{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Egen Hest...? {{forumTopicSubject}}

Hejza smiley
Jeg har redet i 10 år nu og som det ser ud lige nu kan jeg ikke købe min egen hest, jo jeg har pengene til hesten men ikke til udgifterne.
Jeg vil spørge om der er nogen der har det som mig? Som ikke har deres hest……. Jeg kan virkelig drømme om alle de ting man kunne lave hvis man havde sin egen hest.
Lige nu har jeg halvpart i en rideskole hest, og det er jeg tilfreds med vil ikke skifte hende ud for nogen anden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egen Hest...?
  • #1   30. sep 2013 Så er det der man er glad for at sin mor betaler alt smiley

• #2   30. sep 2013 Jeg har også redet i en del år nu, og har heller ikke hest. Jeg får det nok heller ikke foreløbigt, det vil min økonomi ikke. Jeg kan ikke rumme faste udgifter i forhold til det jeg helst vil. Jeg er bare så heldig at jeg har fundet en pony at ride mens ejer er på efterskole. Det er skønt! Jeg vil godt nok også gerne prøve at bestemme selv, men det er også rart at jeg ikke har hele ansvaret for hesten.
    Så jeg er også tilfreds, men ville gerne prøve at have en selv.

• #3   30. sep 2013 Jeg har egen hest. Faktisk har vi 2 stk. 3 Når lille Gunnar tælles med.

Jeg ville ikke bytte dem for noget, men når 3. regning fra dyrlægen kommer ind i postkassen på 3 uger, så længes jeg efter dengang, hvor jeg havde part på andres heste, og det var andre der stod med de store udgifter. smiley

Men vil som skrevet ikke bytte vores dejlige muler for noget, når det kommer til stykket.

• #5   30. sep 2013 jeg har redet i 14 år nu (på prtivate parter)
    jeg jeg har heller ikke egen hest
    men håber på at få det inden for 2 års tid

men har lige valgt at få part igen så jeg har noget at ride på indtil da :0)

• #6   30. sep 2013 Kender det kun alt for godt, red andres heste indtil jeg blev 23! (Startede vel og mærke da jeg var 6)
    Nu har jeg endelig endelig endelig min egen Zirma smiley

• #7   30. sep 2013 Har det præcis som dig!

• #9   30. sep 2013 Jeg har heldigvis en dejlige lille hypper, men det er hele familiens selvom jeg bruger hende mest.
    Men jeg ville stadig ønske at jeg havde min helt egen hest! Så min mor ikke bare lige kunne ride en tur på hende, eller mine søskende skridte hende af..

Åh ja, jeg længes. smiley Der varer ikke så længe endnu heldigvis!

• #12   30. sep 2013 Jeg har ikke min egen - men forhåbentlig snart! Jeg har fået job nemlig!! smiley :D

JEG ER SÅ GLAD!!!! SÅ KAN JEG BETALE DEN SEEELV!!! smiley

• #13   30. sep 2013 Jeg har haft tre dejlige heste, men mine to søde ponyer blev desværre solgt for en 6 måneders tid siden... Men til en sød familie i Kalundborg. Jeg ville ikke bytte mine fantastiske hest for noget. Udover det købte min mor en stor dansk varmblod til mig for 3 år siden, som nu går som pensioneret herhjemme.

Vi bor på en gård, så vi har dem heldigvis herhjemme, plus to opstaldede.

Når du har egen hest, og det er derhjemme har du aldrig fri! Nu har jeg selv haft hest de sidste syv år, og ville ikke bytte det for noget i hele verden.

Kommentér på:
Egen Hest...?

Annonce