{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer med part
  • #2   3. nov 2012 Betaler ingenting udover udstyr jeg selv skal bruge og ting som undervisning, facilitetskort osv. smiley
    Jeg må stort set ating med hende. Undtagen at ride uden sadel og/eller bid uden for ridehallen. Og så har jeg fået at vide at jeg helst ikke må køre kælk med hende til vinter, men det er pga. hun har sine særheder smiley Må gerne med shetteren smiley

• #3   3. nov 2012 Nu har jeg godt nok ikke part, men min pony har en part, og hun må ride hende så tit hun vil, det er gratis, og hun kan køre med mig til undervisning!:)

• #4   3. nov 2012
    Har haft 4 parter og har ikke betalt for dem.

1 - Fjordhest 135cm, 25år, ikke redet i en del år men har gået LA i yngre dage og kunne derfor sin dressur. Skulle intet, udover at rydde op efter mig selv. Havde en ridebane for mig selv, ingen opstaldere på stedet. Og en shetlænder jeg måtte hygge med også.
    Måtte ride alt det jeg ville.

2 - Fjordhest, 153cm, 8år mener jeg. Havde tidligere gået LB med ejer, men syntes ikke dressurbanen var sjov. Gav foder og mugede ud når han stod på boks om vinteren, evt. hjalp med ud/indluk i weekenden. Ridebane på stedet, ikke ridehus. Måtte gerne starte stævner.
    Red fra 1-7 dage om ugen, ejer skrev de dage hun ikke kunne.

3 - Oldenborger, 5år, 163cm. Ikke alderssvarende uddannet, gav ikke noget, mugede ud. Måtte ride alle dage i ugen.

4 - Quarter blandning, 7år, 151cm, western uddannet men mangler lidt uddannelse dressurmæssigt, nervøs anlagt og skal lære at slappe af.
    Ridehus og ridebane på stedet, muger og lukker evt. ind.
    Må vist ride alle dage, ihvertfald meget.

• #5   3. nov 2012 Jeg betaler 600 i måneden for at have ham 6 dage i ugen og må faktisk alt undtagen og ride på tur uden bid (vil sige i cordeo bla.) skal jeg springe skal jeg spørge ejer om lov først (har lige fået lov til selv at springe engang imellem) men ellers må jeg alt

Skal soginere ham og behandle ham godt (hvilket jeg self gør). og så har de nogen arbejdsdage derude som hvis man har mulighed for skal hjælpe til med og her til vinter hjælpe med indlukning fodring osv. de dage man kan og udmugning nyt opfyldning i boksene og fjerne klatter engang imellem (;

• #6   3. nov 2012 Min part giver 400 kr, hun rider ham 2 gange i ugen, må hvad hun har lyst til med ham, og hun må også få flere dage. Der er ingen stald pligter, kun hvis jeg bliver syg, eller skal på weekend. smiley der er ridebane og gode tur muligheder.

• #7   3. nov 2012 Jeg giver ikke noget, jeg må hvad jeg har lyst til bare det er ansvarligt i forhold til hvad hesten kan, giver nogle gang hø og halm når jeg aligevel er der og så skal jeg lukke heste ind når hun ikke kan nå det hvis jeg ikke selv skal noget smiley

• #8   3. nov 2012 jeg betaler kun transporten derud og jeg har fri til at gøre hvad jeg vil, indenfor rimelighedens grænse self...

jeg får ovenikøbet undervisning uden at betale og jeg må ride alle de heste jeg vil smiley

dog skal jeg give halm når jeg er der og jeg har ansvaret for at mindst en boks bliver muget...

• #9   3. nov 2012 Jeg havde en part i omkring 6 måneder, den havde jeg 24/7 som min egen, jeg skulle bare sige hvad jeg skulle bruge til hesten, så hentede hun det bare hjem til os, det brød jeg mig dog ikke om, jeg ville hellere købe det at JEG skulle bruge til hesten, da den virkelig intet havde. (ud over et par strigler)
    hun betalte alt for hesten opstaldning, foder, smed, dyrlæge mm. jeg skulle bare passe den som var den min egen.
    efter det her halve år spurgte hun om jeg ikke godt ville overtage hesten, for hun følte at hesten havde valgt sin ejer.
    I dag er Sille min hest, hvilket jeg er lykkelig for

• #10   3. nov 2012 Min part giver 0 kr om måneden for at ride min hest 3 gange ugentligt .
    Hun må ride dressur og småturer og jeg kører dem til stævner .
    Alt bliver passet , så hun skal bare sadle op, engang imellem ligge lidt halm ind til ham hvis han mangler , og betale sin egen dressur undervisning smiley

Til gengæld har jeg en rigtigt glad hest, under en sød og meget dygtigt rytter, som ligger et godt stykke dressur arbejde i min springhest smiley så win win for begge parter

• #12   3. nov 2012 Tak for alle svar:-)

• #13   3. nov 2012 min part giver 400kr for 2 gange i ugen, hun må alt og må også godt komme flere dage men det kan hun ikke.
    der er ridehus, ridebane 1km til strand og gode tur muligheder
    Hun skal muge ved ham når hun er her, også spørger jeg om hun vil passe heste når jeg fx er på weekend eller lign. smiley

• #14   3. nov 2012 For ca. 4 år siden havde jeg part på en lille pony på 115 cm. Det gav jeg 500 kr. for om måneden. Jeg red ham 3-4 gange om ugen (2 af gangene var undervisning). Vi red både tur, spring og dressur, og ejeren kørte os til stævner.

Nu rider jeg en islænder, der må jeg komme så tit jeg har lyst, og det giver jeg intet for (medmindre jeg vil have ridehuskort til ridehuset i nærheden, det skal jeg selv betale). Må ride som jeg vil, dog vil ejer gerne være der hvis jeg skal springe smiley Når jeg er der plejer jeg også at strigle den shetlænder hun går sammen med. Det er ikke noget jeg skal, men det er meget hyggeligt!

• #15   4. nov 2012 Jeg betaler for foder og så har jeg ham som min egen 3 dage i løbet af ugen, hvor jeg må gøre alt det jeg vil smiley

• #16   4. nov 2012 Jeg betaler 400kr om måneden for at ride på begge mine parter og jeg må gøre næsten alt med dem men det skal være med respekt tilid og tålmodighed self. smiley Og jeg gør de ting jeg får besked på at gøre, jeg er fx ikke så glad for at muge men så skal jeg til gengæld tømme spandene og det har jeg intet i mod smiley

• #17   4. nov 2012 jeg rider dem ca 1-3 gange om ugen smiley

• #18   4. nov 2012 Jeg er så heldig at jeg må det meste med min part, og jeg ikke betaler noget til ejer. Det jeg gør for at ride gratis er at ordne stald, muge i hende boks og strø halm og ligge hø og vand i alle bokse, og lukker alle ind, nogen gange fodre jeg også, gør det de dage jeg rider som i øjeblikket er 3 gange om ugen. Rider stævner på hende som jeg har lyst til og for undervisning om foråret og sommer, som jeg selv betaler. Planerne er at vis jeg for råd så skal jeg købe hende...

• #19   4. nov 2012 Har fuldtids part på en dejlig lille frieser pige!
    Har hende stort set som min ejen, og må det meste smiley
    Betaler omkring 500 om måneden smiley

• #20   4. nov 2012 Jeg har to heste jeg passer og rider for ejeren. Jeg må komme så tit jeg vil, men de er begge under genoptræning, så det er primært skridt. Men det er fint for mig. Betaler intet og det er nogle skønne heste, begge DV'er der er ret fine. Den ene har gået internationalt dressur og den anden er ung men med meget potentiale så snart han komme rigtig igang. Jeg har også været med til dyrlægen og hjælper ejer en del. Når skridtperioden er ovre, vil hun betale noget undervisning for mig.
    Så det er en god handel for os begge. De står på fuldpas, så intet staldarbejde. Skal dog kigge efter hendes tredje hest når jeg er der, og måske skal jeg også begynde at ride den.

Jeg har i to mdr haft part på en anden hest, jeg havde 2-3 gange om ugen og betalte 800 kr for, men ham er jeg stoppet på som part. Dog hjælper jeg stadig ejeren med at ride ham, bare uden at betale.

Kommentér på:
Til jer med part

Annonce