{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.667 visninger | Oprettet:

Tykke piger kan ikke få en kæreste? {{forumTopicSubject}}

Er det virkelig sandt eller er jeg bare ´uheldig´?
Jeg kæmper med ca 15 kilos overvægt og har aldrig haft en kæreste eller en flirt, bilder mig ind at det er fordi jeg er tyk og at drenge ikke kan lide tykke piger, eller ihvertfald ikke mig, de andre overvægtige tøser går det noget bedre for smiley
Har engang hørt den der "Nej! hun er tyk!" om mig (et par år siden) men gælder den stadig? og her (altså nu) snakker vi 15-16-17-18 årige drenge, der nok er noget mere overfladiske end dem på 25+.
Hvordan går det for jer andre med lidt ekstra eller dem i kender der vejer for meget? og hvad gør i for at tiltrække dem? smiley

(nej dette er ikke en medlidenheds tråd, så det behøver du ikke engang skrive)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tykke piger kan ikke få en kæreste?
  • #1   25. sep 2013 En som gik i vores klasse (hun har flyttet skole) hun var også ret så buttet.....
    Hun havde mange :o)

• #2   25. sep 2013 Hehe nogle fyre er jo faktisk til piger med ekstra på siderne =)

Jeg tror det et spørgsmål hvordan men klæder sig og føre sig frem.. Altså en pige som har ekstra på sidebene men klæder sig godt og har selvtilliden iorden tror jeg ikke rigtig problemer..

tror det er mere dem som kæmper med deres selvværd og går i tøj som slet ikke fremhæver deres gode sider...

Og de fleste fyre sys godt om en sød pige med humør et glimt i øjet og et sødt smil og jah klæder sig pænt så betyder lidt ekstra kilo altså ikke alverden..

• #4   25. sep 2013 Jeg vejer vel også lidt for meget (ikke meget for meget), 70 kg til 171 i højden. Jeg har haft en kæreste i snart to år.

Tror problemet med overvægtige piger er manglende selvtillid. Det udstråler de, og det skræmmer nok nogle drenge væk fordi de er bange for en klister-klæbe-kæreste der skal bekræftes hele tiden. :o)

• #5   25. sep 2013 Tehe, du kan være helt sikker på at det ikke har noget med din vægt at gøre smiley

Jeg har f.eks. aldrig haft en kæreste eller flirt, og min BMI ligger lige som den skal. Jeg har nok bare altid været den der ''drengenes ven'' agtige pige.
    Desuden er jeg monster genert, så det spiller nok også en rolle.

Men det gør mig heller ikke noget, for personligt kunne jeg ikke se mig selv med en kæreste tidsmæssigt.. Når man har gymnasie, arbejde og hest er der ikke den store tid til det sociale smiley

• #8   25. sep 2013 Tror mere det handler om udstråling/selvtillid har en veninde der er 165 cm og vejer 120 kg hun har ikke problemer med at finde/ha kærester så tro noget mere på dig selv og den rette skal nok dukke op smiley

• #9   25. sep 2013 jeg har selv vejet 81kg og jeg er kun 156 cm høj ^^ og jeg havde skam kæreste :3 vi slog så op af andre årsager end min vægt :3
    og nu vejer jeg 71kg stadig kun de små 156cm høj og har nu en super skøn kæreste som er skide ligeglad med at jeg vejer godt 10kg for meget i mit hovede :3
    Så det kan lade sig gøre :3

• #10   25. sep 2013 Jae det siger alle jo, at man bare skal være udavendt og glad og så går er det lige meget meen, altså, må indrømme at jeg ikke helt tror på at drenge er "ligeglade" med vægten mere:p

• #11   25. sep 2013 Jeg har altid været til den store side - jeg er ikke meget fed, nej, men jeg er heller ikke ligefrem tynd. Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år nu, han er høj og tynd. Så nej, jeg tror ikke det har meget med vægten at gøre. Tror det har noget at gøre med at finde de fyre, som ren faktisk kigger efter en personlighed i stedet for en krop, og så handler det også meget om hvordan man tænker om sig selv. smiley

• #13   25. sep 2013 Nogle vil helst have slanke piger andre vil have nogle med ekstra på siderne ligesom nogle kan lile små petit piger andre er til de høje..

der er altså noget for alle.. og altså du 16 år gammel jeg var mega slank som ung mere end nu og min første kæreste (hvis man kan kalde dem det eftersom vi aldrig kyssede) som 15 årig. vil sige fik først min rigtige kæreste som 18 årig.. jeg var en genert pige =)

• #14   25. sep 2013 Det har desværre ikke noget med din vægt at gøre.

Jeg har noget mere på sidebenene end dig, og ingen problemer her.
    Det handler om at hvile i sig selv, være udadvendt og have lyst til at snakke med nye mennesker.
    Når jeg er i byen med vennerne, får jeg masser af tilbud. Mine drengevenner kan finde på at bilde fyre ind jeg er optaget, bare for at jage dem væk.

• #15   25. sep 2013 Jeg lægger mærke til at du kun er 16 år. Herregud, det skal nok komme. smiley

• #16   25. sep 2013 Drenge er meget ligeglade.. Min kæreste brugte et halvt år om at opdage mine strækmærker. Og jeg har MANGE.. smiley

• #17   25. sep 2013 Rynke..

haha tja jeg er slank men har været gravid haha så har også strækmærker meeeen er kun mig selv som kan se dem de sidder på røven men mand kan ikke rigig finde dem =D

Mange fyre har også strækmærker hvis de som unge er vokser for hurtigt så få de også strækmærker

• #18   25. sep 2013 Det kan sagtens lade sig gøre.... Som de andre skriver, du skal have det godt med dig selv, set på den måde at du har accepteret dig selv..

Fordi hvordan skal en fyr kunne acceptere dig hvis du ikke engang kan acceptere dig selv, det er i hvert fald sådan man plejer at sige smiley

Selv har jeg haft en kæreste igennem 2 år, absolut længste forhold, men altså jeg er 20 år gammel... så det går nok.
    Han slog op af anden årsag (tja. han havde en anden kæreste en måned efter, men det skulle ikke være det)

Selv er jeg det man vil kalde inden for fedme kategorien, med et bmi over 40... fordi 177 cm høj og topvægt på 134 kg, så render det hurtigt..

Jeg har så fordelen, at min vægt sidder rimelig meget fordelt over hele kroppen, så folk tror ikke på at jeg er deroppe i vægt, nærmere omkring 90-100 kg, men det er fordi man simpelthen regner med jamen 130 kg, så ser du voldsomt fed ud...

Ja jeg er tyk, men altså jeg ligner ikke dem man ser på tv, mest også fordi jeg ikke klæder mig så man kan se alle deller, men mere fortrinene.

Men accepter dig selv, hav det godt med dig selv smiley Selv så siger jeg, jamen sådan her ser jeg nu engang ud, og sådan er det, men jeg er da ved at gøre noget ved det pga. at jeg ikke vil have dårligt helbred senere, mere end det allerede er nu.. så er måske på hvad 125 kg nu.

• #19   25. sep 2013 hej jeg vejer "kun" 48kilo og jeg sku da heller ikke nogen kæreste!:) men vil altså gerne have en sød en alligevel smiley

• #20   25. sep 2013 Jamie - shit, 48 kg!? Spis lige en marsbar for mig, vil du? smiley

• #21   25. sep 2013 Jeg vejede 86 kg, o havde ingen selvtillid, jeg mødte min kæreste til kinesisk på skolen, jeg blev forelsket i ham lige som alle de andre piger han har virkelig personligheden og udseendt med sig. Alligevel var det mig han faldt for, og nu vejer jeg 70 kg. smiley

Men jeg har altid været den grimme tykke pige, og nu fik jeg drengen som alle ville have og vi er begge meget forelsket. smiley

• #22   25. sep 2013 Altså jeg har haft en kæreste i 15 måneder igår oh har haft ok mange før både den gang jeg vejede 96 og nu hvor jeg vejer omkring 80 Je. Har aldri. Haft problemet min nuværende kæreste er så også 21 men har da også haft nogen omkring 18-16 altså

• #23   25. sep 2013 Jeg har en kæreste, som jeg har været sammen med i to år smiley Han er ikke til tynde piger, han kan godt lide at der er noget mås at tage fat i smiley

Jeg er ikke meget tyk, men jeg vejer lidt for meget og det kan godt ses.

Før jeg fandt min kæreste var jeg single i tre år. Var tynd sidste gang jeg havde kæreste. Men jeg havde altså INGEN problemer med at få opmærksomhed fra mænd i mellem tiden smiley

• #24   25. sep 2013 Jamie - Tja, jeg ville nu da gerne derned af, ikke så langt godt nok men derned! smiley

Rikke.S - Ja, så er du nu helt sikkert nok hverken grim eller tyk som du selv siger smiley

• #26   25. sep 2013 har lige spist 3 store glutenfrie boller med masser af smør og pålæg chokolade smiley meget af det har noget at gøre med at jeg har gluten allergi så jeg spiser slet ikke hvedemels produkter, så tabte mig en del efter jeg stoppet med hvedemel, men er heller ikke så stor 163 kun smiley

• #27   25. sep 2013 Med den tykke grimme pige mener jeg at jeg altid er blevet mobbet med mit røde hår og mine fregner. smiley At blive kaldt jordbær hjelm kan gøre utrolig ondt i de små klasser. smiley

Min kæreste siger at han blev træt af de "pæne" piger fordi de altid var så overfladisk, og det var han træt af. smiley

Jami: Du er sikkert perfekt som du er! smiley

• #28   25. sep 2013 Vil nu os sige at det mere har noget med hvad du viser udad til. Jeg vejer 48.. Så intet fedt nogen steder.. Det med kæreste kom også først til mig da jeg fandt selvtilliden og derved opførte mig anderledes smiley
    Så nej, det har intet med vægten at gøre..

• #29   25. sep 2013 Der er en til os alle!!!!

og som andre siger så handler det på ingen måde om din vægt, men om synet på dig selv.

jeg har fra jeg var teenager været overvægtig, men har aldrig haft problemer med at finde en mand/fyr.
    der findes mange fyre der syntes at netop vi tykke piger er vidunderlige

• #30   25. sep 2013 Min veninde er RIGTIG stor. Hun er 15 år gammel, 180 høj og vejer 142 kilo. Hun har haft en kæreste så tror ikke det er vægten der er noget i vejen med, tror det er fyrene smiley

Jeg er 15 år gammel, 172 høj og jeg vejer 42 kg. Jeg har pt. ikke en kæreste, men der er mange der gerne vil have mig. Men der er jeg kritisk haha smiley
    Jeg får tit afvide at jeg har drømmekroppen, så tænker jeg "Jaer great.. Du er lækker, men du vil ha' min krop. Nej tak!" Altså jeg har en stor røv, men minimale bryster men YOLO, jeg elsker at være single hvor man kan gøre hvad man vil smiley

Så tror ikke det er din vægt der har nogen betydning! smiley

• #31   25. sep 2013 Jeg synes kvinder med former er kønne. smiley
    Hellere kvinde med former, end kvinde med normer. smiley

Hvis der ikke er nogle der bryder sig om dig, fordi du er "tyk", så skid på dem. Der vil ALTID være nogle, der synes du er smuk. Om ikke udvendig, så indvendig. Jeg kender en del overvægtige, som har kærester, så lad være med at samle på dem, der afskyr dig, pga. din vægt. Det er simpelthen ikke rigtige mennesker.
    - Nu har jeg ret højt stofskifte, og ifl. lægerne vil det nok ikke ændre sig i nærmeste fremtid, men det kan sagtens ske. smiley
    Men jeg har absolut intet i mod overvægtige, jeg synes de er flotte. smiley

Jeg synes også, det er forfærdeligt at hun slanke mennesker er modeller. Mange af dem, er ikke halvt så flotte som dem med lidt mere vægt og former. smiley

• #32   25. sep 2013 Jeg har en ekstremt overvægtig veninde, hun er sådan rigtig amerikaner-fed. Hun er den af mine veninder der har scoret allermest. hovedsageligt one-night stands og bollevenner men også et par rigtige kærester. Dog ikke noget seriøst, men det tror jeg mest er fordi hun ikke selv er interesseret i det.
    Jeg tror det er et spørgsmål om hvor kræsen man er. Ikke at man ikke kan score lækre fyre når man er overvægtig, for det har min veninde i hvert fald formået flere gange, men hun er bare mere åben for fyrene og ligger mere vægt på deres positive sider istedet for bare at se fejl.

Min veninde har en fantastisk strålende personlighed, og det kan fyrene se med det samme, og selvom de ikke normalvis er til tykke piger, så bliver de let tiltrukket af hende. Hun er spændende og anderledes og det er hendes fordel. Man må vide hvad man kan "sælge" sig selv på, hvad ens stærke sider er.

• #33   25. sep 2013 Ladyblacksheep - men hvordan er hun spændene og anderledes? smiley

• #34   25. sep 2013 Måske du går efter de forkerte drenge/mænd? smiley men nej har ikke oplevet nogle af dem jeg kender med ekstra på sidebenene have problemer smiley

• #35   25. sep 2013 Ditte - Hmm, det ved jeg nu ikke om jeg gør? Nu går jeg godt nok ikke efter dem jeg kan lide (går ikke efter nogen overhovedet) men jeg ved ikke om dem jeg kan lide er forkerte? smiley

• #36   25. sep 2013 Ja hvis du ikke går efter nogen, så er det svært smiley

• #38   25. sep 2013 Ditte - Jae ja, men hvis man ikke går efter nogen bliver man ikke afvist smiley

• #39   25. sep 2013 Det er rigtigt smiley men så lære man heller ingen at kende og du kunne blive overrasket ;D

• #41   25. sep 2013 Nu er jeg ikke tyk, og har altid (næsten) været meget slank, men jeg fandt først en kæreste som 19-årig (måske endda næsten 20-årig, hvis jeg ikke husker helt galt). Så jeg tror nok det skal ske for dig også på et tidspunkt, man skal bare lige møde den rette smiley Hvis man ikke er udadvendt og meget social, kan det godt tage lidt tid.

• #44   25. sep 2013 Altså i mine teenagedage var jeg model. Jeg vil ikke sige jeg ikke kunne få en kæreste, men jeg fik ikke altid liige den jeg vill have.
    Min tætteste kusine og min lillesøster er begge overvægtige, og har - i modsætning til migselv der nu har været single i snart 8 år - absolut ingen problemer med drenge. Min søster der vejer ca. 90 kg har jævnligt virkeligt smukke drenge sværmende om hende. Og min kusine på sådan ca. samme størelse har en suuuper sød, fast, kæreste - og ligeledes andre sværmende om hende (som hun selvfølgelig er ligeglad med)

Så jeg er absolut sikker på at det INTET har med vægten at gøre, med med ens attitude og indstilling.
    Jeg personligt er nok bare for fucked up i hovedet til at få en kæreste :D. Jeg synes selv jeg er et super menneske normalt, men ændrer mig radikalt når der er en jeg kan lide. Jeg kan ikke finde ud af at styre det, fyrene kan "mærke" det, og ender altid med at "flygte" fra mig.
    Og selvom jeg er tykkere nu end jeg var da jeg var model, er jeg ikke overvægtig, og synes stadig selv jeg er en køn pige. Så det har ABSOLUT INTET med dit ydre at gøre smiley

Håber det hjalp smiley

• #45   25. sep 2013 Åh LadyBlacksheep, du har så evigt ret....... smiley Jeg er ELENDIG til at "sælge mig selv" til mænd, rigtigt dygtig til det til jobsamtaler ol., men når der er følelser involveret... pyha da, nej

• #48   25. sep 2013 Som sagt før, så er der en mand til alle kropsbygninger smiley

Der er ligeså mange meninger om hvad der er attraktivt, som der er mænd..

• #49   25. sep 2013 Melanie - Ja mænd, men ikke drenge (du ved de 15-16-17 årige) det er dem jeg tænker på, da jeg har fået den opfattelse at en tyk kæreste for dem er fuldstændig udelukket smiley

• #50   25. sep 2013 Sofie - Min opfattelse af drenge i den alder er, at mange af dem ikke engang selv ved hvad de godt kan lide. Ellers kan de lide de samme piger som deres venner, for at vise en slank model frem. Det var ihvertfald sådan drengene var da jeg gik i skole. Og der var jeg en meget slank pige, men en hestepige som mig, kunne man ikke kysse på :b

Bare vent, du skal nok få rigeligt med kærester smiley

• #51   25. sep 2013 Sofie, min søster som jeg skrev om, hun er 16, og alle de drenge der sværmer om hende er på hendes alder, så det er ikke rigtigt smiley

Det handler om attitude, IKKE om udseende.

• #52   25. sep 2013 Jeg fik tilbud selv da jeg var højgravid og havde taget 30 kg på smiley Det handler om meget mere end bare vægt og selvfølgelig kan tykke piger få en kæreste smiley En god personlighed kan veje op for rigtig meget.

• #53   25. sep 2013 Det handler om alt andet end vægt. Jeg er ikke decideret tyk, er 163 høj og vejer 63-64, har muligvis tabt mig siden sidst.
    Jeg får også mange tilbud, men desværre har jeg en enormt dårlig selvtillid og svært ved at stole på folk. Det smadrer alt for mig..

• #54   25. sep 2013 Hah man alle de overvægtige piger der bliver omsværmet i kender er nok nogle smukke ansigter! smiley

• #56   25. sep 2013 Haha Sofie xD
    Jeg tror altså at ansigt/øjne har rigtig meget at sige, men hvis man har en god personlighed kan man sikkert også godt få fat i en smiley
    Det der kan være svært er når man har mistet alt hvad der hedder selvværd og selvtillid. Så bliver man næsten usynlig (Det er i hvert fald hvad jeg oplever.)

• #57   25. sep 2013 Bumblebee - Ja det har du sikkert ret i^^

• #58   25. sep 2013 Tjaa altså jeg er 174 cm høj, har små bryster og en flad røv ( virkelig - flad røv altså! ) og er på ingen måde trænet, men har da håndtag og nogle "større" lår (selvom jeg er slank og kun vejer 58 kg) og større arme samt bredere skuldre end hvad man normal betegner som feminint. Og så kan vi komme til at jeg er bleg og jeg synes da ikke selv jeg er aaaaaaalt for flot, har et træls smil og en mærkelig næse. Alligevel har jeg da haft nogle fyre som synes jeg var smadder sød og dejlig, og jeg har en del drengevenner. Det handler simpelhen om måden du er på. Helt klart man altid kigger udseendsmæssigt, men jo mere du lærer personen at kende efterhånden, så begynder du pludselig også at se bort fra det... Vær smilende, glad, være sikker på dine meninger og ellers grin når du er usikker, vær ÅBEN og vær dig selv!

Og så må man altså også godt være lidt meget skør.

Nu er der også nogle drenge der slet ikke kan klare når nogen piger bøvser eller prutter eller NOGET lignende "fuck jeg skal tisse!" - tjaa - jeg er præcis den type pige. Jeg er et menneske og på ingen måde overdrevet feminin, og der findes SÅ mange drenge der synes det er fedt!

• #60   26. sep 2013 Slanke piger kan heller ikke altid få en kæreste. smiley Taler af erfaring... Nå, men jeg har altid tænkt at hvis en fyr/dreng vælger en fra pga vægt, tøj og så videre er han nok ikke det værd alligevel. smiley

• #61   26. sep 2013 Munk - jeg vil lige se at jeg syntes du ser rigtig pæn og naturlig ud... Og feminin.. kiggede lige Ego album smiley

• #62   26. sep 2013 Tror bare man skal finde fyrEN smiley
    Jeg er 21 og har aldrig haft et seriøst forhold, men jeg savner heller ikke et (kun en sjælden gang imellem når man ser alle de nyforelskede par :P)

men har da haft nogle interesserede (som dog ikke var gengældt) og har også selv været interesseret i nogen, som så ikke var interesseret i mig smiley

men lige meget hvordan man ser ud, så betyder det INGENTING, når bare man møder den rette smiley
    Hvor lang tid der går før man møder ham er så spørgsmålet

• #63   26. sep 2013 Jeg vejer selv 98,6 kg og er 173cm høj. Jeg har kraftige knogler og muskulatur.
    (Mine billeder er fra da jeg vejede 85 herinde).
    Jeg synes selv jeg er stor og fed og ulækker, men ikke så meget mere.
    Det skyldes bla. Jeg træner 4-5 gange i ugen af 2-3 timer i fitness, og det er noget af det jeg fortæller som det første når jeg møder nye mennesker, for jeg kæmper for min drømmekrop, og jeg vil ha folk ser mig som hende "fede dorit" der kæmper for at tabe sig.
    Derudover så hviler jeg i mig selv og kender min egen værdi.
    Jeg indrømmer gerne jeg har en periode hvor jeg føler jeg bliver nødt til at være billig, for at få en fyrs opmærksomhed. Jeg vælger altid tøj der fremhæver min barm, fordi det er noget af det jeg er glad for hos mig selv.

Min drømmekrop er en veltrænet krop, silikone babser, tatoveringer og langt hår. smiley

Beklager mit lange indlæg.

• #65   26. sep 2013 oooorv hvor er I søde altså!! smiley

• #66   26. sep 2013 Jeg har altid været slank, kiloene er først kommet her i gymnasiet. Men helt ærligt piger, er i klar over hvor fantastisk det er at kunne kigge ned af sig selv og se sine bryster og ikke kun sine fødder? (for med små bryster og 40 i sko såååh)

Jeg har haft 2 kærester i min levetid, og mit nuværende forhold har varet 2 år til jul.. Og det første varede 2 måneder i 7'ende klasse. Så jeg tror simpelthen ikke på at tynde/slanke piger score mere. smiley
    Min nuværende kæreste lærte jeg at kende fordi JEG snakkede til HAM! smiley

• #67   27. sep 2013 Som de andre skriver så handler det ikke om størrelsen, men hvem man er i person.

Jeg er selv en lille lort på 1,51, og sådan lidt 'halvfed' og ja, ingen kæreste til mig. Jeg har så aldrig selv opsøgt det, da jeg slet ikke kan knytte mig så meget til folk( kan ikke lukke folk ind på en mere personlig måde). Jeg har dog haft nogen drenge på nakken, men aldrig selv noget jeg har opsøgt. Jeg er mere til det 'frie'.. ;b

Det handler om at møde den "rigtige" og så om selv at kunne tage et skridt nærmere, og selv være klar:-)

• #68   27. sep 2013 Ja det lyder jo fortrøstnings fuldt det nogen af jer skriver, og så lidt mere depri det fra jer andre.. Men hvis en dreng kán lide en kán han så se bort fra de ekstra kilo?

• #69   27. sep 2013 Hvis han kan li dig, så kan han li dig for den du er. Ekstra kilo gør ingenting, for ingen siger man skal være tynd.:-)

• #70   27. sep 2013 Det ved jeg overhovedet ikke om han kan, men hvis han kunne ville det også være tæt på umuligt at der skete noget smiley
    Nej ingen siger det men de fleste mener det^^

• #71   27. sep 2013 At man har svært eller nemt ved at finde en kæreste har ikke ret meget med krops størrelse at gøre, det kommer an på hvordan din fremtoning er.

Er man tilbageholdende og genert og går lidt og gemmer sig skal man ikke regne med meget opmærksomhed.
    Hvis man derimod udstråler at man er stærk, og ikke konflinksky og generelt udadvendt har man lettere ved at skabe kontakt, dette gælder både modsatte køn og generelt andre mennesker.

• #72   27. sep 2013 Min kæreste er fuldkommen ligeglad med mine kilo for meget. Han mener jeg har gode bryster og en god røv, og at maven så fylder lidt er bare en ligegyldig detalje smiley

• #73   27. sep 2013 Min kæreste er ingen lille petit model (ikke at hun er overvægtig overhovedet, hun er bare ingen pind som mange tøser) og jeg er da glad for hendes former smiley

Jeg tror mange fyre ikke har en type som sådan - og derfor heller ikke nødvendigvis "er til" enten tynde eller tykke piger. Ofte er det individuelt fra person til person, den ene synes man ser skide godt ud og hun/han vejer 50 kg, den anden synes man også er piv fræk og hun/han vejer 75 kg.
    Sådan ved jeg i hvert fald at jeg har det smiley Og jeg tror der er mange der har det på samme måde. Det handler om individet, ikke om at passe ind i en "boks" som en fyr synes, at dem der er derinde, dem kan han godt lide.

• #74   27. sep 2013 Og så er der jo så mig, som helst holder en vis afstand fra drenge smiley

Er selv overvægtig, kæmper med det og har meget lavt selvværd.. Har ikke ligefrem brug for at vide hvad drenge tænker om mig, når jeg kæmper med hvad mine veninder tænker om min store r*v og lår smiley

Mit er heldigvis mere ligeligt fordelt, og jeg er igang med at tabe mig.. Problemet er bare jeg har mange muskler, hvilket vejer meget. Jeg har specielt store arm muskler, da jeg bruger dem rigtig meget i dagligdags arbejdet (Vores heste har ingen vandkopper, så slæber gerne mellem 8-13 spande vand om dagen, samt 4x25 kilo hø) så ligner lidt en bodybuilder i overkroppen.

Har så også næsten lige fået konstanteret gigt i anklen, knæet og begyndelse i ryggen, så passer på mig selv, men det er svært når man ikke rigtig har nogle redskaber. Fitness gider jeg ikke, det orker jeg ikke med alle de mange mennesker.. Så det bliver mest motion i stalden smiley

Har aldrig haft et forhold. Jo, var engang kæreste med en bagers' søn da jeg var.. 8 eller sådan noget. Yeeaah. Eller noget. smiley Og så har jeg altid haft en veninde (Som nu ikke ligefrem er en jeg kan lide) som har skiftet drenge som hun skifter tøj..

Syntes ikke rigtig nogle drenge viser interesse for mig, så tjah, jeg tager ud i stalden hvor jeg er sikker på at mine to drenge vrinsker efter mig så snart de ser mig komme cyklene :o)

• #75   28. sep 2013 Jeg er buttet og fyrene falder i stribe når jeg er udenbys smiley
    Jeg har så heldigvis kæreste på smiley

En del bekendte og veninder jeg har er decideret fede og har også kæreste smiley

• #76   28. sep 2013 Tro mig, TS, der er en kæreste til alle. Og den ægte kærlighed vil ikke skænke en tanke til din krop. Om så du er tyk eller tynd. Det er din personlighed der er det vigtigste. Hvis du ikke er tilfreds med din krop, så kan det godt være, at du uden at tænke over det, kommer til at udstråle at du er usikker, uden at du er en usikker person... Men bare vær dig selv, så skal det nok gå. smiley

• #77   28. sep 2013 Det er heller ikke nemt, selvom man er tynd. Jeg er 1.69 høj og vejer 47 kg. Jeg fik min første kæreste i år til april, men vi slog op i august fordi han skulle til USA i 10 mdr. Nogle siger jo også til mig, at jeg ligner et anoreksitilfælde, et sygt barn fra Afrika, at jeg knækker hvis viden tager fat i mig og meget andet. -.-'
    Du skal ELSKE din krop! Jeg elsker min krop og mit udseende, jeg ville ikke bytte det væk for noget andet. smiley Det tror jeg er den rigtige vej frem, så skal du nok se. Men husk på at du er 16 år (ligesom mig) vi har hele livet foran os, og der skal nok komme nogle søde fyrer. Og forhåbentligt er én af dem, liiidt sødere end alle de andre. smiley smiley

• #78   28. sep 2013 ih men jeg vil have kærester nuu! jeg gider ikke vente på den eneste ene.. Heh okay prøv lige at lyde som en forkælet snot tøs-.- smiley

• #79   28. sep 2013 Når du opgiver at finde ham står han der søde ven. smiley

Tro mig, jeg var totalt desperart en overgang. Så droppede jeg idéen, chillede da jeg startede i gym. Og vupsi hupsi han var min! smiley

• #80   28. sep 2013 Ja det er jo det i siger, når man holder op med at lede dukker han op, men jeg syntes nu hverken jeg leder eller er desperat, jeg holder bare lidt udkig.. smiley

• #81   28. sep 2013 Jeg havde besluttet mig indeni for at blive lesbisk.. Fordi drenge, baaah.. smiley

• #82   28. sep 2013 Det var faktisk en meget god ide at blive lesbisk, deeet må jeg overveje smiley

• #83   29. sep 2013 Tror det handler om ens selvværd og udstråling. Selvfølglig bemærker de dine ekstra kilo men hvis man har en stor personlighed så tror jeg det vil vægte højest udover ens ansigt smiley

• #84   29. sep 2013 Jeg hopper med på den med at have opgivet drenge og blive lesbisk! smiley

• #85   29. sep 2013 Jeg tror at det er meget fordi at de piger syntes at de er tykke og ikke har noget selvtillid til sidst. Så tør de ikke stå så meget frem og putter sig lidt væk og ikke er så snaksaglig eller hvad jeg skal sige...... Så holder de afstand og så for de ikke rigtig opmærksomhed. Det er selvfølgelig ikke alle der har det sådan men det er lidt sådan jeg oplever det når jeg kender nogle der er lidt kraftige smiley

• #86   29. sep 2013 Hvad så hvis man kommer godt ud af det med drengene og har det sjovt med dem? smiley

• #87   29. sep 2013 Tjaah... Jeg er ikke ligefrem tynd, men ikke fed som sådan.. Ej, det er jeg altså ikke. ca 80 kg og 184 cm. Nogenlunde normal men liiidt dellet... ja okay xD
    Jeg har Søreme ikke været sådan en man blev vild med, når man var en dreng! Det er lidt begyndt nu, men det tror jeg ikke har det mindste at gøre med et skift i udseende - bare at jeg er blevet lidt mere "Ey, hva så der?"-åben/udadvendt/lære-folk-at-kende-agtig... smiley

Så kan bare tilslutte mig koret af alle de andre, der siger, at det er det indvendige, der tæller! smiley

• #88   29. sep 2013 jeg var over 18 inden jeg fik min første kærste - man har jo andet og lave

nu er jeg næsten 38 og singel, og nyder det. Ingen børn, mand eller andet, der er kun mig som skal passes - nå jaa så lige dyrene også. Kan gå for en på langt under 30år.
    Jeg har aldrig haft travlt. Og lige gider jeg bare ikke
    kunne enda få en med eget firma
    og min vægt siger altså 105 kg på 175 cm.

har altid sagt at hvis jeg skulle have børn var det inden jeg blev 25 - gift kan vi altid blive, men jeg ville ikke være en gammel mor.
    Så nu kan vi altså bare nyde livet, og alt det sjove

Så bare rolig du skal nok finde dig en. Men det kræver selvfølgelig at du kommer ud nogle steder hvor der er friske fyrer. De kommer ikke hjem i din have -jeg havde dog en som næsten gjorde det, idet han var fragtmand, og jeg fik pakker hver mdr. så det kan lade sig gøre

• #89   30. sep 2013 Sofie:
    Ja det ved jeg ikke men sådan kan det OFTE ikke altid være. Men jeg syntes nu også at der er mange drenge der bare kun går op i hvordan du ser ud. Men man må vel bare vente til man finder den rette som kan respektere at vi ikke er ens! smiley

• #90   30. sep 2013 Rynke: Hvis du bliver lesbisk, ja så hapser jeg dig!

• #91   30. sep 2013 DD: du er altså også mega pæn!

• #93   1. okt 2013 Nu er jeg ret tynd og har altid været det. Og jeg synes ind i mellem at jeg mangler lidt ekstra på sidebenene (eller i toppen smiley ).... Mange af mine veninder der har mere på sidebenene end jeg har er langt mere sexede synes jeg og det tror jeg drenge og mænd synes smiley Men jeg er glad for min krop og det samme synes jeg at du (og alle andre tøser) bør være! smiley Hvis du er utilfreds jamen så ville jeg da forsøge at gøre noget ved det og tabe mig indtil jeg havde et sundt og godt forhold til min krop smiley
    Jeg vil give dig ret i at piger der er MEGET overvægtige har sværere ved at score fyre (specielt i den aldersgruppe du nævner) da nogle drenge godt kan blive ret splejsede at se på i forhold til pigen smiley
    Just a thin girl's opinion passing through smiley

• #96   11. okt 2013 da jeg var "tynd" i forhold til nu havde jeg svært ved at finde en kæreste fordi som beton-arbejer har jeg ret store overarme + at man jo er til piger -_- EJ vel fandt da min nuværende mand jaja vi er skam gift og med hele sv*neriet hus, baby, hund, kat og sørme osse om der ikke os er en hest smiley nu vejer jeg på den gode side af 90 kg og min mand er faktisk ret lige glad med mine bonus kilo og osse at jeg til tider er en særlig smiley
    p.s jeg er 25 år og har været sammen med man anden halvdeli 6 år +

• David L
    David L Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #97   2. apr 2014 Hej Linnea!

Nu tænkte jeg at jeg som fyr lige ville svare dig.
    Jeg er KUN til fyldige/buttede/formede/tykke piger.

Så hos mig ville du sikkert have en ret go chance for at imponere mig med din krop. Som andre også skriver er det klart at personligheden kan overskygge alt, men jeg synes også det er vigtigt at påpege at der er fyre derude (som mig), der KUN vil have piger som dig!

• #99   2. apr 2014 Rontana

Haha det så jeg først nu. Naaaaaarh dog ikke smiley

Kommentér på:
Tykke piger kan ikke få en kæreste?

Annonce