{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedøvelse
  • #1   5. feb 2017 Det gælder især wrap og halm. Kan du ikke binde hesten i boksen, så den ikke kan nå halmen? Det gør jeg altid, når min har været bedøvet smiley

• #2   5. feb 2017 Det gælder alt, så ingen halm eller wrap indtil bedøvelsen er brændt af. Lad den stå på staldgangen hvis du ikke har en tom boks eller jordfold, den må ikke spise da der er risiko for spiserørsforstoppelse bl.a. eller simpelthen kvalt i det.

• #3   5. feb 2017 Ingen tilgang til halm eller wrap den første time efter tandlægen er færdig smiley

Mvh TT

• #4   5. feb 2017 Min hest har altid fået ordnet tænder med bedøvelse inde i boksen og har stået der indtil hun var frisk igen ? dyrlægen har aldrig sagt noget om halm mad osv ?

Men vil så mig sige at hesten altid er så groggy at man ikke behøver tænke på det for den står bare og hænger i en time til halvanden inden den er klar til at komme ud igen smiley
    Jeg har haft 2 folkelige dyrlæger til det i de sidste 15 år og ingen af dem har sagt noget om at hesten ikke må æde ? og mine står på halm så mulighed var der hvis ellers de var vågne nok til det ??

• #5   5. feb 2017 Vil lige sige at min der normalt ikke rigtig gider halm er meget hurtigt så vågen at han begynder at gå efter halmen hvis ikke jeg binder ham op. Men han er langt fra så klar i hovedet at han kan tygge og ikke mindst SYNKE halmen, så jeg ville aldrig turde tage chancen. Han er til gengæld ikke en hel time om at blive frisk efter dyrlægen er færdig, nærmere en halv

• #6   5. feb 2017 du binder din hest op inde i boksen så den ikke kan nå halmen. og venter på at den har sovet rusen ud

• #7   5. feb 2017 Jep, absolut ingenting.
    Hvis du vil være sikker på at den er vågnet helt op, kan det være en god ting lige og gå en lille tur. Når den kvikker lidt op og bedøvelsen aftager smiley

• #8   5. feb 2017 Alle de steder jeg har været er de bar kommet ind i boksen også halmbokse- bar uden wrap og foder- jeg har aldrig oplevet problemer med det

• #9   6. feb 2017 Tiden kommer absolut også an på hvor meget bedøvelse, hvilken bedøvelse og hvilken hest. Nogle heste kræver jo bedøvelse over flere gange, også hvis der eventuelt skal laves et større indgreb, som tænder der skal rykkes ud eller andet.

Derfor ville jeg ikke gå efter en time eller halvanden - man kan godt bruge det som guideline, men ville aldrig give min hest mad eller strå før en halv time efter hesten virker helt frisk smiley

Kommentér på:
Bedøvelse

Annonce