{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENGELSK OVERALT.
  • #1   9. aug 2013 Jeg er kun glad for at det er på engelsk - Jeg bruger selv engelsk mere end dansk når jeg fx færdes på Facebook.

• #2   9. aug 2013 okay. rart at høre en anden mening end min egen:)

• #3   9. aug 2013 selvom jeg er dansk hader jeg alt ved Danmark plus sproget. men synes nu også vi er begyndt at bruge engelsk over alt. Bla. i reklamerne, og jeg synes bare det er syndt for børnene for de kan forstå hvad pokker der bliver sagt >:c

• #4   9. aug 2013 det gav ikke rigtigt nogen mening ^ smiley

• #5   9. aug 2013 Jeg ELSKER det! Dansk er så hårdt og grimt men Engelsk er smukt og ser såå mange flere ord end i vores sprog:)

• #6   9. aug 2013 Jeg syntes det er møg irriterende! smiley Men er heller ikke særlig glad for engelsk smiley

• #7   9. aug 2013 Jeg er ikke generet af det, da jeg elsker det engelske sprog. Min kæreste er englænder og derfor bruger jeg mit engelske hver dag, så jeg har nul problemer..

Det kunne måske også tænkes at de engelske videoer herinde også er lagt på youtube. Og så i stedet for at lave en ny på dansk, bliver den samme bare lagt på herinde også.

• #8   9. aug 2013 Tror det er fordi engelsk er nemmere at udtrykke sig på.

Jeg er pæredansk men er nærmest bedre til engelsk end jeg er til dansk.

Skal jeg udtrykke mig tydeligt omkring noget så synes jeg engelsk er bedre!

+At hvis det er videoer eller billeder med tekst, så er engelsk jo internationalt, så ihvertfald youtube ting vil blive set og forstået af et langt større publikum end dansk. smiley

• #9   9. aug 2013 okay kan høre der er delte meninger.
    Jeg syntes det er synd at det danske sprog ligesom falder ud.

• #10   9. aug 2013 jeg ER bedre til det engelske end det danske x) synes dansk er sådan et grimt sprog.

• #11   9. aug 2013 Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeelsker engelsk. Selv er jeg ikke særlig god til det, men vil vildt gerne kunne det rigtig godt! smiley
    Engelsk er sådan et smukt sprog. smiley

• #12   9. aug 2013 Jeg kan godt lide det! Jeg elsker engelsk! Syntes at Danmark er et lidt kedligt land og vil hellere til USA og bo og ønsker at snakke Amerikansk/Engelsk. Inde i mit hoved snakke jeg også altid engelsk og øver mig på det. Syntes at det er fint fordi så bliver man bare bedre til engelsk hvilket jeg virkelig gerne vil! smiley

• #13   9. aug 2013 Jeg synes at dansk er et enormt kluntet sprog - jeg er selv enormt dårlig til at formulere mig på engelsk, men elsker at læse og hører det smiley - også har de de fedeste udtryk.
    Jeg læser end masse på engelsk, men kan godt forstå at for folk, som har svært ved engelsk at det ville være irriterende smiley

• #16   9. aug 2013 Med engelsk mener jeg i øvrigt rigtig britisk. Ikke alt det dér amerikanske halløj smiley
    Jeg snakker selv 100% britisk.

• #17   9. aug 2013 EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER britisk accent!

• #18   9. aug 2013 Jeg er også lidt træt af det. Og engelsk er ikke som sådan et smukt sprog. Det er pissesvært at udtale korrekt. Jeg synes også det er synd at det danske falder ud, lige som dialekter. Jeg er ikke den bedste til at støtte det, men jeg synes ikke de bør forsvinde.

Men jeg forstår godt videoer på engelsk. Især hvis de også går på YouTube, for man udvider lidt målgruppen, hvis det er på engelsk. Det eneste der irriterer mig grænseløst ved videoer af danske hestefolk på engelsk, er tendensen. Videoer med det samme lydspor, eller bare lydspor, taget fra en film eller berømt person der snakker. Og så er der tekst til alt hvad de siger. Som om det ikke var nok, så flyver denne tekst rundt, over det hele. Lidt tekst har jeg det fint med, eller en enkelt video engang i mellem med tekst over alt. Men jeg er træt af, at det er alle videoer...

• #22   9. aug 2013 Engelsk er jo internationalt og næsten alle bruger det.
    Jeg kan rimeligt forstå det men ikke skrive det, kan tildels også tale det.
    Jeg er ordblind på engelsk , men scorer den ene 10 og 12 tal efter hinanden i dansk, og er bestemt ikke ordblind på dansk.
    Så jeg ville ikke lave en video med engelsk tekst da jeg langt fra ville være forståelig smiley

• #23   9. aug 2013 Jeg kan godt blive træt af engelsk nogle gange

Fx når de bruger nogle udtryk fx ordet blue det er jo en farve men det kan også betyde nedtrykt (hvis man sætter ordet i en sætning han er for blå for at kunne flyve) så står man der han er sguda ikke blå
    som en smølf (men det betyder jo han er for trist

Ja men når jeg er begyndt at snakke engelsk så kan jeg næsten ikke stoppe igen og jeg begynder at tænke på engelsk

• #24   9. aug 2013 Jeg har også en fest over min kærestes accent smiley

• #25   9. aug 2013 Jeg foretrækker rigtig hill-billy texaner-amerikansk - Det er min favorit.

Jeg synes det er så meget nemmere at formulere sig på Engelsk, og fordelen er netop at de fleste forstår det.
    Inde på mine to hestes FB side, bruger jeg også engelsk, fremfor dansk, for på den måde kan jeg nå ud til flere. Jeg følgere fra hele verden, og det gør det langt mere interessant, når jeg fx spørger dem til råds.

• #26   9. aug 2013 Æhææhæ kan ikke se videoen endnu, så det må jeg gøre i morgen.

Iiih gid jeg havde sådan en kærese Melanie! smiley

• #27   10. aug 2013 Heiwa - Han er også ret sød ;D

Mere britisk musik.. 21 år gammel, stadig god! smiley

http://www.youtube.com/watch?v=yXpcTbNymRA

• #28   10. aug 2013 Et sprog bliver grimt, når det ikke bruges ordenligt. Mange har ikke så stort et ordforråd, og bruger ofte de samme enkle ord. Dansk indeholder masser af ord. Dog ikke så mange som engelsk.
    Hvordan engelsk og dansk lyder, afhænger af dialekt og sprogbrug. Det kan lyde smukt og nogengange hæsligt. Synes selv, at dansk ikke er det smukkeste sprog i verden. Det er lidt for monotont.

Kommentér på:
ENGELSK OVERALT.

Annonce