{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Er det synd for dem? {{forumTopicSubject}}

Heej HG

Jeg skal have mine heste ud og stå et sted hvor jeg selv skal stå for at lukke dem ud om morgen og ind om aften og alt andet pasning af dem...

og da jeg jo så går i skole vil de blive lukket ud omkring 7.30 hver morgen i hverdagen, og havde så tænkt de skulle ind 18-19 stykker om aften for at give dem mest mulig foldtid, de har et hus de kan gå ind i der er læ både for regn og blæst, og foldene er med græs... er det synd at de går ude så længe ? altså jeg har jo mulighed for at tage dem ind før... men alligevel, det er 2 føl den ene er 1 år den anden 2 år.
den på et år den har ikke rigtig sat vinterpels men virker heller ikke som om den fryser? så måske han burde komme ind før den anden ? men så igen... de har et hus de kan gå ind i hvis de fryser...
syntes bare det er synd hvis de skal stå inde i boksen så mange timer ad gangen...

jeg er sådan lidt i tvivl... så be om hjælp... kan jeg godt lade dem være ude så mange timer om dagen ?

MVH Nichole

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det synd for dem?
Kommentér på:
Er det synd for dem?

Annonce