{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Det er for lavt.. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg havde lagt en video op af mit ridt fra et stævne og havde fået en masse kritik med, at dommeren var alt for sød ved mig.
Dette er også sket på FB, og jeg må indrømme når jeg skimter teksterne, så kommer der sku tårer frem.
Jeg har bla. Fået at vide at jeg sidder rigtig grimt, og jeg syntes simpelthen det er for lavt, at personen siger det? Føj..
Jeg ved ikke om nogen kan føle med mig, men prøv selv at forstil det.
Og den hest jeg red var skolehest. Jeg kunne ikke gøre for, at den var bange derinde, og derefter blev anspændt.

Jeg kan ikke gøre for at den har en kombisadel.

Jeg undskylder meget min 'grimme' nedsidning, men ved i hvad?

Jeg er også lidt ligeglad.. Ligeglad med, hvad i siger om min nedsidning.
En på facebook skrev, at ponyen sikkert aldrig havde været hidsig, og sagtens kunne gå pænere..
Jaja, den har slet heller ikke smidt mig af, stukket af med mig og bukket som en gal, nejnej slet ikke spor hidsig.
Han viser sin søde side i videoen.
Dette har ingen på HG skrevet til mig, så i må ikke blive sure, jer der har været inde på mit emne om videoen!
Ellers god jul smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er for lavt..
  • #1   26. dec 2013 Det er altid nemt at virke bagklog, når man sidder bag en skærm smiley

    Hold hovedet højt, og lad dig ikke påvirke af mennesker i for små sko! smiley


  • #2   26. dec 2013 Hvorfor skælder du os ud her inde? skriv dog den der til dem på FB..

    Og en anden ting.. ja det kan være fucking stresset og presset hvis man ikke er så stævnevandt.. og dito med hesten.. og derfor har svært ved at yde sit bedste
    men du må ikke glemme at hesten af dit spejl, og gengiver kun dine gode og dårlige luner smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   26. dec 2013 Hvad vil du nøjagtigt med dette indlæg??

    Og hvorfor sidde og give hesten og sadel skylden? Det er vel dig der er rytteren, og i teorien er det jo stort set din præstation ...

    Du opretter en video på en offentlig side hvor folk er MEGET kritiske, og du må jo på forhånd havde vidst at det ikke var verdens bedste ridt smiley


  • #6   26. dec 2013 ogs lidt lavt med en ikke sigende overskrift.. lidt selvforskyldt.. du skriver jo at det er noget man skal se = folk går ind og kigger og ser at det "bare" er en stævnevideo... smiley

  • #8   26. dec 2013 "Dette har ingen på HG skrevet til mig, så i må ikke blive sure, jer der har været inde på mit emne om videoen!"

    Hvorfor læser i ikke, hvad hun skriver? smiley


  • #10   26. dec 2013 Har rigtig ondt af dig men hvorfor dog lægge en video op af sig selv på hesteryggen hvis man ikke selv er fornøjet med resultatet? Du burde jo vide hvor hårde, ufølsomme og kritiske vi er... Aner ikke hvilken video du snakker om da jeg ikke har FB men jeg behøver ikke se det for at forestille mig noget....Har ondt af dig men må nu også sige at jeg håber du har lært til en anden gang smiley

  • #11   26. dec 2013 Jeg kan godt forstå, at du irriteret over det, men når du ligger video eller andet ud på internettet, så må man også være indstillet på de svar og bemærkninger der vil komme.
    Du må ignorer det. Fordi i sidste ende kan du ikke bruge det til noget.


  • #12   26. dec 2013 Selvfølgelig bliver man da ked af, at folk sidder bag en skærm og spiller bagkloge. Konstruktiv kritik er i orden, men hvis nogle af kommentarerne på FB blot har været, at TS sidder grimt, så er det da for lavt. Når man lægger en video ud, ja, så accepterer man, at folk er kritiske - men man accepterer da ikke at blive svinet til! I ville da heller ikke acceptere, at jeg svinede jeres heste til, med den begrundelse at i da har lagt billeder af dem ud i offentligheden smiley

  • #13   26. dec 2013 Jeg giver ikke hesten skylden, Astrid. Misforstå mig ikke, er bare lidt forvirret lige nu. I kan se videoen under min profil, og jeg gider ikke mere kritik!
    Jeg giver ikke lille Timber skylden, men ville gøre opmærksom på, at han er skolepony og derfor har en kombisadel og ikke en dressur sadel. For der var jo en der mente, at jeg sad ih og åh så grimt, hvor jeg så forkklarede hende, at det nok aldrig ville se godt ud med en kombisadel til et dressurstævne. For jeg ved selv hvad mine fejl ved stævnet var. Vi fik 63,75 og jeg er rigtig stolt af ham.
    Derfor blev jeg ked af det. Fordi mens jeg sad og var stolt, var der nogle der rakkede ned og fortalte mig det var forfærdeligt grimt.
    Kan sagtens forstå hvis du misforstod mig, og jeg undskylder lige en gang til.
    Er bare ret confused lige pt..
    Fjordaraber og Shet: Jeg skrev også, at det ikke var jer herinde på HG, der skulle have lorten. Jeg har vel ret til at starte en gruppediskion, right?
    Det ved jeg.. Jeg kunne godt mærke at han ikke var vild med det, men jeg havde ingen nerver på selv. Jeg tænkte på programmet.. Just saying
    smiley


  • #14   26. dec 2013 Men jeg har nu ikke set videoen, så ved ikke om du på forhånd selv var klar over, om det var et godt resultat. Man skal være forberedt på kritik, når man lægger en video op, men ikke hvis det blot er fordi folk vil spille bedrevidende. Men nu har jeg som sagt ikke set videoen smiley

  • #15   26. dec 2013 Fünke: Jeg har videoen på min HG profil smiley Jeg er selv tilfreds med resultatet, og kan også godt se, at han skal rundes bedre, og skridte lidt friskere i skridtpausen, men kan stadig ikke se problemet med min nedsidning?

  • #18   26. dec 2013 Der er altid en risiko for at man får krittik for det man laver når man lægger det ud i offentligheden på de sociale medier. Hvis man ikke vil have folks (nogle gange latterlige, nedlagende osv.) kommentarer, skal man ikke lægge det ud på nettet. Men hvis man er rigtig stolt af det, synes jeg også man har ret til at lægge det ud og skrive at man er stolt af det. Jeg synes så overhovedet ikke at det er på sin plads at kommentere videoer, hvor det er tydeligt at den som har lagt det ud er stolt af det, med negative kommentarer. Så skal man bare lukke sin computer og skrive det på et papir og smide det væk...
    Btw, så er det flot at ride 63 % og specielt på en skolepony med kombisadel smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #19   26. dec 2013 Sidespring: betens, hvorfor har du dog blokeret mig?? O_og

  • #20   26. dec 2013 jeg synes det ser okay ud! smiley
    altså jeg har set grimmere ridning smiley smiley


  • #21   26. dec 2013 Bare du selv er tilfreds, det behøves jo ikke have været til UG, bare det var en god og positiv oplevelse, så kan det da være fuldstændig lige meget, hvad de andre hakker på smiley selvom det selvfølgelig er enormt svært at ignorere. Hvis du har gjort dit bedste, så har i jo haft succes smiley

  • #22   26. dec 2013 Det er fremmede mennesker på internettet. Vær ligeglad med det.

    Jeg fik SÅ meget høvl for min opstilling et sted jeg havde part for noget tid siden. De sagde det til mit ansigt, men endnu grimmere bag min ryg. Jeg har en rygskade der har sat mig en del tilbage opstillingsmæssigt og det tager tid at rette. De sagde at jeg sad grimmere end en sæk kartofler og at jeg aldrig nogensinde ville blive en god dressurrytter. Jeg har så vendt det til min egen fordel og jeg træner og træner, så jeg en dag kan se deres fjæs på stævnebanerne, når jeg vifter min røde sløjfe i ansigtet på dem. De får simpelthen ikke lov til at gøre mig ked af det, det giver mig kun mere blod på tanden og lyst til at kæmpe for det.


  • #23   26. dec 2013 Godt du kan tage det på den måde Melanie smiley

  • #24   26. dec 2013 Det er træls ja, men man kan ikke undgå kritik på nettet. Og at der så udover det er fyldt med folk, der kopiere andres meninger og føler den sådan jah.. smiley

    Men at han er skolepony, er da den lammeste undskyldning...


  • #26   26. dec 2013 Tindur - Det skal selvfølgelig ikke forstås som at jeg ikke blev lidt ked af det, for det gjorde jeg bestemt og de skulle altid se mig ride og det vidste jeg var fordi, at så kunne de sidde og diskutere mig sammen bagefter.

    Men ja.. Jeg skal sateme give dem noget at se på :b Og jeg har allerede fået lidt af "hævnen" ved at se den enes resultat til et stævne.. I bunden med et KÆMPE mellemrum op til det andre... Hæhæhæhæhæ! Så var man vidst ikke heeeeelt så fantastisk som man selv mente. Jeg synes selvfølgelig kun det er skide skøgt, fordi hun har været en rigtig (pardon my french) dum smatso overfor mig. Og andre.. Så er det liiiidt skægt når hun falder på røven og taber stort :b


  • #27   26. dec 2013 Kir&Barbiehesten, der er da en masse diskussioner om, at elevponyer ikke får tilpasset sadler, bid, hovedtøj, kost, bliver redet for meget m.m. De fleste skoleponyer har nogle helt andre forudsætninger end en privatpony - så det er da en helt fin begrundelse? smiley måske ikke det, man skulle bruge som den eneste begrundelse, men det er da en af grundene

  • #28   26. dec 2013 Jeg synes bare det er så nemt at slynge ud, at det er en elevpony...
    Det undskylder da ikke noget? Og hvis sadler, bid osv. er elendigt tilpasset, så skulle man måske overveje at skifte rideskole!



  • #29   26. dec 2013 Jaa selvfølgelig, hvis man bruger det som ene undskyldning, at det er en elevpony, så kan jeg selvfølgelig godt se det smiley men jeg siger bare, at mange elevponyer altså har dårligere vilkår end privatejede. Jeg red på et tidspunkt en elevpony, som jeg selv måtte købe halerem til, fordi sadlen gled frem, men de ville jo ikke købe ny sadel til hende, og det havde jeg jo bestemt ikke penge til. Det er da klart, at hun ville have gået bedre, hvis hun havde haft en ordentlig tilpasset sadel. Så jeg synes sagtens at man kan sige, at det er en af grundene til, at det måske ikke går så godt smiley

  • #30   26. dec 2013 Så længe du selv er tilfreds, kan det være bedøvende lige meget hvad andre synes. Til mit første stævne blev jeg disket i begge springklasser, men begge gange var min fejl og hesten sprang som en drøm, så alt i alt en god oplevelse smiley Men hvis jeg havde spurgt andre var de nok ikke enige smiley

  • #31   26. dec 2013 Du skal ikke tage dig af hvad andre siger, det vigtigste er hvordan du SELV har det med dit ridt!

    Ikke for at forsvare dem eller noget, men dem der har sagt at dommeren har dømt for højt, kunne måske have sagt det fordi du bl.a. rider en hel volte i forkert galop og får 4. Det er IKKE for at kritisere dig, men bare for at få dig til at forstå, at folk måske ikke mente noget ondt med det, da man i princippet skal have 0 hvis man har udeladt at lave en øvelse (og når man rider forkert galop uden at rette den, så har man udeladt en hel øvelse). Så det er altså ikke alle folk der med vilje er ondskabsfulde smiley

    Og dem der er ondskabsfulde - ignorer dem, hold hovedet højt, og se fremad! smiley


  • #32   26. dec 2013 Jeg syntes Timber er en god pony, faktisk er jeg faldet for ham. Jeg bruger ikke en undskyldning som 'Han er skolepony', men prøver bare at forklare, at elevskolen skider på om biddet skal skiftes eller sadlen burde tjekkes.
    Min volte i forkert galop, blev jeg også selv overrasket over. Men jeg ville ikke rette den, fordi min ridelære sagde, at hvis det skete, skulle jeg bare blive ved med at holde ham i galoppen, da det ville blive noget sjusk, hvis jeg skulle til og skifte den. Og min ridelære er berider, så jeg vælger jo at stole fuldt ud på hende.

    Tasha: Nej nogle mener intet ondt, men andre.. Føj da.
    Men en forklaring på et godt toneleje, fører til det bedste, istedet for den hårde tone med det samme.

    Fünke: Præcis. Jeg kan ikke lave om på hans udstyr eller noget. Og vi har en 'tåbelig' regl om, at man ikke må decideret ændre på ponyernes hovedetøj.
    Timber er fantastisk, og det skal andre ikke sige mig imod.

    Kiri&barbies: Skifte rideskole? Never in your wildest dreams. Jeg rider med min bedste veninde og har det super hyggeligt derude! smiley Aldrig vild jeg skifte fra en klub i verdensklasse med søde mennesker! smiley De ponyer, som har været der i nogle år, har selvfølgelig tilpasset udstyr osv. Men Timber er ny, og så har hun nok ikke haft tid til at finde noget til ham.


Kommentér på:
Det er for lavt..

Annonce