{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

lærte trav spring og galop på 5 min AV {{forumTopicSubject}}

jeg er jo på egum rideklub som stald medhjælper og sadler op og om osv. igår skulle jeg som så mange andre ang op med catago
i går på den udendør spring bane.

jeg sidder op og skridter som jeg plejer catago varm, med et kommer der to duer flyvende hen over hovederne på os og catago begynder at trave, jeg får ham ned igen og lige som jeg har fået det gjort,

kommer pis duerne tilbage den ene streifer catagos øre og så skal jeg sgu da lige love for fanden tog ved ham, han galoperede rund på hele banen og netop som jeg troede jeg slap for springene tog han to med mig på ryggen,

men inden han gjorde det

i min panik huskede jeg hvad kasper havde sagt pm at tage begge ben ud af stigbøjlerne inden man hopper ned og det fik jeg gjord ud over det slap jeg tøjlerne i rent panik og hold nu i catagos manke og bagenden på sadelunderlaget. efter springet tager ham mig 100 meter vidre med hvor efter han drejer skarbt, her ryger jeg til jorden og kure hen af græsset.

jeg kommer på benen og får ringet til min kollega som er på den anden side af hallen med en anden hest. hun kommer om, da kasper kommer igen og jeg foklare hvad der ersket, kigger ham og min kollega på hinanden og bryder sammen af grin (jeg var ok) og så sagde de det ville de sgu godt havde set.

jeg tog fri resten af dagen ogvi tog på skadestuen for en sikkerheds skyld fordi jeg havde ondt i nakken og ryggen.

på skadestuen blev jeg FLUKS iført en nakkekrave og fraktet til kolding i ambulance de var bange for et brud i ryggen. trods jeg stod op.. 4 ½ time skulle der gå før jeg igen kom fri af nakkekraven, under opholdet fik jeg en forfærdelig kvalme jeg var død køresyg og måtte flere gange ringe efter lægern så de kunnetippe mig om så jeg kunne kaste op.

kunne ånde lættet op, et kraftigt vrid i ryggen og mget meget ømme muskler er hvad jeg har og så en hjerne rystelse.... og i dag har jeg udnskyld det franske SATME ondt over alt i kroppen...

men kan også kun grine af det i dag. for jeg ville entlig godt havde set mig selv.

og catago du er tilgivet smiley bare vent til mandag din møgunge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lærte trav spring og galop på 5 min AV
Kommentér på:
lærte trav spring og galop på 5 min AV

Annonce