{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

KØBE eller...? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige HG´er!
hmm står lidt i et dilemma da jeg ikke rigtig kan bestemme mig.

Jeg har for 3-4 måneder siden været i nordjylland og se på en hest. Det var egentlig lidt for "sjov" da jeg ikke har pengene jo mindre jeg sælger min pony. Manden havde flere forskellige heste til salg, men hende jeg skulle se på er en stor brun hoppe på 170cm og 4 år gammel. Hestene gik på fold men ejeren kom og tog dem ind. hestene stod i spiltov, men alligevel var hoppen ikke rigtig til at komme i nærheden af. Det der først faldt mig i øjnene er at hun har karpelænd (lænden buer op af). Hun ser virkelig dejlig ud.

Vi tog hjem og jeg forhørte mig omkring angående karpelænd (blandt andet her på hg). Hesten kan godt rides, men bliver nok aldrig verdens stjerne.

Var der oppe igen og tage billeder af hende. fik af vide jeg kunne købe hende for slagterprisen!!!! hmm...

Har lige forhørt mig og hun står endnu hos ejer, men bliver snart slagtet smiley

Skal jeg købe hende (og rede hende fra slagtning)

eller

skal ned at se på en hoppe på søndag som ejer gerne vil bytte lige over med min pony. Hun er 11 år, 162cm, DV, har gået som avlshoppe men er netop ved at blive redet op igen. Hun er efter BH worl class.

KAN IKKE BESTEMME MIG.. HJÆLP!

Jeg ønsker en hest til let dressur/spring cirka LB plan samt tur ridning. Gør ikke noget det er en unghest.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KØBE eller...?
Kommentér på:
KØBE eller...?

Annonce