{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

At lære hesten at ''kramme'' {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og overvejet hvordan det vil være lettest at lære min shetter at ''kramme''? smiley
Jeg ved ikke helt om det bare skal være hovedet han klemmer lidt over min skulder eller om han skal have benet om mig også? smiley

Hvis nogen skulle have erfaringer/træningsmetoder til dette vil jeg meget gerne høre fra jer smiley

- K smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lære hesten at ''kramme''
  • #1   2. mar 2015 smiley

  • #2   2. mar 2015 Jeg lærte min traver at vente hovedet om til mig, og derved "kramme". Jeg stod med ryggen mod hans skulder, også tog jeg en godbid. Idet han vendte hovedet gav jeg rosen. Jeg påsatte kommando, og der gik ikke længe inden han reagerede på kommandoen udelukkende.

    Her er et billede af hvordan tricket endte med at se ud, inden han måtte aflives.


    profilbillede
  • #3   2. mar 2015 Jeg har lært min hest at vi står bryst og bryst mod hinanden og hans hals og hoved hviler på min ryg og mine arme går omkring hans hals. Startede bare med at gå hel tæt på ham og have en godbid bag på ryggen som han skulle nå. vi er i overgangen til kommando nu, det går både frem og tilbage, har han for meget energi, så gnubber ham min ryg i stedet for at stå helt stille og han har en gang nappet mig i rumpen fordi han troede det var hånden med godbidden smiley Og så hjælper det at nusse ham ved manken, da han bliver helt salig af det smiley

Kommentér på:
At lære hesten at ''kramme''

Annonce