Dårlig holdning . {{forumTopicSubject}}
Hejsa . Jeg har det sidste 1½ år fået en rigtig træls holdning i rykken., Har ellers altid som lille fået ros for min opstilling. Så der er noget rigtig møg
Det har kommet sig efter at min pony stod stille for over et år siden . Jeg mistede så stort set alle muskler, og skulle bygge dem op sammen med hesten . Havde problemer med at rette mig op, pga. manglende rygmuskler . Og var heller ikke obs. på det den gang. Et halvt år efter begyndte min ny ridelære at sige det til mig. Men allerede da var det groet ind som en meget dårlig vane også . Jeg kæmper med at sige til mig selv. "brystet frem, skuldrene tilbage" Det er blevet bedre. Men synes bare ikke jeg kommer af med det sidste.
Er der evt. en der har en god ide til hvad der kan hjælpe mig lidt på vej
?
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 6 Emner: 20 Svar: 262
Ellers så prøv at øve, at på hver langside retter du dig op, alt det du kan! Spænder alle dine muskler i mave og ryg, ned og slappe af på kortsiden, også igen.
Ved ikke om det hjælper, men så efterhånden kommer det måske ind i din holdning at du skal huske at rette dig op, også tilsidst bliver det bare en vane at sidde ret.
Ved ikke om det hjælper, da jeg ikke har problemer med det. Ellers kommer det vel, efterhånden som du får det afvide med undervisningen
dec 2005
Følger: 170 Følgere: 201 Heste: 6 Emner: 156 Svar: 2.039
apr 2006
Følger: 49 Følgere: 70 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 231
Dårlig holdning .