{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Årh, det der tidpunkt hvor træningen bare giver pote! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det da vidst lige tid til et glædesindlæg fra min side smiley

Var ude og ride på Maggie i går, og selvom det blæste var hun faktisk rigtig rolig. Normalt plejer hun at være noget frisk når det blæser smiley

Red to kilometer ud til den stald vores egne heste står i, da jeg kunne bruge den ridebane der er. Fik redet noget af det jeg får undervisning i, centreret ridning mener jeg det hedder, det er i hvert fald af en underviser der er ved at uddanne sig til BBH instruktør smiley

Dette gjorde Maggie super godt, var rigtig tilfreds med hende, hun var dejlig let at have med at gøre, rigtig skønt ponydyr smiley

En veninde jeg havde på besøg i går, der selv er en ret så dygtig springrytter satte et spring op, og må sige jeg lidt havde regnet med at Maggie ville opføre sig som hun sædvanligt gør når hun ser et spring eller bomme - og det er altså at rende pænt meget af helvedes til! Så kan man ikke rigtigt gøre noget (og NEJ, det er ikke generelt hendes stopsignal der ikke fejler noget, hun er meget følsom, dog gør hun altså som mange ponyer gør når der er spring på en bane, så ingen kommentar om dette tak).

Fik Maggie ind på en 20 meter volte, og satte så i galop - og NØJ en skøn følelse! Hun galoperede helt afslappet, ingen jappen rundt, nææh nej damen opførte sig eksemplarisk!
Red langsiden 3/4 ned og vendte så ind mod springet, og sørme så om Maggie ikke lige HOLDTE den fine galop smiley SÅ STOLT!

Vi kom endda op og springe en lille meter ca., og hun var uanset hvad helt rolig - iiiiih jeg var altså så stolt af hende smiley

Selv på vejen hjem igen gik hun lige så stille og roligt smiley (der er hun vant til at få lov til at galopere noget af vejen, dog ikke når jeg sidder deroppe ;))

Så uha hvor kan jeg mærke at træningen giver pote smiley Hun er blevet meget mere afslappet af det, og det efter kun fire ganges undervisning smiley

Har desværre ikke noget billede, ville virkeligt gerne have haft et, specielt når hun jo var så dygtig, enten billede eller noget video, men ja, det må blive en anden gang ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh, det der tidpunkt hvor træningen bare giver pote!
  • #2   24. sep 2013 Ja, det er virkeligt dejligt, håber bare hun går lige så fint i dag til undervisning, men man er jo dame, såå smiley

  • #3   24. sep 2013 det er en helt fantastisk følelse når det man træner på bare lykedes...

    havde f.eks. en dag hvor jeg introducerede min hest i sidebevægelser i galop, allerede på dagen var jeg imponeret over den måde han tog det på.
    Dagen efter gik han sidebevægelsen helt super i første forsøg


  • #4   24. sep 2013 Dejligt, og så specielt når han gik dem så fint dagen efter smiley

    I dag skulle jeg have haft undervisning, dette blev vi dog nødt til at aflyse, så jeg red bare selv, hun var mere frisk i dag, men hun sprang lige så fint smiley Tror det var ca. samme højde som i går smiley Det er helt rart at man kan mærke at det rent faktisk er MIG der har kontrollen over situationen og ikke hende smiley


Kommentér på:
Årh, det der tidpunkt hvor træningen bare giver pote!

Annonce