{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.459 visninger | Oprettet:

Når kæresten har "pigevenner"? {{forumTopicSubject}}

Hvordan har I med det?

Har kendt ham i et par år men vi blev først kærester her for et par måneder siden. Han bor 2-3 timer væk så vi ser kun hinanden et par gange om måneden. Derfor skriver vi naturligvis rigtigt meget på Skype.
Han går meget op i spil og har en del online venner - alle fra udlandet - også et par piger. Her til morges blev jeg mødt af beskeden at "xxx (en eller anden pige) siger hej" - jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke lade være med at føle en vis irritation over det faktum at han sidder i et opkald med en eller anden pige og ikke mæler et ord til mig. Så jeg loggede af i et stykke tid. Ved ikke om det er mig der bare er latterligt jaloux. Så sent som i går aftes fik jeg en sød godnatbesked.

Jeg er hans første kæreste, hans første 'alting' til trods for at han er et par år ældre end mig, og det er måske i princippet fjollet at være jaloux over hans venskab med folk over internettet. Eller? Er I okay med at jeres fyre snakker med andre piger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når kæresten har "pigevenner"?
  • #1   17. nov 2013 Synes det er noget fis at være jaloux over, selvfølgelig må han snakke med andre piger, så længe han holder det på et venskabeligt niveau (:

• #2   17. nov 2013 Tror bare det er dig der er jaloux - jeg har da også mange drengevenner, og jeg ville da blive dybt irriteret hvis 'min fyr' blev jaloux over dette. smiley

Stoler du ikke på ham?

• #3   17. nov 2013 Hvis jeg havde en kæreste vil jeg have lov til at snakke med mine drengevenner - for dem snakker jeg mere med end piger! Så må det også gå lige over og han kan snakke alt det han vil med sine pige venner. Altså, man stoler vel trodsalt på hinanden? smiley

• #4   17. nov 2013 Jeg vil aldrig være jaloux over at mine kæreste har intetnet veninder. Har får skam også lov til at snakke med alle hans pige veninder irl, hvis jeg føler mig utryg så fortæller jeg ham det, men her er det så lidt andre faktorer der spiller ind over min utryghed. Han har før skiftet mig ud (han var ikke utro), så jeg kan godt hurtigt blive nervøs og det forstår han også godt, men det er blevet meget bedre med tiden nu, jeg er ikke så nervøs mere. smiley

Nu snakker han godt nok mest med drenge over nettet i det han er en wow freak, men der er jeg bare en del af det og snakker også med nogle af hans internet venner. Det sker at der er en pige i blandt, men det er ikke så tit. smiley

• #5   17. nov 2013
    Lad for guds skyld manden have et par veninder.

Hvis han aldrig har givet dig nogen grundt til at tvivle på ham ville det være ærgeligt at begynde og hidse sig op over en god veninde.
    Jeg har engang selv haft en kæreste hvor jeg simpelthen ikke kunne tåle at han snakkede med andre piger. Min jalousi resulterede i at han slog op. Det er ikke det værd. Vi fandt dog sammen igen og så byttede vi faktisk roller. Det endte derfor med at jeg måtte droppe alle mine venner, og hvor var jeg dog ked af ikke at måtte snakke med "mine drenge" den tid jeg var sammen med ham.

Nu er jeg heldigvis videre i teksten har fået en ny kæreste og alle mine gamle venner tilbage. Det kunne ikke være bedre smiley Jeg kan stadig godt have en snert af jalousi, men jeg plejer at skynde mig i løbeskoene og løbe en LANG tur! Når jeg så kommer hjem har jeg glemt alt om jalousien og får hverken sagt eller gjort noget dumt smiley Det kunne være det var et råd du kunne bruge? smiley

• #6   17. nov 2013 Tak. Jeg ved jo inderst inde allerede godt at I har ret. Jeg er ret sikker på at det ikke har noget at gøre med at jeg ikke stoler på ham, for det vil jeg mene, at jeg gør. Det har nok noget at gøre med at jeg ved at de piger han snakker med er meget snaksagelige, sjove, you name it... hvor jeg bare er den stille type der ikke altid har noget spændende at sige. Går også hele tiden og bekymrer mig om, om han bliver træt af mig fordi jeg er, ja, kedelig? Så det hele bunder nok i min egen usikkerhed.

• #7   17. nov 2013 Du kan jo prøve at tage en snak med ham om din usikkerhed? smiley

• #8   17. nov 2013 Jeg kan sige så meget at da jeg startede med at være kærester med min nuværende kæreste for 3 år siden var jeg utrolig usikker og nå han snakkede med andre piger blev jeg bange for at han heller ville have dem smiley (skal dog lige siges at jeg har været mobbeofre gennem det meste af min folkeskole) Så ja min usikkerhed bundede i det.

Her over 3 år efter kan jeg se at de usikkerheder er helt væk smiley Stoler på ham og med pige venner (Dog ikke en da hun har prøvet at lokke ham i at være mig utro, hvilket han IKKE gjorde, han fortalte mig det i stedet for). Så jo jeg stoler på ham.

Du siger du har kendt din kæreste i nogen år men først er begyndt at være kærester med ham fornylig stol på ham smiley Sikker på han kun vil dig det bedste smiley

• #9   17. nov 2013 Jeg har det helt på samme måde som dig, min kærestes og mit forhold startede også hvor vi boede så langt fra hinanden og helt som du beskriver, det har kostet mange diskussioner også efter vi flyttede sammen, men her 2 år efter har jeg lært bedre at lade det ligge. Min kæreste er også blevet bedre til at lytte til mig og mine behov. så tror bare det er en snak du skal have med din kæreste, tag de knubs der kommer. For en fyr der ikke har været i et forhold kender måske ikke så godt til det, og det kan være iriterrende stod der selv for bare 1 år siden.. Men med snak og ærlighed kommer man længst smiley

• #10   17. nov 2013 Jeg tror også, det hele bunder i din egen usikkerhed. Men derfor er det en grim følelse, der er ødelæggende for både dig og ham:0(

Jeg kender dig ikke, men er sikker på, du er en fantastisk tøs:0) så tro på det og dine kvaliteter - det er sundt for dig, og han vil elske dig for det:0)

Pøj pøj med det hele

• #11   17. nov 2013 Googlede lige hurtigt hvordan man kunne slippe af med jalousi, da jeg tænker at det helt klart vil hjælpe jeres forhold på længere sigt, og fandt denne - som jeg synes lyder meget god: http://mindly.dk/artikler/4-gode-raad-mod-jalousi - eller prøv selv at google dig frem til div. sider, evt. nogle på engelsk - der plejer at være flere resultater.
    Han stopper jo nok ikke med at have pigevenner, så vil her sige, at det er bedst, hvis du arbejder på dine problemer, da det ellers kan skade jeres forhold smiley Nu kender jeg hverken dig eller ham, så det er lidt svært at komme med en 'direkte løsning' på dette, derfor tænker jeg det er bedst hvis du selv googler dig lidt frem, så finder du nok en artikel eller lignende, hvor du bare direkte tænker at det er sådan man løser problemet.
    Jeg har selv været meget jaloux da jeg var yngre, og der begyndte jeg at google mig frem til en løsning, og det har virkelig hjulpet mig. Men folk er forskellige, så det er jo ikke sikkert dette løser dit problem, men tænker det er forsøget værd :o)

Kommentér på:
Når kæresten har "pigevenner"?

Annonce