{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Beroligende midler {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har denne dansk miniature vallak. Jeg fik ham som 1årig, hvor han var hingst. Han var fuldkommen umulig, angreb en i boksen, stejlede, løb fra en, kunne ikke engang gå ved siden af ham - han var helt rå, og umulig. Han var mishandlingspony, og havde været en masse steder henne i sit lille liv. Han var totalt umulig, og topstresset oppe i hovedet.

Jeg havde haft ham i 2 år, da jeg var nødsaget til at sælge ham. Han var forholdsvis normal, og man kunne lave en masse tricks med ham, gå ture, osv. Der var ingen voldsomme problemer med ham mere.

Jeg troede jeg solgte ham til et godt sted, men hun "glemte" ham, og det må man ikke. Han er en pony der kræver utrolig meget, og hvis han står stille i længere tid ad gangen bliver han meget oppe og køre. Han blev sultet og fik ikke vand, så han tabte sig samt. alle hans muskler.
Jeg hentede ham så hjem igen, fordi jeg godt kunne se det her gik ikke - daværende ejer var heldigvis så sød at gå med til det!
Men nu er han helt oppe og toppe igen. Han er blevet så stresset oppe i hovedet, og det går udover ALLE omkring ham. Han var så sent som i dag, ved at blive kørt ned, han bed mig og trak mig afsted i blusen, han løb fra mig, stejlede, og skubbede mig ud foran en forbikørende bil. HELDIGVIS! fandt jeg balancen, og fik ham stoppet, inden vi begge blev kørt ned.

Det ene øjeblik er han rigtig sød, men pludselig bider han en i knæet, vender om, og løber. Også skal man bare holde FAST! Han er totalt umulig, og man kan se at det selvfølgelig ikke er sjovt for ham. Det går ikke kun udover mig, men det går også udover min shetlandspony, som ikke tør at være i læhuset sammen med ham, fordi han sparker, bider og jagter hende sindssygt. Og tilsidst, går det jo allermest udover ham. Jeg har så ondt af ham, fordi han er så energisk, men han er en fare for alle omkring ham, og derfor nærmer vi os ikke vejen! Vi træner på en lille grussti, ud til en vej, men selv dér er det farligt. Jeg har så ondt af ham, fordi han kan ikke gøre for det. Jeg tror han er ved at være knækket.
Men ... kender i nogle naturmidler, der kan få ham til at slappe af, måske? Jeg fortalte jer bare historien så jeg ikke vil have min hest til at slappe af "uden grund". Fordi jeg føler lidt det er sidste udvej nu....

Fordi jeg vil så gerne have han bare kan slappe lidt af, så han kan bare komme lidt ud og gå, men lige nu er det alt for farligt, og tilsidst ender det galt, og det er ikke fair for ham at skulle skænde ham ud for noget han ikke selv kan styre. Jeg elsker ham, men det bliver også for meget for både ham og jeg, især når han lukker sådan af. Ligemeget hvor meget man beder ham op at stoppe, stopper han ikke...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beroligende midler
Kommentér på:
Beroligende midler

Annonce