{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trav til galop
  • #1   5. jun 2015 Ved at øve og øve..

Mange travheste trænes også i galop i hverdagen..
    Du skal sørge for at træne en masse balance med din hest, samt styrke i bagparten.. Dette vil gøre det lettere at få hesten i galop, og holde den i galop.

For heste der har svært ved at finde galoppen er det klart bedst at gøre i naturen, hvor der er mulighed for at ride ligeud på lange strækninger, da det ofte er i sving/hjørner det bliver svært at holde balancen..

• #2   5. jun 2015 Jeg anbefaler at øve ind et godt galop signal i longen smiley når hesten så kan galopere roligt på en volte i longen, så sadle op, rid den ud i naturen på en lige strækning og bed den om at galopere smiley hvis den tonser af gårde så begynd at galopere op ad bakke, hold tilbage, giv efter på tøjlen når den har ønsket tempo og ros en masse smiley

Mvh TT

• #3   5. jun 2015 Prøv til at starte med på tur bare at sætte lidt fart på og så bede om galop som du ville på normale heste indtil hesten gør det og så roser du rigtig meget, selvom det kun er få eller et skridt smiley
    Senere kan du arbejde det ind på banen smiley

• patricia .
    patricia . Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   8. jun 2015 tak det skal jeg prøve

Kommentér på:
trav til galop

Annonce