{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

det der med mænd og heste ;) {{forumTopicSubject}}

he he
jeg jeg må indimellem små smiler i hemmelighed, når kæresten står bag mig, og får kæmpe øjne, når der kommer tal på nogle a de skønne dyr... heh

så liget et udsnit hvor en hest bliver longeret under en auktion, hvor man så i baggrunden høre 285.000 1. gang og 185,000 2. gang og vi har nu et bud der er rundet 300,000 osv... hehe og han er virkelig ved a falde bag over smiler....

hehe

og når man flytter hestene hjem, og det straks kommer fra ham. JEG lukker dem IKKE ind, jeg fodre dem IKKE og hva de nu kan komme med, men efter nogle dage er de igang med deres 1. fodring og nussen men de giver wrap... hehe

tja jeg små smiler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det der med mænd og heste ;)
  • #1   31. jan 2012 ja hehe min far kommer også tit hjem helt stolt og siger at han lige har været oppe og sige hej til jacorde!
    Har lært min far at man kan puste hestene i næseborene, og jacorde ææælsker det! så han tager tit forbi på vej hjem fra arb. og står og puster ham helt vildt i næseborende, der er så sødt!
    Bedte ham også engang om at putte grimen på ham, og min far lignede et stort spørgsmålstegn, det gik ik sååe godt smiley

• #2   31. jan 2012 (link fjernet)

Sådan fandt jeg min far en dag i stalden smiley

• #3   31. jan 2012 Hahaha - mænd er lidt småskøre omkring de store dyr mange gange.. Min far synes at min gamle part var KÆMPE stor :o) Og han var altså kun omkring 163 smiley
    Han skulle engang trække ham på fold (jeg trak nogle andre), og så begyndte hesten selvfølgelig at gå hen mod græsset og min far fulgte bare efter som ét stort spørgsmålstegn og vidste ikke helt, hvad han skulle gøre.. Det var sgu hesten der gik med ham :b og det er ikke fordi hesten var svær at gå med overhovedet smiley

• #4   31. jan 2012 Min mand nægtede også en gang at skulle have samvær med mine heste, men han kan ikke rigtig holde sig fra ponyerne, især ikke vores shetter.
    Han ser helt skuffet ud når vores lille hoppe er i hoppehumør og ikke vil snakke med ham.
    Han kan aldrig lade være med at finde gufposen når han kommer i stalden, og hestene ved det, de kigger spændt efter ham.

Min far har heller aldrig rigtig kunnet lade være med at skulle over og kigge, og ned og klappe når de er på besøg.
    Han skulle en aften hjælpe med at lukke ind, da jeg gik med gibs på armen, min store hest snød mig og løb ud af boksen og ud af stalden, jeg løb forstyrret rundt for at finde ham, da jeg hørte min far kalde, der stod han med min vallak i pandelokken (havde nået at tage grimen af) på græsplænen. Hyggeligt syn. Og han var meget stolt over bare at kunne tage hesten og trække af med den i pandelokken.

• #5   31. jan 2012 *BUMLE *
    hvor godt!! he he håber det var med din tilladelse

• #6   31. jan 2012 Min mand har fornylig været oppe og få en skridt tur på min hoppe!!! smiley Det er store sager smiley Han hjælper daglig med fodring, ind og ud luk og med at muge ud.
    En dag min frieser var lidt halv sløj, var han ude i stalden og nusse ham til jeg kom hjem smiley

Det er bare så dejligt at de mænd indser hvor dejlig heste er smiley

• #7   31. jan 2012
    Min kæreste er skrækslagen over for heste :o)
    Det krævede noget overtalelse at få ham op på Maja ( en overkommelige størrelse skulle man jo starte med ) og det syntes han var ok.

Men ride osv. er ikke sjovt men kedeligt..
    Og at få ham op på en hest igen, gør jeg nok ikke foreløbig..

Hest vil jeg dog have en gang. Han syntes også at " de der med hovskæg fra film " er imponerende, så måske han kunne lokkes op på sådan en.
    Men lukke ind, puuuu... Så skal han lige overvinde sin skræk helt først.

Han gider heller ikke med ud til min part, det er kedeligt og siger ham intet smiley

• #8   31. jan 2012 Min bror har ikke siddet på en hest i 13 år, og var KUN med den dag fordi hans veninde skulle prøve at ride...

.. Alligevel:

(link fjernet)

og

(link fjernet)

Nu har vi købt en større vallak, og han har været ude og ride 3 gange denne måned... Vi skal nok få en ordenlig rytter ud af ham inden længe - han sidder allerede pænere end jeg gør. smiley

• #9   31. jan 2012 min er jo tvunget da både mig og datteren har hest hjemme, og vi er igang med at tilkøre shetteren (det sys han er rigtig sjovt)
    og han tager med når vi er til M&M med shetten også meen ellers...

jeg får ham til a hjælpe, men må på intet tidspunkt forvente han gør det uden en lille pirren først smiley

• #10   31. jan 2012 ¤ Søster McFluff ¤
    hvor er det altså sejt smiler

• #11   31. jan 2012 min kæreste er også lidt sjov med heste xD

is starten var han ret bange for dem men nu har han redet tur på Aron selv og alt muligt og efter jeg er begyndt at ride western syntes han ridning er fedt xD for der er noget aktion i ikke ligesom dressur smiley + han er altid med til at tage billeder smiley

min far kan godt li heste og vil selv gerne have to haflinger til at køre med når han går i pension xD

• #12   31. jan 2012 Jeg kan godt sige dig, mig hjerte sad i halsen da han kom rundt om hjørnet på den sti i galop. Han havde siddet på hesten i sammenlagt 3-5 minutter da han gjorde det.... Det fik man fannerme ikke mig til... smiley

• #13   31. jan 2012 Min far er nu også en meget spøjs en på det punkt.
    Han kan såmænd finde på at kravle på nakken af dem ude på folden,
    mens ingen kigger - helt uden udstyr, og så tulrer han bare rundt på dem - totalt hygsomt, hehe :o)

Min kæreste skulle for nylig trække min hest, da jeg var i gang med dagens træning og dyrlægen pludselig dukkede op og havde brug for hjælp til en hest i stalden - bum, så fik min kæreste ellers lige stukket min store babyhest på 170 i hånden og så fik han besked på at trække ham - min kæreste er helt uvant med heste, men det gik meget fint - og da jeg et kvarter efter gik ud i gårdspladsen gik hesten rundt efter ham som en hund, og han havde sluppet tøjlerne og sagde grinende at den jo bare fulgte efter ham :o) Hehe, lidt sødt - bare godt at hesten ikke stak af ! smiley

• #15   31. jan 2012 Louise Ø: sidder og griner helt vildt over det med Pandelokken du fortalte. ahahaha. Hvor er det bare sødt smiley

Min kæreste var helelr ikke meget for det med heste, indtil han købte mig en, og indså hvor meget det betyder for mig smiley I weekenden hjalp han med at flytte hende til hendes nye opstaldnings sted, og var en rigtig god støtte for mig, da jeg var meget nervøs over hvordan det hele skulle gå smiley det gik bare over alt forventning!

Min kæreste er nu heller ikke for alt det der med heste, men nusse og snakke med moniquye kan han nu heller ikke lade være med smiley

• #16   31. jan 2012 Min far ser også Röskva som sin øjesten og der skal ikke mangle noget med hende.

Min kæreste har jeg fået overtalt til at han skal med ud og ride på en "krigs hest" (Irish Cob) Når vejret bliver godt. Men han tør ikke ride min lille ismule smiley

• #17   31. jan 2012 Min kæreste tilbyder selv at hjælpe med min staldvagt. Som består af udmugning, fodring og indlukning. I dag skulle han hente mig derude. Han kom mens jeg var ved at lukke ind, han tager selv et tov og komme ned og spørger hvilken hest han skal tage. Hehe. Men han siger han ikke vil op og ride smiley

• #18   31. jan 2012
    *BUMLE *
    Det er bare FOR godt !! smiley

Min kæreste er heldigvis rimelig at danse med når det kommer til hesten smiley Han mener også at Scarlet's førstefødte skal være hans smiley

• #19   31. jan 2012 Tjah, mine brødre er normaltvis heller ikke meget for heste (og heller ikke min mor, nu vi er ved det), men de er utroligt glade for Morgan, haha! Hun er den eneste hest, de nogensinde har turde, at være tæt på og endda nusse! smiley

Min kæreste var heller ikke meget for heste, men jeg kunne jo selvfølgelig ikke holde min mund, når jeg havde været ude ved Morgan, og fortalte vidt og bredt om mine oplevelser med hende, og bare.. heste ting generelt, så.. Jeg har nok hjernevasket ham lidt - han er i hvert fald begyndt at ride nu, hahaha! smiley

• #20   31. jan 2012 hæhæ... min farfar blev kusk på sine gamle dage, men min far er ikke rigtig hestemand, han red vist kun lidt som dreng... men han hilser altid på hestene omme på folden inden han banker på døren... og min mand har altid haft heste, han har også foræret mig min første (egen) hest, og svigerforældrene har masser af heste også... så jeg føler mig rigtig heldig smiley

• #21   1. feb 2012 Min kæreste er helt forgabt i min frieser hoppe og hun bliver forkælet til op over begge ører smiley han både muger ud, lukker på fold, henter fra fold og blander foder smiley
    Så hjælpsom er han ihvertfald.. Men op på hende det vil han dog ikke smiley
    Han har før hjulpet til på stutteri ask, men er ikke rigtig et hestemenneske, men lige min lille hest er han VILD med ;0)

• #23   2. feb 2012 Min far er absolut intet hestemenneske og mener de hører til på en tallerken! Men så engang for nogle år siden lejede vi nogle kusiner (da min kusine og jeg var helt hestetossede) og jeg fik ham da lokket op til en travtur på den lille pony! Et syn jeg aldrig glemmer haha!

Min kæreste er nu meget glad for heste, hvilket jeg først fik af vide efter 1,5 år sammen. Så vi begyndte at ride lidt på nogle af hestene i Haralds (min haflinger) gamle stald! smiley Vi købte efterfølgende Felix, og kort tid efter fik vi skam også Harald som min kæreste udelukkende mener er hans! Jeg skal endda tigge og bede i en uge eller to før jeg må ride på den for ham. smiley Lidt sødt alligevel.

Kommentér på:
det der med mænd og heste ;)

Annonce