13. jul 2013 De spiser alt hvad de kan komme i nærheden af, smiley

• #2   13. jul 2013 Følger lige med smiley

• #4   13. jul 2013 Geder foretrækker topskud og er derfor ikke velegnede til afgræsning af markstykker. Der ud over trives de bedst på korn og vitamin/mineralblanding eller et specielt foder til får/geder. De er ret emsige med vand ift hvis deres kar er snavsede. Almindeligt hø skal de have når græsset ikke længere er tilstrækkeligt.

• #5   13. jul 2013 Jeg har haft geder. Hvis de går på græs skal du holde øje med at de ikke taber sig. De kan ikke lide regnvejr, så hvis de ikke har et skur på folden, ville jeg ikke sætte dem ud i dårligt vejr. De har heller ikke så nemt ved at holde varmen.
    De skal have noget hø eller wrap og så så meget halm de kan tage.
    Du kan også hvis de skal have kid købe noget tilskudsfoder til dem, men ellers kan de godt nøjes ned hele kerner. Du må endelig skrive hvis du har flere spørgsmål. smiley

• #6   13. jul 2013 Hved i hvor man kan købe det foder???

• #7   13. jul 2013 Man køber gedefoder i den lokale mølle, gerne mysli blanding til geder og sørger for hø, halm til madras. Giver rent vand hver dag...De er meget sociale så de kommer til at kalde når de hører mennesker da de gerne vil snakke så hvis I har naboer så håber jeg de er forstående og søde da de kan larme en del:-)

• #8   13. jul 2013 Jeg synes du skal læse lidt om dem på nettet inden i får dem.

Et godt foder til geder er Asimo 2 plus. Det kan læbes i land og fritid.

Husk at hegnet skal være egnet til geder, da de ofte enten hopper over eller maser sig under.
    De spiser alt hvad de kan komme i nærheden af, men det er ikke ens beyydende med at det er godt for dem.

Kommentér på:
Hvad spiser en ged???

Annonce