{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Mangler nye bøger - din anbefaling? {{forumTopicSubject}}

Hej (:

Jeg mangler noget nyt læsestof, så vil gerne have nogle anbefalinger! (Bogserie indgår)

Mit interesse indgår for primært kærlighed, forbudt kærlighed osv.. Storset kærlighed. Emnet må gerne være noget andet, som eks personen kæmper mod sine egne dæmoner men der skal ligge noge kærlighed inde i bogens handling. Vampyrer, varulve, drager osv har interesse, men kun hvis det ikke bliver for barnligt og stadig virker "realistisk" hvis I forstår.

Et par eksempler:
Hush hush - forelsket i en engel.
The vampire dairies.

Hvis I har læst én af dem, så ved I nok hvad jeg mener (:

Dyrefortællinger (om man enten ser det fra dyrets side eller det handler meget om dyret) har også en stor interesse.

Udover dette kan jeg godt lide at læse bøger som handler om nogle vigtige personer i fortiden. Eksempel Marie Stuart, Cristian 4. Frederik 7, dog skal det ikke være som en faktabog, men som en roman (:

Jeg kan godt lide at læse ungdomsbøger, her ligger de fleste af mine kærlighedsbøger men hvis det er sådan noget som overstående (historieromaner) skal det helst være "voksnebøger". Kærlighedsbøgerne må også rigtig gerne ligge i "voksenkategorien" da nogle ungdomsbøger godt kan virke for barnlige, udeltaljeret (korte kapitler eks) eller bare ikke realistiske nok. ("Stilleleg" er nok et godt eksempel.)

PS! Hvis I kan anbefale noget i retningen af "Døde piger lyver ikke" har det stor, stor glæde da det en af de bedste bøger jeg har læst!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler nye bøger - din anbefaling?
Kommentér på:
Mangler nye bøger - din anbefaling?

Annonce