{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

åhhhh hvad skal jeg gøre er jeg for blødsødene??? {{forumTopicSubject}}

Føler mig rigtig meget skør i hovdet for tiden og kan ikke rigtig finde ud af det har bare brug for at komme ud med det

for godt 2 måneder siden blev mig og hende der har part på min dejlige hest, vi fik nogle bank af en pige som jeg holder meget af
vi besluttede at nu var det nok og valgte at melde hende for vold da det virkelig var ved at tage overhånd med hende og at hun bare følte at hun nu havede sat os på plads

jeg var både sur og ked af det i lang tid efter og vildt sjokeret over hun havede slået og sparket mig og hende der ridder min hest...


men her er mit problem jeg holder stadig et eller andet sted af hende selvom hun sprang på min veninde og mig

hun var en rigtig dejlig veninde i rigtig lang tid og vi havede det rigtig hyggeligt rigtig mange gange når vi var sammen og hun betød rigtig meget for mig...

ved hun har det svært og vil et eller andet sted gerne være der for hende

syntes det er svært og ved virkelig ikke helt hvad jeg skal gøre 7

tak fordi i lyttede


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhhhh hvad skal jeg gøre er jeg for blødsødene???
  • #1   15. dec 2012 Jeg er måske nok meget hård i forhold til dig.
    Jeg havde ikke givet en fuck for hende.

    At hun har mange problemer, og har det svært giver hende slet ikke lov til at slå jer.
    Der vil ALDRIG kunne være nok begrundelse for hendes handling, det er bare ikke i orden!

    Når det så er sagt, så skal du måske tænke over hvor godt I egentlig havde det det sammen i forhold til episoden? Og måske går hun amok igen en dag, hvor det måske virkelig går galt (hun ser måske helt sort)?
    Jeg ville ikke selv være der for en ''veninde'' der havde klasket mig en, fordi så har hun allerede ødelagt det for sig selv smiley


  • #2   15. dec 2012 det er selvfølig rigtigt

  • #3   15. dec 2012 Der er jeg helt enig med Line P - Jeg kan egentlig godt forstå dig. Men hvad hvis hun en dag gør det igen, og det bare slår klik for hende? smiley

  • #4   15. dec 2012 Så en af dine veninder har slået og sparket dig og hende der rider din hest uden nogen grund, i meldte hende, og nu savner du hende og vil gerne være veninde med hende igen?
    Det lyder virkelig forvirrende, og der mangler noget mere forklaring i dit indlæg. Hvordan blev parten blandet ind i det?
    Kom det bare ud af det blå at hun var voldelig mod jer?
    Og hvorfor i alverden vil du dog have hende som veninde igen?! Det lyder som om hun har brug for noget hjælp. Det lyder virkelig vildt, håber da du får styr på det hele.


  • #5   15. dec 2012 ved heller ikke om jeg vil være venner med hende igen på den ene side kan hun rende mig et langt stykke også er der bare en lille følelse der siger det modsatte meget forvirene men tak for jeres svar

  • #6   15. dec 2012 Jeg har været ude for lidt ala det samme, og jeg kan fortælle dig at du IKKE skal gå tilbage... Det gjorde jeg og det havde katastrofale følger, og det slog mig helt ned.

    Jeg elskede min veninde rigtig højt, men hun var utilregnelig, og jeg gav hende ALT hvad jeg havde, og den dag idag bebrejder hun mig alt der er sket med hende..
    Jeg ved det er hårdt at skulle give slip på de gode stunder i havde, og du vil tænke over det længe, men du skal ikke trække dig selv ned for nogens skyld, det er der INGEN mennesker i verden der fortjener. Du skal tænke på DIG selv, og ingen andre i den situation.

    Det er det bedste råd jeg kan give dig.


  • #7   15. dec 2012 Ville bestemt også melde hende..

    Ved det lyder lidt hårdt, men af og til lever vi, især piger, i en idealiseret verden, hvor vi tror vi kan hjælpe alle.. Sagen er bare den, at der er en grund til uddannelserne som psykiator og psykolog tager så lang tid..

    For mig lyder det som om hun har brug for at få proffecionel hjælp, for bare fordi man ahr det svært, så er det ikke = udøve vold på andre..

    Synes du skal tage afstand fra hende, dette viser også hende, at du ikke synes det er i orden.. Og kom væk fra problemet inden det trækker dig med..


  • #8   15. dec 2012 Det er rigtig svært at når nogen man holder af gør en ondt. Men du må holde dig væk fra hende da hun ikke er godt for dig. Selv om hun siger undskyld og I bliver venner igen ville du aldrig kunne stole på hende og du ville konstant være bekymret for at sige eller gøre noget galt som udløser tæsk igen. Det fortjener ikke hende men bestemt ikke du hellere. Tænker at din veninde har det rigtig svært og har nogle personlige problemer at arbejde med. Håber hun får hjælp så hun kan lære at takle sin aggresion. Men til trods for at det er synd for hende bør du holde dig langt væk.
    Håber savnet efter hende som den gode veninde med mange fælles oplævelser går over med tiden. Men kan godt se det er hårdt lige nu. Lykke til fremover og håber du får det ok.


  • #10   15. dec 2012 Ud til højre med sådan en dum tøs. Hun fortjener SLET ikke at du bekymrer dig om hende, for hun bekymrer sig tydeligvis ikke om dig.

    Og meld hende. Nu!


Kommentér på:
åhhhh hvad skal jeg gøre er jeg for blødsødene???

Annonce