Når kæresten har "pigevenner"? {{forumTopicSubject}}
Hvordan har I med det?
Har kendt ham i et par år men vi blev først kærester her for et par måneder siden. Han bor 2-3 timer væk så vi ser kun hinanden et par gange om måneden. Derfor skriver vi naturligvis rigtigt meget på Skype.
Han går meget op i spil og har en del online venner - alle fra udlandet - også et par piger. Her til morges blev jeg mødt af beskeden at "xxx (en eller anden pige) siger hej" - jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke lade være med at føle en vis irritation over det faktum at han sidder i et opkald med en eller anden pige og ikke mæler et ord til mig. Så jeg loggede af i et stykke tid. Ved ikke om det er mig der bare er latterligt jaloux. Så sent som i går aftes fik jeg en sød godnatbesked.
Jeg er hans første kæreste, hans første 'alting' til trods for at han er et par år ældre end mig, og det er måske i princippet fjollet at være jaloux over hans venskab med folk over internettet. Eller? Er I okay med at jeres fyre snakker med andre piger?
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 116 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 251
Stoler du ikke på ham?
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.282
sep 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 312
Nu snakker han godt nok mest med drenge over nettet i det han er en wow freak, men der er jeg bare en del af det og snakker også med nogle af hans internet venner. Det sker at der er en pige i blandt, men det er ikke så tit.
okt 2007
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 532
Lad for guds skyld manden have et par veninder.
Hvis han aldrig har givet dig nogen grundt til at tvivle på ham ville det være ærgeligt at begynde og hidse sig op over en god veninde.
Jeg har engang selv haft en kæreste hvor jeg simpelthen ikke kunne tåle at han snakkede med andre piger. Min jalousi resulterede i at han slog op. Det er ikke det værd. Vi fandt dog sammen igen og så byttede vi faktisk roller. Det endte derfor med at jeg måtte droppe alle mine venner, og hvor var jeg dog ked af ikke at måtte snakke med "mine drenge" den tid jeg var sammen med ham.
Nu er jeg heldigvis videre i teksten har fået en ny kæreste og alle mine gamle venner tilbage. Det kunne ikke være bedre
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 3
sep 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 312
sep 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 65
Her over 3 år efter kan jeg se at de usikkerheder er helt væk
Du siger du har kendt din kæreste i nogen år men først er begyndt at være kærester med ham fornylig stol på ham
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 141
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 42 Heste: 13 Emner: 1 Svar: 120
Jeg kender dig ikke, men er sikker på, du er en fantastisk tøs:0) så tro på det og dine kvaliteter - det er sundt for dig, og han vil elske dig for det:0)
Pøj pøj med det hele
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 116 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 251
Han stopper jo nok ikke med at have pigevenner, så vil her sige, at det er bedst, hvis du arbejder på dine problemer, da det ellers kan skade jeres forhold
Jeg har selv været meget jaloux da jeg var yngre, og der begyndte jeg at google mig frem til en løsning, og det har virkelig hjulpet mig. Men folk er forskellige, så det er jo ikke sikkert dette løser dit problem, men tænker det er forsøget værd :o)
Når kæresten har "pigevenner"?