{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Optræning af muskler på plag/unghest (kåringsklar)? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig hoppeplag der pt. er lidt over 2½ år gammel, og jeg vil gerne finde ud af hvordan jeg kan træne hende op til kåringen, som hun vil blive stillet til næste år, eller i 2015.

Hun er vant til at have bid i munden, dette har vi øvet i omkring 3 måneder efterhånden, og det klarer hun så flot (udover liiige to små episoder med at tage tungen over biddet, dette gør hun dog ikke mere).
Hun har også haft en longeringsgjord på et par gange, dog ikke longeret med den, men bare trukket rundt med den for at vænne sig
Hun er vant til at blive longeret lidt i skridt og lidt trav, hun er indtil videre bare blevet longeret i rebgrime.

Hvad vil I foreslå man kan lave med en plag/unghest, for at få opbygget muskler og få hende til at tage sig så godt ud som muligt, når hun bliver stillet til kåringen?

Har hørt at gåture, og gerne i bakket tærren skulle være godt, det er dog et problem, da der ikke lige er noget bakket tærren heromkring smiley

Jeg har (mere eller mindre) styr på hvordan hun skal vises når hun skal kåres, men er lidt på bar bund hvad angår optræningen af muskler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optræning af muskler på plag/unghest (kåringsklar)?
Kommentér på:
Optræning af muskler på plag/unghest (kåringsklar)?

Annonce