{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygestop
  • #1   5. apr 2015 Hvis din motivation er pengene, ville jeg helt sikkert gøre det meget synligt overfor mig selv hvor meget jeg egentlig sparer. fx, hav en gennemsigtig glaskrukke til at stå fremme, som du hver gang du i normale vaner ville købe en pakke smøger, smider pengene den koster i krukken. Det bliver MEGET hurtigt til mange synlige penge.

    Fx 44 kr om dagen (1 pk om dagen) = 1320 kr pr måned osv.

    Lad så krukken stå uden at fjerne en krone i et halvt år, således du er 110% stoppet og ikke vender tilbage. Hver gang du så meget som overvejer at tage bare en enkelt smøg så tænk på glaskrukken derhjemme.

    Bruger du nogle midler til at stoppe med at ryge eller tager du bare en kold tyrker?


  • #2   5. apr 2015 Nu ryger jeg ikke selv, men har to forældre der gør.
    Min mor prøver på at stoppe, men helt kan hun ikke lige nu da hun har en masse at tænke på og nogle ting hun kæmper med. Men hun har skåret drastisk ned, og som "erstatning" i starten bruger hun gajoler.

    Det vigtigste i følge hende er, at man ikke bliver dunket/dunker sig selv i hovedet hvis man så bliver opdaget med en smøg, for hvis hun ryger en enkelt, og så kan gå 14 dage - tre uger inden hun ryger en til, så vil hun langt hellere det end stå og få bebrejdende blikke osv.


  • #3   5. apr 2015 For mig handlede det om kontrol. Hver gang lysten til en smøg kom fortalte jeg smøgen at jeg gerne måtte ryge den men at jeg ikke havde lyst. Jeg sagde det i starten højt men senere var det bare en tanke.

    Jeg havde altid smøger inden for rækkevidde for der var ingen forbud jeg måtte gerne ryge jeg havde bare ikke lyst


  • #4   14. apr 2015 Har en rigtig dejlig fyr ved min side som trampede i jorden og fortalte at han altså ikke gad at kysse på et askebærer.. Det gav pote for ham og nu damper jeg i stedet og er nået helt ned på 0 ml nikotin..

    De ekstra penge er et kæmpe bonus! smiley


Kommentér på:
Rygestop

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce