{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Opbevaring af udstyr {{forumTopicSubject}}

Nu mangler jeg altså inspirration.. Sam og jeg skal flytte, og derved mister jeg et stort skab til alle mine ting XD jeg har kun et lille stævneskab som ikke kan rumme alle mine ting, så jeg mangler lidt inspirration til nem opbevaring af udstyr der skal bruges i hverdagen.

Hvordan opbevare i andre underlag, gamacher, klokker, tæpper og diverse på en nem måde? smiley

Jeg har mulighed for at tage kasser med ud til at putte mine ting i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring af udstyr
  • #1   27. jul 2017 Det handler om at kunne stable i højden hvis ikke man må i bredden

    jeg anbefaler at man smider stof ting mm i luft tætte poser og husker at folde tingene rigtigt så kan man klemme meget luft ud og derved fylder mindre

    så er det at se hullerne og mulighederne kan den kant i skabet gøre at med en kasse på den anden side så kan klemme en kasse ind og hvile på kanten og den anden kasse


  • #2   27. jul 2017 fik regnet vidst ud at alt mit udstyr inklusiv en vogn og 2 spring+fyld

    fyldte ca 5-6 kvadratmeter til sammen i dybden og bredden

    der havde jeg fx ved støtterne vendt bunden op i luften og så stillet toppen på den andens bund

    og skal lige siges jeg havde massere af plads til mine ting jeg var ikke klemt overhovedet der var orden på tingende jeg kunne sige præcis hvor alle mine ting var så jeg bare kunne sende en over og hente udstyret nemt og hurtigt


  • #3   27. jul 2017 men hvis man heller ikke må i højden så er det jo lidt begrænset

    så må det hjem at ligge og tage med frem og tilbage


  • #4   28. jul 2017 Mine underlag har jeg i en underlags pose ting-ting jeg lavede på et tidspunkt, som ligger ovenpå mit skab.

    Dækkener, tæpper, ekstra foldgrimer, gjorde og diverse andre småting har jeg i en opbevaringsboks fra Harald Nyborg.
    http://www.harald-nyborg.dk/p5180/opbevaringsboks-homebox-125l

    Sadel, ridegjord og longegjord har jeg på 2 bukke, hvor mine trenser hænger på enderne. (Dog låner min veninde den ene buk til hendes sadel, så pt hænger min i skabet)

    Bandager og gamacher har jeg i en værktøjskasse som står i bunden af skabet, bag den står en gammel striglekasse hvor jeg har refleks udstyr i.
    Ovenpå striglekassen ligger min klipper, ekstra showshine og shampoo, på værktøjskassen står min strigletaske.

    Ridehjelme (har 2) hænger på sadelknægen i skabet, og mine ekstra pandebånd ligger i den ene hjelm.

    Så har jeg en milliard kroge i mit skab hvor jeg har longetove, rebgrime, kapsun, pæne grimer osv.

    Og så har jeg nogle små hænge kasser i toppen af skabet, hvor jeg har sår pleje, ekstra bid, målebånd og andet småt.


  • #5   28. jul 2017 Jeg kender en dejlig ung dame der havde denne løsning smiley
    http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/70288951/

    Mvh TT


  • #6   28. jul 2017 Må du bygge dig et skab? Det gjorde jeg, da jeg flyttede ud hvor jeg er nu, fordi jeg også kun havde et staldskab

  • #7   28. jul 2017 Tak for alle jeres svar smiley

    Jeg må alt, både stable i højde og drøjde, men det skal bare se ryddeligt ud XD
    Jeg har haft bygget et skab før, hvilket kunne være planlagt bedre, desværre er det ikke mit længere efter jeg efterlod det på mit tidligere job..
    Vi har hentet en hønne kasse og vi tænker at hente et skab i hjem og fix imorgen smiley ellers finder jeg kasser hjemme til ting der ikke kan være i skabene og kassen smiley


  • #8   28. jul 2017 Det smarte ved at bygge det selv er jo at få som du har brug for ?? mit har opbevaring til dækkener øverst, hylder der kan trækkes ud, 2 sadelknægte, plads til trenser, piskeholder, spejl mm. Jeg er vanvittig glad for mine udtrækshylder. Det gør det virkelig lettere at finde ting. Jeg har ikke alle dækkener i stalden, da jeg de sidste par vintre ikke har brugt mine tykkeste dækkener, men har stadig 3 udedækkener, en hals, et uld, et fleece, et refleks og to ridedækkener for oven i skabet. Det er rart at det der bruges er i stalden.

  • #9   28. jul 2017 det jeg havde lavet var nu også smart nok, men når jeg tænker over det sag sadelknægte og diverse kroge bare for tæt på at jeg kunne hænge noget på krogene fordi det gik i sadlerne smiley når jeg engang får skrabet penge sammen vil jeg nok også bygge et skab igen så jeg har pladsen til det meste, et sted smiley

  • #10   29. jul 2017 Tak, Karita!! smiley Ja, mit lyneskab var faktisk ret smart, dog ret rodet, skulle have købt nogle lynlåsposer og diverse, så der var styr på det!

    Der kan være utroligt mange ting i sådan et skab fra IKEA, det var billigt at købe, og da jeg flyttede, skulle jeg kun bruge én skruetrækker, og så kunne hele skabet fragtes på omkring 50*50 cm smiley


  • #11   29. jul 2017 Underlag: buksebøjler
    Klokker og gamacher: små opbevaringskasser
    Bandager: I deres små poser

    det er sådan hvad jeg bruger, har endnu ikke fundet ud af med tæpper :P.


Kommentér på:
Opbevaring af udstyr

Annonce