{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Vil ikke stå stille? :-( {{forumTopicSubject}}

Hejsa søde hg mennesker ! (:
Jeg har et lille problem med min pony, ved ikke om der er noglee af jer som har oplevet det eller har nogle gode råd til hvad der kan hjælpe :
- Min pony står ikke stille når jeg eller nogle andre skal op på ham, så snart han kan mærke at man skal op på ham og tager foden forsigtigt i stigbøjlen går han som om han på en måde i panik som om han har haft en dårlig oplevelse med når der var nogle som skulle op. Det er ligemeget om der er en som står og holder ham, eller om man gør det selv smiley
Og man skal altid kæmpe en kamp når man skal op på ham, og når man endelig er kommet op, elsker han at blive redet. smiley Min veninde og jeg har trænet det lidt ved at han er blevet redet i en halv times tid, og så hopper vi har og skridter en volte og hopper af og stridter en volte igen og igen og igen.... til sidst står han også nogenlunde stille, men når man skal op på ham dagen efter gør han det sammen igen og igen og igen smiley

Er der nogle af jer der har haft det sammen problem eller ved hvad der kunne hjælpe? smiley
** Tal ordenligt**
Mvh. Emma smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke stå stille? :-(
Kommentér på:
Vil ikke stå stille? :-(

Annonce