{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

syg hest igen {{forumTopicSubject}}

jeg skriver dette forum fordi jeg igen står med syg hest, første var mathilde syg og så mini og så iigen mini og nu tilde igen, da jeg kom ud i boksen i morges lå hun bare ned og trak vejret langsomt så tager hende tempartur og den er på 38,4 så ringer til dyrlægen igen men da de kun en på vagt pga pinse må jeg vente længe i den tid er tilde nede og lægge mange gange og da vores stald ik er lavet til at få hende ud når hun er død lukker vi hende ud i det skur de har og bliver selvfølgelig ved hende, hun lgger meget ned og mister stille farven i tandkøbet og hun er meget hævet på skamlæberne, så kommer dyrlægen efter 1,5 time der er hende feber stiget til 38,9 og hun har ingen farve i hendes silmhinder men hun vil dog godt ha noget og spise så han giver hende bare noget mod feber og bakterier og da jeg så spørger hvad det er han behander for siger han så brunst kolik men det er der ik noget der hedder når man søger på google, men kan heller ik forstå at han ik finder ud af hvorfor hun er hævet mellem benene, jeg er meget begymret for hende og havde helst set at hun var blevet alivet da hun har fået medicin stort set lige siden mini kom til verden, så mit spørgsmål til jer er, findrs der bunst kolik og ville i være begymret for hende efter det dyrlægen har sagt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syg hest igen
Kommentér på:
syg hest igen

Annonce