{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Rideskole/Part {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg er stoppet ude på min gamle rideskole og leder derfor efter et nyt sted at ride smiley
Så jeg ville lige høre jer om i kender nogle gode steder at ride som er i nærheden af Stenlille og Sorø smiley
Det være rideskole eller vis i kender nogle som står og mangler part så skriv det gerne sådan så jeg kan kontakte ejeren smiley

Dette er til part:
Jeg har redet i 8 år.
Er 14 fylder 15 i December.
Er 160 cm.
Er springrytter og dressur rytter smiley
I dressur har jeg aldrig redet højere end LC pga. rideskolen. (Vis det ønske er jeg villig til at tage i mod undervisning)
I spring springer jeg 90 i bane og har sprunget 1m. i enkelt spring.
Jeg behandler hesten/ponyen som var det min egen og jeg betaler gerne en lille smule for at have part.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rideskole/Part
  • #1   19. jul 2013 Himmelev rideklub? ved ikke om det langt fra dig?

• #2   19. jul 2013 >Flora Og Champ< - Det vil jeg kigge på smiley

• #3   19. jul 2013 himmelev kan KLART anbefales!
    der er gode spring hold helt op til 90-120cm er der nogen der springer! i dressur er der et holdder hedder dressur-talent hvor man blive undevist af en dygtig berid som kun! underviser det hold.

• #4   19. jul 2013 Part teksten hoerer til i en annonce, da det ikke er tilladt at annoncere i forummet :).

• #5   19. jul 2013 hvis jeg ikke er gal på den er himmelev ikke lige i nærheden af dig smiley

er stor merløse for langt væk?

• #6   19. jul 2013 Sacha&Natash - det vil jeg huske til en anden gang smiley
    4
    Tine- Stor mærløse er ikke for langt væk.

Anne:-D - Himmelev er ALT for langt væk.

• #7   19. jul 2013 Super :). Bare saa du ikke faar nogen paa nakken, nogen gange hvis der er oprettet flere forum som annoncer kan folk godt vaere lidt gnavne (inkl. mig selv.. Ups) og saa er det nogen gange at man kommer til at lade det gaa ud over person nr. 10 som goer det :). Saa hvis du vil undgaa sure HG medlemmere som aander dig i nakken, saa hold dig til markedet ;).

• #8   19. jul 2013 jeg søger nemlig en part i udstrup nær stor merløse til topper, dog ikke en springpart, da det kun er mig der springer ham smiley

• #9   19. jul 2013 Sacha&Natash - Det skal jeg nok smiley

Tine - Skriver lige i PB smiley

• #10   19. jul 2013 Jeg ved det ligger en rideskole lige uden for Stenlille, men det er måske den du er stoppet på smiley
    Ellers kan jeg huske jeg har set et ridested med ridehus i bussen mellem Stenlille og Holbæk (den bus der kører mellem Slagelse og Holbæk), men måske er det mest store heste der er opstaldede.
    Ellers så jeg en partannonce forleden som er på vejen mellem Sorø og Stenlille, kan lige prøve at finde den.. Mener dog det var sådan nogle store trækheste der kun kunne gå i skoven, så det er måske ikke så fedt smiley

• #11   20. jul 2013 Helena A- det er stenlille rideskole jeg er stoppet på og tror måse lidt at den rideskole du har set er Stald Nordskov smiley

• #12   20. jul 2013 Okay smiley Så siger jeg tak, vil lige undersøge om det er Stald Nordskov. Kender du stedet? Udefra ser det godt ud, og overvejer mulighederne da jeg måske skal tilbringe noget mere tid i Sorø.
    Desværre kender jeg ikke andre steder. Kører man nordpå fra Sorø til motorvejs afkørsel og tilkørsel har jeg set der ligger en ridebane, men det ser ikke ud som der er så meget andet..

• #13   20. jul 2013 Helena A - Jeg kender en som rider der ude og hun synes det er godt smiley
    Jeg ville også selv mene af hvad jeg har set at det er et godt sted..

Det med motervejen det kan jeg desværre ikke lige hjælpe dig med smiley

Kommentér på:
Rideskole/Part

Annonce