{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Hesten har dårlig karma/dårlig side? {{forumTopicSubject}}

Halløj halløj..

Nogle ved måske at mange af mine indlæg på det sidste med Jasmin kun har omtalt skader.

De sidste par dage har Jasmin haft en flig som vi igår fik rettet lidt, men hun kom ind i går hvor den var blevet noget større. Så i dag kom smeden og skulle rette det.

Han måtte desværre klippe fligen af, som var okay stor og hun har nu et "hul" "oppe i hoven". Eller nærmere ydre hovvæg, men altså.

Kan vi gætte hvilken side det var på?! Højre side selfølgelig. Og hvilken side af hoven? Højre!!

Jasmin har bare altid har en kæmpe dårlig højre side og altid fået sine skader der. Jeg fatter ikke hvad der sker..

Nu skal hun muligvis have sko på, for hun har ingen ydre side at lande på og har derfor lidt svært med balance.

Dette betyder også at genoptræningen bliver udsat. Det er simpelhen noget værre møg!

Så jeg har altså tænkt i noget tid, kan heste godt have en dårlig side eller bare dårlig karma i den ene side?

I så fald, kender I nogle steder i nordjylland/midt/øst jylland som kan rette op på sådan noget?

Til tider tænker jeg at det bare er bedst at hun får fred, fordi der altid vil komme noget nyt og hun aldrig vil kunne klare sig, men altså det er jo bare når sådan noget sker man bliver i helt øv humør.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesten har dårlig karma/dårlig side?
  • #1   28. dec 2012 Uhh ved ikke helt om jeg tror på det med dårlig karma (o: dog har min kun haft dyrlæge ude til noget i højre bag.

    Hendes sidste skade kunne også ses af smeden på hoven, hun havde fået et meget uheldigt spark under hassen, hvor der gik infektion i selvom jeg havde dyrlæge ude på selve dagen, det tog 3-5 uger før al hævelse osv var faldet=hun ikke har haft brugt sit ben rigtigt i den periode.

    Så ja hvis der først er skader på et ben, kan der let komme nye på det men også de andre de så belaster anderledes (o:

    Det skal nok blive bedre (o: ting tager bare ekstrem lang tid


Kommentér på:
Hesten har dårlig karma/dårlig side?

Annonce