{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Hvilket bid? {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'er...
Jeg har et problem. Min skønne unghest (som snart ikke er så ung mere, men har ikke været redet ret meget/sent tilredet) vil absolut ikke have trense på. Hver dag tager han hovedet så højt op så jeg næsten ikke kan nå ham, og det kan nogen gange tage flere minutter bare at få biddet på ham... Jeg er meget tålmodig, og bliver ikke sur på ham, så det burde ikke være fordi han er bange. Han ser heller ikke bange ud i øjnene. Jeg sørger selvfølgelig for at rose ham når han så endelig tager det i.
Når jeg rider ham er han SÅ fin fortil! Han er helt let på tøjlen, og nem at styre/stoppe osv. Det virker ikke som om det genere ham når først han har det i.
Men jeg tænker om jeg skal prøve et andet bid? Han gik i en kort periode med et Apple mouth bid, som han glædeligt tog i, men han blev utrolig svær fortil af det.. Desværre smiley
Han går pt. Med et helt almindeligt to-delt bid fra Herman Sprenger... Kunne det være en ide at prøve et tredelt, eller et muffebid? Har I nogle erfaringer? Kom gerne med gode råd, men hold det i en pæn tone tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket bid?
Kommentér på:
Hvilket bid?

Annonce