{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Efteråret arrangementer? Jeres mening {{forumTopicSubject}}

HEJ HVF'ere;
Så lakker det mod enden af denne sæsons arrangementer; der er nu kun 2 tilbage. Et klikker-kursus og vores juleafslutning første torsdag i december.
Vi er ved at smukkesere forårsplanerne, og mangler faktisk kun 1-2 datoer, for at kunne præsentere Her for et forrygende forår i hestevelfaerd.dk.

For at runde året godt af, kunne vi rigtig godt tænke os, at høre fra Jer: Hvad har været godt? Hvad har været skidt? Hvad kan vi lære af? Hvad vil I have mere af? Hvad vil I ikke have mere af?

For de, men dårlig hukommelse:
D. 28.8.10 var der stævne. Det var et værre pisvejr, men det kan vi jo ikke rigtig holde for. Dog har styregruppen lært følgende:
Vi skal være flere hjælpere næste gang
Agility bliver på tid, og der kommer 3 sværhedsgrader næste gang.
Freestyle og fremvisning kommer til at ligge først. Vi syns simpelthen, at det var synd, at der var så mange der missede det vi egentlig står for: Nemlig opbakning til hinanden.

I september havde vi besøg af Ute og Karsten. Arrangementet var rigtig godt besøgt, og Karsten specielt, er da simpelthen (hvis I spørger mig) intet mindre end et orakel. Kors hvor er han klog!
Vi var 23 til dette foredrag.
Hvad er det I husker bedst fra: Ute+Karsten?

I oktober havde vi besøg af Susan Kjærgård, der fortalte om hendes liv, kampe og alt hvad der følger med at være professionel 'fodformer' i de traditionelles verden. Der var VIRKELIG en masse guldkorn i dette foredrag, og os der var der, gik nærmest høje hjem - eller, sådan havde jeg det i hvert fald.
Vi var 24 til foredraget med Susan
Hvad husker I bedst fra dette foredrag?

I november havde vi besøg af... SUSAN KJÆRGÅRD igen. Vi havde jo egentlig et andet foredrag på programmet, men det blev aflyst i sidste øjeblik. Susan var så fantastisk, at melde sig under fanen i 11. time, og kom og holdt et fantastisk foredrag om BioMekanik. Endnu enagng, må jeg sige at hun da bare er helt formidabelt til at formidle.
Vi var 15 til dette foredrag.
Hvad husker I bedst fra dette foredrag?

Der ud over, har vi dette halvår prøvet at lave en fast klubaften. Vi afsatte hver 1. torsdag i måneden til dette. Første klubaften valgte vi at 'go safe' med et lille billigt lokale - som blev STOP FULDT! Vi var SÅ MANGE at vi måtte sidde på bordene! Vi havde, til denne aften, et tema - bind rebgrimer. Det var bestemt ikke meningen, at alle skulle binde grimer, men de der ville, kunne. Samtidig, gir' det nye medlemmer en god indgangsvinkel hvis de ikke kender nogen.
Efter september-klub-aftenen, rykkede vi klubaftenerne ud i Marilund-skoven i naturskolen, og her har vi holdt til siden.
Hvad ønsker I af en klubaften? Hvor ofte? Hvorfor kommer I? Hvorfor kommer I ikke?

Vi glæder os til at få svar på det hele, så vi kan lave en klub, der er endnu mere målrettet imod at være et reelt alternativ, til alle os der ønsker at sætte vores hestes ve og vel i første række. Husk, at jo mere I svarer, jo bedre bliver vi!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efteråret arrangementer? Jeres mening
  • #1   17. nov 2010 Jamen jeg er og bliver jo den store fortaler for flere weekend-arrangementer, men det er af rent egoistiske årsager, fordi jeg bor langt væk og dermed ikke har mulighed for at være med på hverdagsaftener.

    Men samtidig kunne flere weekendarrangementer selvfølgelig også være med til at gøre det muligt for flere, der - ligesom jeg - bor i andre regioner af Danmark at deltage i flere arrangementer.

    Og så lige et P.S: Hvornår er det præcis, der er klikkertræningskursus?


  • #2   18. nov 2010 Roser roser roser herfra :o)

    De foredrag, jeg har deltaget i, har været meget interessante på et godt fagligt niveau, hvor foredragsholderne har formået at formidle tingene, så alle kunne følge med.

    Idéen med klubaftener er også rigtig god, det er hyggeligt at møde andre ligesindede.

    Hvis jeg skal komme med lidt ris også, er det nok, at der måske faktisk er liiidt for mange aktiviteter at få puttet ind i en travl hverdag. Jeg synes, det er rigtig spændende ting, I arrangerer og vil rigtig gerne deltage i det hele, men det er ikke helt nemt at stikke af hjemmefra i snit en aften hver 2. uge 'til de samme ting', som det nok er i den bedre halvdels øjne derhjemme ;o) Der har jo både været et foredrag hver måned + klubaften og det har jeg desværre haft lidt svært ved at få presset ind. Måske I skulle nøjes med foredrag hver 2. måned og klubaften hver 2. måned. Eller hvad synes I andre?

    Og så er jeg ikke enig med Louise Lindbøg H. om at arrangementerne skal flyttes til weekenderne ;o) Jeg bor selvfølgelig også i området og synes, det er SKØNT, arrangementerne ikke 'beslaglægger' weekenden! Jeg kan dog sagtens forstå Louise L.H.'s argument og kan godt forstå, hun gerne vil deltage og møde alle de søde hestemennesker :o)

    Jeg glæder mig rigtig meget til næste års spændende og hyggelige arrangementer!


  • #3   18. nov 2010 Jeg var med på en kigger til stævnet.. Det var der jeg meldte mig ind i klubben. Jeg var ikke selv deltager, men har ingen indvendninger som tilskuer. Det så rigtig sjovt ud!

    Jeg var med til Karsten og Ute - det var vildt godt og virkelig interessant. Jeg sparer op til at kunne prøve foderet på Alandra! Men hu-hej - det var simpelthen hen godt.

    Og så var jeg med til Susans foredrag om biomekanik. Det var rigtig fedt synes jeg. Hun er også ret dygtig.

    Alt i alt har jeg kun ros, og ikke rigtig nogen kritik. Keep up the good work.

    Jeg har endnu ikke haft muligheden for at deltage i torsdagsaftenerne (desværre), men jeg synes det er er en vildt god idé sådan at få lidt mere socialt ind i det. Så jeg håber jeg kan næste gang!


  • #4   18. nov 2010 Jeg synes det har været et rigtig spændene efterår.
    Det med Susan var rigtig godt og gav en noget at tænke over bagefter.
    gerne flere foredrag med forskellige foredrags holdere og indgangs vinkler på hestene, det er så sundt at høre om andre måder at takle tingene på.

    Hygge torsdage i klubben, når jeg ikke med familie og dyr, jeg kan også bedst med weekender smiley

    Og tak for det store arbejde styregruppen ligger i klubben, flot gået.

    Heste hilsen Rebecca


  • #5   18. nov 2010 Nu har jeg ikke været medlem så længe, men vil gerne komme med input alligevel.

    Jeg var med til Susans første foredrag i oktober, som jeg synes var rigtig godt - meget lærerigt (vil gå så vidt som at sige, at folk uden for hesteverdenen også ville kunne lære noget af hende)
    Ville gerne have deltaget i foredrag nr. 2 også, men var desværre forhindret.

    Og har da også været med til 2 kurser i dressur for lange liner, som jeg synes var helt kanon - rart med noget "praktisk" også.

    Modsat Louise D, så synes jeg ikke at et arrangement om måneden er for meget, men jeg har heller ikke deltaget i nogen klubaftner endnu, hvilket måske påvirker min holdning.

    Så alt i alt: ros herfra!


  • #6   18. nov 2010 Kan ikke rigtigt svare på det..

    Men jeg syntes alle tingene er nogle helt fantastiske idéer!!
    både, foredrag, undervisning, kurser og torsdags møder smiley

    Ville virkelig ønske jeg kunne deltage!!
    Men det er nok mest fordi, jeg ikke selv har mulighed for at komme frem og tilbage, når man kun er 14, er man jo ret afhænglig af sine forældre!! Og de har ikke hverken tid eller overskud, til at køre os afsted hele tiden..
    Stod det til mig, var vi jo på det enen eller det andet, en gang om ugen mindst smiley


  • #7   19. nov 2010 Jeg vil også gerne rose jer...

    Jeg har dog ikke nået at deltage i så meget. Men nyder til gengæld godt af forumet her, hvor der kommer gode forslag, infor, spørgsmål m.m.

    Jeg har en fyr, som jeg er værge for, og han er normalt på udgang ved mig om torsdagen. Derfor når vi ikke altid afsted. Selvom han dog er blevet medlem, og også elsker denne måde at arbejde med hestene på.

    Jeg tror det med ugedage er svært at sige, om det skal være det ene eller andet, men jeg tror, at når vi lære at planlægge lidt efter det, er det meget hyggeligt at komme, og folk vil stille og roligt komme mere og mere. Men det er jo desværre ikke noget jeg kan garantere smiley

    Betaler i for lokaler om torsdagn?


  • #9   21. nov 2010 Jeg bor i Odense og har ikke haft mulighed for at deltage i nogen arrangementer endnu....
    Kunne I overveje en slags mailliste, så der kunne arrangeres 'samkøring' fra fx Odense...måske er vi flere fra Fyn og så kunne vi deles om transporten ?


  • #10   21. nov 2010 Okay, dejligt at lokalerne er gratis smiley ;)

    Jamen jeg synes egentligt bare, at det køre derudaf, og jeg glæder mig til at høre, hvordan næste program bliver.


  • #11   22. nov 2010 Jeg har også kun roser til jer!
    Det er simpelthen et fantastisk stort stykke arbejde og ikke mindst sjæl i lægger i den klub! FEDT!

    Jeg synes der er tilpas mange arrangementer. Der er jo altid masser af glade mennesker, og selvom jeg endnu ikke har nået at være med til hyggeaftnerne, så lyder det som om der er masser af opbakning til dem!
    Jeg bliver desværre nødt til at vælge lidt fra hvis jeg skal have trænet mine heste engang imellem - Men lyste til at deltage mangler i hvert fald ikke! Og jeg har nået næsten alle foredragene.

    Fedt med forskelligheden!
    Fedt med det faglige høje niveau!
    Fedest af alt: Alle de skønne, hesteglade folk man møder!


Kommentér på:
Efteråret arrangementer? Jeres mening

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce