1.538 visninger
|
Oprettet:
kørsel med 2-spand...? {{forumTopicSubject}}
hejsa... jeg har et par små ponyer jeg skal til at køre i tospand... jeg har derfor lige et par spørgsmål...
mest på udstyret... :o)
den stang der skal være mellem dem hvor lang skal den være... det er et par ponyer på 90 og 95 cm...
hvorfor siger alle at det er en fordel at køre med lukket hovedlag? de er vant til at gå i en alm trense og det virker fint ved 1-spandskørsel.....
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
stjerten (tingen mellem hestene) ved jeg ikke hvor lang skal være, ikke for kort, og ikke for langt, mange vogne følger en stjert med, som passer til str. af hesten, så er det skaglerne der indstilles (skagler = det hestene trækker vognen med) så træklinien passer.
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 142 Heste: 25 Emner: 154 Svar: 1.570
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 6 Svar: 206
du kan ringe til min mand han hjælper meget gerne de nye med spørsmål og den slags jaa også tilkøre han også heste selv =) hans tlf er 41183555 =) håber du kan bruge nr =) held og lykke
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 449
det er fordi vores vogn er etspand, og det vil vi nu lave til tospand, derfor skal jeg vide hvor lang den skal være, men det lyder fornuftigt med ud til mulen, så det prøver vi da bare... tusind rtak for hjælpen... :o)
kørsel med 2-spand...?