{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sport 2015..
  • #2   9. jan 2016 Syntes også det er dårligt !

• #3   9. jan 2016 Hvem mener du har leveret så gode resultater at de skulle nævnes?

Sport 2015 er ikke for at alle føler sig set, men for at hylde de store sports præstationer, og dem synes jeg ikke ridesporten har leveret i 2015 smiley Synes de kommer rigtig flot omkring, og det er ikke kun de almindelig gængse sportsgrene der bliver fremhævet, men også en minoritetssport som bowling f.eks. er..

• #5   9. jan 2016 Må indrømme at jeg ikke synes vi som sådan har været nævneværdige i forhold til mange andre sportsgrene i 2015. Ridning har før været med i fejringen.

• #6   9. jan 2016 Jeg synes faktisk at rigtig mange "små" sportsgrene var rigtig fint fremhævet. Der var da helt ufattelig mange flotte præstationer iblandt, som jeg slet ikke har hørt om. Langt de fleste var EM og VM medaljer. Det synes jeg ikke jeg kan mindes at der har været inden for ridesporten i år. Faktisk synes jeg at det har været en smule tamt de sidste par år i forhold den den meget gode stime der har været en overgang smiley

• #7   9. jan 2016 Og eftersom DIF står bag en del af priserne, så er jeg ret sikker på at de nok skal se ridesporten hvis der sker noget stort der.

• #8   9. jan 2016 Hvad med pararytteren.. Mente hun gjorde det utroligt godt i 2015.. Men måske jeg husker forkert.. smiley

Mvh TT

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #10   9. jan 2016 Fordi at de danske ryttere ikke gør det godt nok.

Der er selvfølgelig dufour, hun præstere ud over det normale, men det er stadig ikke interessant nok, eller bedre end en VM.

indse det, ridesporten er ikke interessant for andre end os smiley

• #12   10. jan 2016 For et par år siden vandt pararideforbundet da også en pris smiley Men der er ikke rigtig sket noget som er nævneværdigt, ingen medaljer til internationale mesterskaber i samme kaliber som de der bliver nævnt....

Nu kommer jeg også fra en anden minoritets sportsgren nemlig sejlads og det er sgu sjældent vi kommer i TV xD Kun hvis der er nogen der vinder VM, så hvis ridning skal i TV må vi vinde VM....

Kommentér på:
Sport 2015..

Annonce