{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gym. og hesten
  • #1   15. jun 2007 Jeg skal starte på gymnasiet efter sommerferien, og jeg har egen hest og 2 arbjeder smiley håber da det kommer til at gå smiley

• #2   15. jun 2007 Jeg klarede alle tre år - to af årene var endda med to heste og stævner i weekenderne. Derudover underviste jeg ude på rideskolen et par gange om ugen. Så ja, det kan lade sig gøre, men det kræver masser af planlægning og viljen til at nedprioritere andre ting som fx. venner og fester...

• #3   15. jun 2007 Jeg kan godt li at komme ud til stævner .. Men ved ikk helt om det er muligt. Andre jeg har snakket med har sagt at det er hårdt arbejde og hesten blir til forsømt fordi man har så mange lektier for .. Får man virkelig så mange lektier for ? Jeg synes på en måde ogs det er godt man har en hest, så man kan komme vel fra alt det skole halløj og tænke på noget andet smiley

• #4   15. jun 2007 jeg skal på gym efter sommerferien smiley og jeg regner med det kommer til at gå, med 3 heste smiley

• #5   15. jun 2007 Jeg fester og ser sjældent mine venner sårn rigtigt.. Så det skulle vist ikk være noget problem smiley

• #7   15. jun 2007 Jeg skal på Gymnasiet næste år.
    og jeg skal ride min ejen plus 3 andre.
    og sammentidig har jeg mit arbejde.
    Og jeg skal bare nå det hele ;p hehe

• #8   15. jun 2007 Tror det er et spørgsmål om prioritering...

• #9   15. jun 2007 Det er et spørgsmål om planlægning og priotering smiley

• #10   15. jun 2007 Jeg tror ogs hvis man bare planlægger det ordentlig skal det nok gå smiley Hvis nogen har op til 3 + arbejde kan jeg sku ogs med 1 (;

• #11   15. jun 2007
    Har 2 ponyer og 2 heste
    Går på handelsgymnasiet.. starter stævner.. er sammen med min forlovede og der er også tid til at tage i byen med venner og veninderne - har tid til det hele - og mit gennemsnit er bestemt ikke lavt. SÅ.. mit råd til dig; Lad dg ikke skræmme.. tag chancen, og se hvordan det kommer til at gå.

Kender mange andre der har heste og går på gymnasiet...

- Tag det roligt.. =)

• #12   15. jun 2007
    Har 2 ponyer og 2 heste
    Går på handelsgymnasiet.. starter stævner.. er sammen med min forlovede og der er også tid til at tage i byen med venner og veninderne - har tid til det hele - og mit gennemsnit er bestemt ikke lavt. SÅ.. mit råd til dig; Lad dg ikke skræmme.. tag chancen, og se hvordan det kommer til at gå.

- Tag det roligt.. =)

• #13   15. jun 2007
    Har 2 ponyer og 2 heste

- Tag det roligt.. =)

• #14   15. jun 2007 Er ved at blive student nu, og jeg har 5 heste.. Rider lidt stævner engang imellem. Der er masser af tid til at være på rideskolen hver dag, nusse dem derhjemme, og så arbejder jeg samtidig på et plejehjem. Og jeg fester løs, og sammen med mine venner hver eneste weekende smiley Min kæreste er der så ikke så meget tid til,men det skyldes mest transporttiden.
    Så bare spring ud i det smiley

• #15   15. jun 2007 Nå jo, så rider jeg 2 heste hverdag.. Far rider den 3. Rival er for gammel nu, og Fleur for ung smiley

• #16   15. jun 2007 Planlæg din tid, så kan du nå det hele. Men der er selvfølgelig ikke noget med en hel eftermiddag hjemme foran fjernsynet. Men ja, om sommeren går det generelt bedre end om vinteren. Måske må man også droppe at arbejde så meget og så er der selvfølgelig ikke så mange penge at bruge af. Det er et spørgsmål om vilje smiley

• #17   15. jun 2007 som mange af de andre siger, så gælder det bare om priotering.
    Jeg er snart færdig med 2.g og har klaret det med 1 hest, stævner en gang i mellem ( ca. 1 i mdr.),fester en gang i mellem og lidt arbejde... man kan hvad man vil

Kommentér på:
Gym. og hesten

Annonce