{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Mishandlingshest - Forslag? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

I tirdags tog jeg turen til en hestehandler beliggende her i sønderjylland, jeg havde en fornemmelse der sagde mig at jeg var nødt til at tage en tur derop, så det gjorde jeg sammen med en veninde.

Ved HH (Heste-Handleren) stod der mange heste, men ingen der lige sagde mig at der var derfor jeg var der.
Indtil den sidste mark, der stod en udsultet og mishandlet ældre hoppe, sammen med en masse rå plage og en holsteiner hingst som manglede halvdelen af hovene pga hovbyld

Hun er virkelig virkelig tynd og bærer præg af at hun bestemt ikke er blevet passet i lang tid.

HH fortalte at ejeren var blevet sat ud af deres gård, og bare havde ladet hestene stå i lang tid uden foder osv, derfor havde han fået dem ind.

Hoppen her var i tydelig brunst så jeg krydser inderligt fingre for at hingsten ikke har nået at bedække hende.

Hun havde ikke nogen gnist tilbage i øjnene.

Jeg lavede en aftale med HH og købte hende utrolig billigt ud og nu er hun hjemme og rehabiliteringen er opstartet med korrekt foder, sygdomsbehandling osv.

Men jeg mangler det perfekte navn til hende, har simpelthen ikke kunne finde noget som passer.. smiley

Info:
Hoppe
14-16 år.
ca 160 i stang
Traverafstamning.
Sort med Blis og hvide sokker.
Utrolig sød og skal bare tilbage på rette spor.


Kom med jeres forslag.. smiley

Mvh Inge-Lise - Som har fået hjertet tabt i endnu en mishandlingshest... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mishandlingshest - Forslag?
Kommentér på:
Mishandlingshest - Forslag?

Annonce