{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Nostalgi ~ Hestegalleri {{forumTopicSubject}}

Kan I huske dengang....?

Åh hvor mange af os har ikke været herinde, i en hel menneske alder. Vi har gået igennem utallige designs og opdateringer på siden.

Kan I huske dengang man var medlem i hundredevis af grupper (overdrivelse fremmer forståelsen), om alt og ingenting. Caminas Maccoy var nok den hotteste pony i hele verden (måske er han endnu?) og man gik utroligt højt op i bedømmelser og udfordringer.

Det var virkelig "the shit" at få Hestegalleri, så man endeligt kunne vise sin pony frem for alle andre, opdatere med nye billeder efter stævner eller træninger, skrive romaner og sukkersøde digte på profilerne - jeg selv kom på Hestegalleri i 2007, efter jeg fik min første pony i julen 2006.

Aah det var dengang smiley

Hvad er dit mest nostalgiske minde fra Hestegalleri?

Kunne være så sjovt at høre og få genopfrisket, fra "vores unge dage på hestegalleri"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nostalgi ~ Hestegalleri
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   7. nov 2019 Åh ja..

    Den gang hvor debatterne faktisk var hæftige, og tiltider direkte ubehagelige..

    Det hele var meget sjovere den gang smiley


  • #2   7. nov 2019 Husker det så godt. Og hold op hvor jeg savner det.
    Jeg har været 12 år da jeg fik HG. Så det er dæleme vildt hvor meget der er sket på 11 år!


  • #3   7. nov 2019 Det var gode tider! hva dælen hed den gruppe nu herinde som altid startede de sjoveste emner? smiley

    Jeg kan ikke huske hvornår jeg kom herind jeg har haft flere brugere end denne, jeg tror jeg hed "mimsen" engang og så "Miza" også åh ha haha smiley

    der var dælme gang i den herinde. Det var så festligt smiley



  • #4   7. nov 2019 Ja, jeg husker det også godt smiley
    Jeg opdaterede mine gallerier mega ofte! Nu står de bare og samler støv xD


  • #5   7. nov 2019 Ååh ja. Jeg fik min første profil herinde i 2006, og tror jeg brugte mere tid på HG dengang, end jeg bruger på FB nu.
    Savner de gode gamle dage. Jeg har stadig 61 grupper, men der er 0 aktivitet, og jeg må indrømme at jeg ikke selv har været aktiv nok til at holde dem kørende.

    Kunne være fedt hvis man kunne få vækket HG til live igen. Hundegalleri klarer sig stadig rimelig godt i forhold til.


  • #6   7. nov 2019 Jeg husker glæden ved at oprette heste! Da jeg var 9 år oprettede jeg samtlige heste fra rideskolen ?? ups

  • #7   7. nov 2019 Var I også med på de der "foto time", hvor man skulle lægge et billede ind til et emne og så havde man x antal minutter til at løse det? Det dårligste billede blev smidt ud af konkurrencen smiley

  • #8   7. nov 2019 Hvilke profiler hukser I bedst?

  • #9   7. nov 2019 Åh ja, fototime. Det var tider!

  • #10   7. nov 2019 Åh ja, jeg husker så godt de gode gamle dage! Shit det gik vildt for sig engang imellem smiley

    Og ja, fototime, det var sgu sjovt. Der kørte også grupper med fotokonkurrencer - jeg tror man kunne tilmelde sig forskellige kategorier, og ens hest var delt ind i "klasser" alt efter hvor godt den havde klaret sig tidligere (eller sådan noget) smiley


  • #11   7. nov 2019 Jeg har været her i 15 år nu - siden 2004... så føler man sig pludselig lidt gammel og nostalgisk!

  • #12   7. nov 2019 Åh ja, det var tider og den gang man brugt pc til alt, tror måske meget er røget i svinget efter man har fået app, for der er rigtig meget som ikke er tilgængeligt i app som er på pc.

    Det var den gang hvor gallerierne var noget af det vigtigste, de blev opdateret tit, man stemte på andre, kommenterede meget mere på gallerierne og så var der udfordringerne.

    Og du har ret, Maccoy var bare den smukkeste! Man kunne blive så jaloux når andre heste klarede sig bedre end ens egen.


  • #13   7. nov 2019 ork ja kan sagtens huske det, hvor debatterne var hæftige især om bid-bidløs. og kan huske alle meet upsene der blev lavet

  • #14   7. nov 2019 Vi var en lille gruppe piger, der lavede "HG-træf". Tænk man sådan uden videre, bare mødtes med vildt fremmede mennesker. De var heldigvis de sødeste og sjoveste og vi har siden holdt kontakten smiley

    Jeg husker også især shetlænderene Rynke og Vito! Og araberen Spirit. Jeg var altid mega fascineret af deres tricks og jeg ville såå gerne lære min egen pony det samme haha


  • #15   7. nov 2019 Uhha elsker at være her inde tilbage i årene! Elskede fototime, bedømmelser, udfordringer ja alt! Det var så hyggeligt den gang!
    Man fik venskaber! Og har endda et venskab der har holdt, nogle skriver jeg stadig med en gang i mellem!

    Jeg brugte det meget som et fristed! Og er stille og roligt efter mange år begyndt at være lidt på igen!

    Uuha ja maccoy wauw smiley Den hest var /er jo gudesmuk <3<3


  • #16   7. nov 2019 Jeg husker mest hende med angry bird profil billedet. Hun hed noget med D.

  • #17   7. nov 2019 Jeg husker helt tilbage til den tid hvor der var en folk unge mennesker som var super stride og tog pis på folk og mobbede alle der ikke var enige med dem. Skype banden hed de. De styrede det offentlige forum i flere måneder indtil administratorene stoppede dem.
    Efter de forsvandt havde vi nogle gode og lærerige debatter i flere år. Jeg har lært rigtig meget af at debattere i forum herinde. Selvom jeg var en røv meget af tiden og stædigt nægtede at tage imod gode råd, så endte jeg alligevel med at tage meget af det til mig, og det er takket være andre HG brugere at jeg fik indsigt i læringsteori og startede min uddannelses rejse.
    Jeg savner det gamle HG. men jeg tror platformen er død. Det er blevet en reklame side. Blog funktionen er fyldt med betalte reklamer i forklædning. Når man scroller igennem tråden her er der reklamer for hver 4 svar, og de der pop up reklamer er vildt irriterende. De nye ejere er skide ligeglade med os og ville intet høre da vi var en hel stak mennesker som klagede over reklamerne i blog sektionen. Selvom det var direkte ulovligt den måde de gjorde det i starten.


  • #18   7. nov 2019 Akk ja smiley Jeg sad faktisk for et par dage siden og tænkte på hvor "kedeligt" Hg var blevet efter at der ikke rigtig var nogle der gad at debattere smiley og jeg med alle mine indlæg går jo også tom for skøre tanker, ideer og mulige debat emner efterhånden.. Så ikke meget jeg får sat gang i heller smiley
    Jeg havde jo Hg sin rekord i det indlæg med flest svar smiley smiley Nøj hvor fik jeg provokeret mange her inde smiley :-D smiley
    Ja jeg blev da også faktisk overrasket her nu for mange af jer har jeg intet "set/hørt" noget til på laang tid.. Så dejligt at se at I stadig er her smiley
    Jeg savner de gamle smileyer smiley
    Ellers så savner jeg bare at det er mere gang i den smiley

    Mvh TT


  • #19   7. nov 2019 Hey Karita - hvad har du da lavet af ulykker?

  • #20   7. nov 2019 Åh ja. Jeg kan takke HG for jeg fik en masse sponsore og blev "kendt".

    Udelukkende fordi jeg var en dum kælling hahahaha.


    Og så meget man gik op i billeder osv. Elskede det! Nu er jeg knap online mere.


    Jeg fil HG som 12 årig. Så 13 år siden.
    Men blev slettet flere tusinde gange, dengang man stadig havde admins der lavede noget herinde. smiley


  • #21   8. nov 2019 DayDreamer "DD"
    Jeg kan stadig ikke komme mig over at du troede at jeg var en tante stram alene udfra hvad du havde set her på HG smiley


  • #22   8. nov 2019 Gemstone

    Du virkede sku da altid så pisse sur smiley


  • #23   8. nov 2019 DayDreamer "DD"
    WHAT? How? smiley I'm a positive person! smiley


  • #24   8. nov 2019 2009 for mig, selvom jeg ikke var særlig aktiv lige den første tid..

    Der var meget mere aktivitet, emner hvor folk virkelig gik til hinanden (Jeg skal ikke se mig fri for at have givet folk med grovfilen selv).. Til tider savner jeg alle de emner hvor folk fik gang i diskussioner og luftet holdninger og erfaringer..

    Brugte dog også meget tid på at kigge på folks flotte dressurheste og være lidt misundelig over at jeg ikke selv havde noget at vise frem smiley

    Der er meget mindre aktivitet nu, efter der blev lavet så meget om og mange har søgt til diverse facebook grupper...


  • #25   8. nov 2019 Uha ja.. 15 år har man efterhånden været med herinde.. Og ja, jeg kan skisme godt huske de tidlige tider, med "billedtråde", "se mig-indlæg" og alt det, der bare fyldte forummet op hele tiden, og som man så som "HA" slog ned på, slettede og uddelte advarsler..
    Det fik man ikke altid mange fans ved, hehe. smiley

    I øvrigt har jeg vist haft 100% samme brugernavn helt siden starten?.. Hvor mange har mon det?. smiley


  • #26   8. nov 2019 Jeg har haft mit nuværende samt et da jeg havde en anden profil før jeg købte Tindur smiley Nuværende har jeg haft siden 2011. smiley

    Mvh TT


  • #27   8. nov 2019 Jeg har haft mange forskellige navne. Det første jeg kan huske var Starrider det var lidt en joke, fordi jeg var tydeligvis nybegynder og kun lige stoppet på rideskole. Senere brugte jeg mit eget navn. Og så hed jeg Ladyblacksheep i mange år og blev lidt kendt for det navn. Da jeg blev professionel blev navnet skiftet igen, men her var siden allerede ved at dø.
    Jeg mener at jeg kom på hestegalleri i måske 2005? I starten lånte jeg en andens profil, så lavede jeg en som jeg på et tidspunkt slettede, og så kom jeg tilbage igen nogle uger senere med den profil jeg har nu.


  • #28   8. nov 2019 Jeg er vel oprettet tilbage i 2010, men har kun været aktiv herinde de sidste 4 år.

    Tidligere brugte jeg HN meget, men det er så godt som dødt...

    Kan da godt savne nogle godt saglige debatter smiley


  • #29   8. nov 2019 Jeg har været her siden januar 2004, og har faktisk bevaret både navn og billede gennem alle årene. Et hestehoved med andefødder, men man kan ikke se andefødderne på billedet mere, det er lidt træls.

    Jeg kan huske at udfordringer var the Shit, og stemmerunder, stemme nye heste ind. Det var sjovt, når nogle prøvede at få oprettet falske gallerier med alt muligt mærkeligt. Og når drengene fra scootergalleri kom herind og drillede os, det var så sjovt, hold fast en ballade der blev.

    Og så de skide administratorer der absolut skulle ødelægge alt sjov og spas. Humorforladte dødbidere, syntes jeg de var smiley


  • #30   8. nov 2019 Har åbenbart været her i 13 år.. Jeg husker så mange herinde fra, især fra en lille "tosse gruppe".. selvom kontakten ikke er der længere, må jeg indrømme, at jeg elsker at følge med på Facebook - og se hvordan det går dem den dag i dag smiley
    Der er én bruger herinde fra, som jeg ofte ser og er kontakt med dagligt. Det var så bare ikke herinde, at jeg fandt hende, men det er nu stadig lidt sjovt smiley
    Jeg savner den "hygge" der var ved stedet her. og at man kendte hinanden, selvom man egentlig ikke kendte hinanden.. Det var tider smiley


  • #31   8. nov 2019 Jeg har været her siden 2011 og har haft 1 anden profil før denne. Men jeg slettede den i et anfald. Oprettede mig dog igen ca 14 dage senere. Har helt sikkert fortrut jeg slettede den første, da der var flere heste i mit galleri, som er døde nu smiley smiley smiley og jeg har ikke de billeder mere. Dengang var der virkelig gang i annoncemarkedet. Der blev købt og solgt, så det stod efter. I dag er annoncemarkedet helt dødt. Det er flere år siden jeg opgav min VIP. HG er slet ikke det samme som dengang. Facebook har "stjålet" meget af annoncemarkedet og forum.
    Jeg brugte også meget tid på at stemme nye heste ind. Der kunne en hest blive stemt ind på et par timer. I dag tar det flere dage, kan jeg se.
    Nu er jeg kun herinde i perioder, når jeg kommer i tanke om, at jeg savner de gode gamle dage. Jeg er nok mest aktiv i forum. Ser sjældent annoncer og læser aldrig blog indlæg. Jeg hader de forb..... reklamer det flyder med. Især dem der henvender sig til voksne på upassende vis. Både hvad angår legetøj, spil og lån. Jeg fik en sådan vokselegetøj reklame ind over et forumindlæg. Jeg syntes det er under al kritik, når man tænker på alle de mindreårige, der er herinde smiley smiley smiley HGs ejere tænker med r.... eller også er de ligeglade. Nok mest det sidste.
    Personligt tror jeg de fleste reklamer, der ikke er heste relaterede, er totalt spildte herinde. Hvem tænker på nyt badeværelse på en heste side??? smiley smiley Ikke jeg ihverttilfælle.


  • #33   8. nov 2019 Jeg har været herinde siden 2007, og husker både diverse fototimer, udfordringer, Skype-banden, HG-træf, bedømmelsesrunder, EGO-albummer, diverse trolls, og jævligt oprettelse af "falske" heste fra google/andres heste herinde fra (uden tilladelse), vilde diskussioner i forum, som ofte omhandlede bid vs. bidløs eller "Anatomisk korrekt ridning" osv.

    Husker også profiler/heste som Maccoy, araberen Spirit, Vito, Rynke/Team Kærholm, Gemstones Walkin' Horses (Især med Dixie), DD, Tanja og Galina, Abso&Argo, CTA og "Polle", Camilla Stormont, Krikken, Emilie med Magic Dancer, Camilla med Rony, Taz, hesten Chiara, Shulay Gold Fever, Stump, SIPO, Fleur med Peter osv. osv.. smiley


  • #34   8. nov 2019 Alle de mange 100 videoer man brugte timer på at sidde og redigere og så vente i det der føltes som 100 år for at de blev formateret på HG smiley Var lige inde for at lure, og jeg har været her siden 2008.. Jeg har ikke opdateret min profil i 4, snart 5 år smiley

  • #35   10. nov 2019 13 år har jeg haft hestegalleri smiley

    Hold nu op hvor er der sket en masse, savner godt nok de gamle tider her på HG.
    Bedømmelserne, fototimerne, udfordringerne, grupperne osv.
    Det var virkelig gode tider! smiley


  • #36   10. nov 2019 Aaah ja - hestegalleri smiley Virkelig mange gode minder der ligger herinde.

    Jeg husker også alt fra fototime, “banderne”, alle de uendelig sjove tråde, udfordringerne, videoerne (og kommentar runderne!), træffene og den tid hvor det var et hit at spille Howrse - kæft der brugte jeg også mange timer smiley

    Har fået så mange venskaber gennem hestegalleri, mødt så utrolig mange skønne piger - flere som jeg stadig snakker med den dag i dag. Specielt 2 skønne piger skriver jeg stadig med næsten hver dag, og vi deler alt med hinanden, selvom vi bor langt fra hinanden. smiley
    Gider ikke engang begynde at nævne folk jeg kan huske, var fast herinde flere gange om dagen og læste alle tråde der blev skrevet nærmest, så var man aktiv dengang så er chancen for at jeg kan huske en ret stor smiley Men de fleste af jer herinde kan jeg huske.

    Men ak ja... HG tiden var den bedste smiley Bliver helt nostalgisk og får tårer i øjnene... Dumme gravid hormoner der tuder over en hjemmeside jeg engang brugte tid på smiley smiley Savner jer sku!


  • #37   10. nov 2019 - Jeg husker dengang "ulle" var populær, hende der sprang utrolig højt på egne ben ??

    - og så kunne jeg bruge timevis på at søge på videoer hvor folk faldt af deres hest eller videoer hvor folk sang. Kan huske en pige fra bornholm med lyst hår som oploadede videoer hvor hun sang og spillede klaver hun var ret populær

    - det var dengang man stavede mig med q miq, og havde selvglads billeder/ hende baq skærmen:i

    Haha ååh det var tider, jeg brugte timer om dagen på mit teenageværelse på hg, fototimer mm. smiley


  • #38   10. nov 2019 Og jeg er så "næsten" sprit ny herinde :P.

  • #39   12. nov 2019 åh jeg havde da 10 års jubilæum herinde i august! smiley

    Jeg synes ellers altid der var "bander" og der blev omtalt "bander" fra det gode gamle hestegalleri.. jeg var altid mega nysgerrig og ville gerne være en del af det smiley



  • #40   12. nov 2019 jeg kom lige til at tænke på hende der startede helt op og fik rigtig meget viden herfra. Hun havde fået lov at få 2 shetlandsponyer af hendes forældre. (Tror den ene hed noget med Osie). Er der nogen der ved hvad der er sket med hende? smiley

  • #41   12. nov 2019 Sarah Emilie - hende kan jeg også huske! Osie og Vito ??.

  • #42   12. nov 2019 Vito hører da sammen med Maja? eller er mine små grå helt stået af? smiley smiley


  • #43   12. nov 2019 Vito som Maja har, er en anden Vito smiley
    Kan godt huske hende med Vito og osie. Hun fik vist senere en større pony.


  • #44   12. nov 2019 Guldhesten - Tak, så er der stadig håb for mig smiley


  • #45   12. nov 2019 Guldhesten - Det var Limo hun fik efterfølgende ??

  • #46   12. nov 2019 Nåre ja det rigtig!

  • #47   12. nov 2019 Det var da træls. Mine ?? er altså smileys xD.

  • #48   12. nov 2019 Haha mine smileys bliver os altid til??

  • #49   12. nov 2019 Det er Kailie med shetlænderne - utrolig sød pige, lærte hende faktisk at kende, og hun endte med at købe Limo af os smiley

  • #50   12. nov 2019 Og i kan kun bruge HGs smileys - ikke dem på jeres telefon smiley

  • #51   12. nov 2019 Le cour - ej, var Limo jeres :D?
    Ved du om hun stadig har hest eller hvordan det går hende?


  • #52   12. nov 2019 Kan I huske, at man kunne give videoer stjerner? Sidder lige og kigger på mine gamle videoer og der skriver folk "5 stjerner"

    Jeg kan slet ikke huske de der stjerner smiley


  • #54   13. nov 2019 åh jeg blev nysgerig, så jeg startede en eftersøgning og kan se at Limo blev givet til stormont smiley men ja det var Kailie! smiley

Kommentér på:
Nostalgi ~ Hestegalleri

Annonce