{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Det bliver din sidste chance, Lukas! {{forumTopicSubject}}

Som nogen ved, har jeg været MEGET i tvivl om hvad jeg skulle gøre med den skøre krikke smiley

Rent faktisk nåede jeg så langt igår at han blev sat tilsalg hele 4 steder...

Men så igår kom jeg i tvivl igen, for burde jeg ikke give ham en sidste chance?

Jeg mener, nu har han jo givet mig så meget, og jeg risikerer at fortryde ikke at have gjort det i sidste ende måske...

Så nu er jeg kommet på en ny plan. Både for hesten og mig selv smiley

1. Lukas bliver sat i tilridning til september/oktober, og det skal han så være i et par måneder frem.

2. Mens hesten er i tilridning, sørger jeg for enten at få noget undervisning, eller finde en hest jeg kan ride på et par gange, så jeg får lidt af min selvtillid på hesteryg tilbage.

Når han så kommer tilbage, har jeg forhåbentligt modet og lysten tl at arbejde videre med ham. Og hvis jeg kan se det bare ikke fungerer, så må jeg tage den derfra.

Og hvem ved... Måske lysten kommer tilbage når man har været hesteløs i et par måneder, og den er måske en anden når man kan ride på hesten...

Om ikke andet, så vil han være lettere at sælge hvis han er redet.

Jeg ved at det måske virker lidt forvirrende sådan som jeg skifter hele tiden, for for mange af jer virkede det vist som om at jeg aldrig kunne finde på at sælge ham, og inderst inde har jeg det vist også sådan. Det er også derfor jeg vælger at gøre dette... Ikke så meget for Lukas skyld, men mest for min egen.

For det ville være trist, hvis en tur afsted i tilridning var alt der skulle til, og jeg ikke prøvede den mulighed af inden.

For hvem ved... Måske finder vi ud af det, og jeg finder ikke bare lige en hest som Lukas...

Så om et halvtårs tid, burde jeg være i stand til at tage den endelige beslutning...

Og så må projekt flytte hjemmefra vente i et år til... Det sker der vist ikke det helt store ved smiley

Og det passer vel egentlig meget godt at have ham "sendt af vejen" i starten af uddannelsen...

Så hvis der er nogen der kender nogle mennesker de mener har kompetencerne i orden for arbejdet med en ung umulius, er de mere end velkomne til at skrive...

Kryds fingre for at vi finder ud af det smiley


Kommentarer på:  Det bliver din sidste chance, Lukas!
Kommentér på:
Det bliver din sidste chance, Lukas!

Annonce