{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

det der med Shetlænder {{forumTopicSubject}}

Hej igen HG smiley

Jeg står og får lov til at lege med staldens lille søde Shetter hingst, og passer ham endelig som var han min egen smiley

Men da Rocco er.. noget rund (nærmere en tønde med ben XD) og ikke æder andet end græs pt. mangler jeg inspiration til noget vekslende træning, som også er sjovt for ham smiley Han er stadig ved at lære at gå i longe, men dette keder den lille herre enormt meget, så det ender altid i magtkamp -.- jeg er også en gang imellem ude i køreliner og ønsker så men at tilkøre ham, men først lige gøre ham 100% traffiksikker smiley springe med ham.. går ikke altid så godt XD og da vi står uden faceliteter til agillity og sådanne, har jeg ikke lige flere ider..

Derudover kunne jeg rigtig godt tænke mig at få ham ud i byen til mønstring, men eksistere det overhovedet længere til almindelige stævner? eller kan jeg finde dem nogen steder? hvad man man tilmelde en shetter hingst? smiley så gik tanken om at få ham godkendt til avl også lidt, men dette aner jeg desværre intet om inde for shetlænder verden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det der med Shetlænder
Kommentér på:
det der med Shetlænder

Annonce