{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pony er for lille til trailer?
  • #1   27. mar 2018 Ville overhovedet ikke overveje at køre uden bom kunne være en mulighed.. smiley

Ville i stedet for sat nogle andre bomme eller indmad i traileren, eller låne en anden..

• Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
    #2   27. mar 2018 Få lavet en plade til foran under bommen, vi lavede en selv da vi kørte med føl

• #3   28. mar 2018 Jeg har også en plade på når jeg kører med shetlænder.. smiley

• Louise  B
    Louise B Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 4 Emner: 1 Svar: 9
    #4   28. mar 2018 Men hvad gør i så med bagbommen?

• Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
    #5   28. mar 2018 Den skal på for at stabiliserer men den får du ikke gavn af

• #6   28. mar 2018 Lader den sidde.. Binder du ikke ponyen fast oppe foran?

• #7   28. mar 2018 Da vi i sin tid skulle have vores nyindkøbte shetterføl transporteret hjem, så gjorde vi det, at vi satte små halmballer i spænd op foran i traileren, sådan at hvis de havde problemer med at stå fast, så bumpede de ind i noget blødt og kunne derfor heller ikke smutte under forbommen. Bagbommen var sat på for at stabilisere midterstykket men vi satte intet bagved dem. De blev ikke kørt med siden da, men det fungerede sådan her den ene gang.

Men hvis du skal køre med dem regelmæssigt, så skal du få lavet ekstra lav bom i traileren eller som de andre nævner få lavet en plade til at sætte foran dem.

Kommentér på:
Pony er for lille til trailer?

Annonce