{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Til rette tid. {{forumTopicSubject}}

Kender i det med, at man skal have viden på det rigtige tidspunkt for at den giver mening?

Jeg havde fået mig til snusket en enetime i går ved ny underviser, og alt hvad hun sagde gik lige ind. Min underbevidsthed og har virkelig arbejdet resten af dagen i går.

Det var jo ikke fordi det hun sagde var total nyt for mig, har da hørt det før, har bare ikke lige kunne tage det ind. Men nu har jeg trænet balance ekstremt meget på det sidste, hvilket har givet mig nogle flere tangenter at spille på. Også gav det pludselig mening.

Ligesom jeg har læst mine dressur teori bøger flere gange, og hver gang er det som om jeg lære noget nyt, fordi jeg er et andet sted i min ridning, og derfor fanger nogle andre nuancer som jeg lige står og skal bruge.

Nå viden kommer på det rigtige tidspunkt, så kan det virkelig flytte noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til rette tid.
  • #2   12. nov 2018 Sådan noget er en fed oplevelse. Og det nok sådan man finder rette underviser - når det bare stemmer og man forstår og fanger hver ting der bliver sagt. Ligesom hvis man mærker at fx hesten skal til at skyde skulderen og man selv fanger det inden det når at ske. Og underviser og dig fanger det på samme tid. Det skønt! smiley

  • #3   12. nov 2018 “Ej hvor var du heldig - du var lige på rette tid på rette sted” køber jeg ikke, undtagen hvis det er en potteplante der falder ned fra 7 sal, og som rammer lige ved siden af dine fødder, mens du går forbi bygningen smiley
    Selv ved lotto har du jo gjort en aktiv handling - nemlig købt lottokuponnen smiley

    Generelt er det sådan, at man har været på en rejse - muligvis ubevidst, muligvis halvbevidst - hen mod rette tid og rette sted smiley
    Man har været igennem flere forskellige undervisere, snakket med forskellige folk, læst forskellige bøger - og en dag møder man måske en underviser, som starter at det hele siger klik, klik og klik smiley

    Så man er ikke bare heldig- men nøj det er fedt når det sker smiley

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Til rette tid.

Annonce