{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.597 visninger | Oprettet:

Hvor fandt i jeres mand/faste partner?? {{forumTopicSubject}}

Jaa, er nu 26 år gammel og er begyndt at tænkte familie og at jeg gerne snart vil havde min egen familie,da fleste at mine klasse kammerater er blevet gift og fået børn.

Så tænkte jeg på hvornår i mødte jeres mand i livet, og hvor??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor fandt i jeres mand/faste partner??
  • #1   4. nov 2014 Igennem nogle fælles venner lærte vi hinanden at kende og til marts har vi været sammen i 8 år.

• #3   4. nov 2014 Find nu lige manden først og få en god tid med ham, inden der bliver tænkt på at stifte familie. smiley

• #5   4. nov 2014 Mange forhold som bliver seriøse, der har man enten mødt sin partner gennem venner/bekendt eller igennem sit arbejde/studie. Mange gange bliver det ikke et seriøst/holdbart forhold når man mødes i byen, speet dating eller lign. Fordi man oftes er for, forskellige i forhold til hinanden.

• #7   4. nov 2014 Tja, som bartender finder man mange mærkelige typer i byen - og finder engentlig hurtigt ud af at det ikke er der man skal søge. smiley I hvertfald ikke for mit vedkommende.

Så en dag tænkte jeg nok kunne være nok, og hoppede på netdating, skrev sammen med nogle men de sagde mig intet... Men dog... Fandt jo min dejlige kæreste den vej igennem og vi har været sammen i 15 måneder nu her. smiley

Og jeg er glad for at jeg valgte ikke at træffe dem i byen.

• #8   4. nov 2014 Mødte selv min kæreste på en side, som jeg faktisk ikke kan huske navnet på. Men det er nok 4 år siden. Vi har nu været sammen i 2 år smiley

• #9   4. nov 2014 Som størstedelen i den her tråd, fandt jeg også min kæreste på nettet. Ret tilfældigt, spurgte egentlig bare om hjælp til noget matematikeksamen, jeg skulle til. Fik hans skype, og så snakkede vi egentlig ret godt sammen.
    Vi mødtes efter 1½ år, blev kærester efter vi havde mødtes i 3 måneder, og er nu kærester på 10. måned :o)
    Og for at gøre historien lidt bedre, fik jeg 10 til mundtlig matematik og 12 til skriftlig smiley

• #10   4. nov 2014 Jeg mødte min nuværende kæreste til en privat fest og vi har været sammen i 2,5 år nu. Vi er så ikke så gamle at vi er i nærheden af at skulle giftes og have børn, men ville lige dele den, da vi i hvert fald passer fantastisk sammen - også selvom vi mødtes til en fest og gik den vej smiley

Men mit råd er: jo mere du leder og jo mere desperat du er, jo længere går der formentlig smiley
    Personligt gad jeg da i hvert fald ikke have en kæreste da jeg mødte ham for 3 år siden smiley

• #11   4. nov 2014 Fandt min via et dating side og vi mødtes og det var ligesom "kærlighed ved første blik" men vi er forlovet i dag og er på vej til 3 år til maj og vi ligeså forelsket som vi var da vi først mødtes

forelsker mig stadig i ham så kunne ikke være mere lykkelig

- Giv det tid du skal nok finde din rette mand.. men husk der ikke mange som vil noget seriøst hvis man er desperat

• #12   4. nov 2014 Jeg er godt nok kun 17, men skriver alligevel. smiley

Jeg har snart været sammen med min kæreste i 2 år, og vi mødtes faktisk ved at jeg skulle handle i Kiwi da han tilfældigvis var på arbejde, og så syntes jeg jo han var ret lækker, stalkede ham lidt (måske lidt mere end lidt) fandt ud af min bror skulle til fest med ham, hvor min bror tog ham med hjem til os klokkem 4 om natten, hvor de valgte at vække mig xD
    Og ja, så valgte vi at holde gyser aften sammen, og den nat kom vi så sammen smiley

Men lidt sjovt vi mødtes i en butik, syntes jeg smiley

• #14   4. nov 2014 Vi havde lige set hinanden kort i Kiwi, men det tæller ikke rigtigt, men han kom til os der om natten, og den dag vi sådan rigtig var sammen, der havde vi været sammen halvdelen af dagen, og om natten skete der så det, at vi kyssede smiley

Vi skrev med hinanden i lang tid inden vi mødtes (:

Men vi har elsket hinanden siden hver dag, men ja, man kan godt sige vi kom sammen samme dag vi mødtes sådan rigtigt for første gang (:

• #16   4. nov 2014 Jo jo smiley

• #17   4. nov 2014 Altså, den dag vi kom sammen er jo vores årsdag smiley

• #18   4. nov 2014 Mødte min kæreste igennem min daværende kæreste da de var venner og gik i skole sammen smiley
    Der gik et års tid hvor jeg var single og havde aldrig rigtig snakket med Morten havde været en enklet gang i hans lejlighed med venner men vi havde ikke udvekslet numre. Jeg mødte ham igen til Asaa Marked, som er primært bare et øltelt xD, han sad med en kammerat der havde spottet mig og en veninde. Kammerat mente han kunne score mig ved at spørge "ved du hvor meget en Cult koster?" Haha faldt ikke for den og han snakkede med min veninde istedet han fik trukket Morten over og vi faldt i snak og endte med jeg sov jos ham xD
    Vi har nu været kærester i godt 6 år og har hus, hund, kat og bil sammen xD

Meeeen vil ikke anbefale min måde smiley

• #20   4. nov 2014 Det er lidt forvirrende og gik ret hurtigt, men ja, den dag vi mødtes rigtigt er vores årsdag xD
    Dog offentliggjorde vi det ikke lige med det samme (:

• #21   4. nov 2014 Jeg mødte min kæreste i byen.. Eller...

Han skulle spille koncert og da jeg kender promoteren der bookede ham, havde jeg lovet at hjælpe lidt til med merch salget.. Og så faldt vi i snak backstage og han besøgte mig en måned efter.. Vi snakkede hver dag over computeren og da han så kom over valgte vi bare at kalde os kærester.. Han er englænder og bor lidt uden for London og jeg bor i Roskilde..

Vi har været sammen i lidt over 3 år nu smiley

• #24   4. nov 2014 Jeg mødte ham i byen, på en snusket lille bodega gennem fælles venner. Det er ca 3 år siden og vi er nettop blevet forlovet her på min 23 års fødselsdag.

• #25   4. nov 2014 Luna - Det går fint smiley Han besøger mig en gang om måneden i 7-14 dage og så tager jeg også over til ham når min økonomi siger go smiley Han vil gerne flytte herover når hans egen økonomi er stabil, men musikbranchen er svær, så der går liiiige noget tid..

Vi har det super og har ikke haft et skænderi endnu :b

• #26   4. nov 2014 Hahaha, Luna! smiley Du behøver snart ikke have dit eget forhold, du kan leve på de informationer, du får om andres smiley

• #29   4. nov 2014 Haha, det er godt du kan spørge så engageret, så vi andre bare kan læse med på sidelinjen uden nogle opdager, at vi også følger meget nøje med! smiley

• #31   4. nov 2014 Fandt ham i Hamburg, igennem min daværende bedste ven. Ja jeg joker gerne med jeg blev nødtil at forlade landet for at finde en mand haha.

Det er 5 år siden nu og ja det er et langdistance forhold. 300 km skiller os af smiley
    Vi skulle være blevet gift i år, men det satte min sygdom en stopper for.

• #32   4. nov 2014 Luna - Jeg vælger at tro på at folk der ikke kan få et langdistance forhold til at fungere, ikke er forelsket nok og/eller ikke gider at bruge tid på det smiley Jeg kan godt se at et USA eller Australien til Danmark forhold kan blive svært pga. økonomien, men det er ikke særlig dyrt mellem England og Danmark smiley

Ja, det håber jeg også, men det kan godt tage et år eller tre endnu smiley

• #34   4. nov 2014 Bette

Haha tak tak smiley Syntes også selv vi er nuttede! haha

• #35   4. nov 2014 Luna - Haha, jeg har 12,5 km til "min" krikke, så mine mænderikker bor ikke lige om hjørnet :b

Helt sikkert smiley Det ville have været hårdt hvis det var 4-5 måneder ad gangen.. Nu kommer han om lidt under 3 uger og han tog hjem for ca. en uge siden og så ser vi først hinanden når jeg tager over til ham i januar.. Fuck norwegian for deres latterlige priser i december :b

• #37   5. nov 2014 Jeg mødte mit påhæng igennem en kollega der havde inviteret ham med til en fredagsbar på mit gamle arbejde. Det er 3 1/2 år siden nu, jeg var 19 og han var 24. Vi var sammen det første halve år, men begge lidt for unge til at det rigtig fungerede. Så var vi meget on/off og i starten af sommeren fandt vi så rigtig sammen igen. Der er hverken børn eller bryllup på planerne endnu, men det må gerne blive med ham smiley Dog kører vi langdistance lige nu, da jeg bor i Sydkorea indtil jul.

• #38   5. nov 2014 Fandt min mand på dating. dk for snart 10 år siden ?

• #39   5. nov 2014 jeg mødte min kæreste til et LAN hvor jeg var inde og besøge min "bror" og der kom alle deltagere ud og sagde hej :3 første gang jeg så ham og snakkede med ham :3 mistede derefter alt kontakt indtil ca ½ år efter hvor min "bror" hev os begge ind i en samtale :3 så jeg "mødte" min igennem gaming XD smiley

• #40   5. nov 2014 Jeg synes måske heller ikke lige jeg er på stadiet med børn og stifte familie med mine 20 år og ustabil uddannelsesvej. Men jeg har da en kæreste.
    Vi har været sammen i ... 22 måneder er vi vidst på. Jeg regnede for nogle dage siden smiley
    Ham mødte jeg på HTX, hvor vi begge gik på samme årgang. Vi begyndte så først at komme sammen i 2.g, efter jeg havde afgjort, at nu gad jeg dælme ikke de drenge mere som andet end gode venner. Ikke fordi jeg havde været i et forhold før, men der var stadig træls oplevelser. Men det holdt jo så ikke så forfærdelig længe.

Så jeg vil også sige "giv op". Det er lidt ligesom det regner når man tager på ferie og solen skinner når man skal i skole igen smiley

• #41   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste til en fest, for 6 år siden. Da var jeg 15, og han var 16. :o)

Et halvt år efter var det officielt, at vi var kærester. :o)

Nu er vi 21 og 22. :o)

• #42   5. nov 2014 Det er efterhånden nogle år siden, jeg begyndte at blive meget bevidst om, at jeg skal have børn, og her inden for det sidste år eller to er jeg virkelig begyndt at længes efter det. Især efter min svigerinde fik en skøn lille datter i sommers. Puha, det er svært, når jeg har så stor en lyst og behov for at få børn.

Jeg ved heldigvis, at jeg har fundet manden, som jeg skal stifte familie med, og jeg ved, at han har det på samme måde med mig. Det er bare ikke det rigtige tidspunkt endnu, og jeg er meget mere klar, end han er. :o) Så vi venter!

• #43   5. nov 2014 Luna - 3 uger er okay, de går hurtigt smiley

Der er massere af andre selskaber... De er bare allesammen dyrere end norwegian smiley

• #44   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste her på HesteGalleri.
    http://www.hestegalleri.dk/bruger/21409-michael_rytter__

Jeg havde en profil før denne (den blev slettet ved et uheld), og da havde jeg et album med mine slanger. Michael, som selv havde interesse for slanger, skrev i albummet, og stillede et par spørgsmål. Det blev til lidt skriven frem og tilbage, og rykkede vi over til PB, for yderligere at tale krybdyr.
    Senere skrev vi så på MSN, hvor han inviterede mig med til Hest & Rytter messen + show. Det var så første date. Han kom så og så mit show på min gamle hoppe Dixie, og date nr. to var Morsø stævnet. Date nr. 3 og 4 var i biffen og siden har vi så været sammen.

Vi flyttede sammen efter 1-2 mdr., og blev forlovet på vores halvårsdag. D. 24 november har vi været sammen i 6½ år, og vi bor sammen på et mindre nedlagt landbrug, med en masse dejlige fælles dyr.

Vi har forsøgt at få barn i nogle år efterhånden, men er endnu ikke lykkes. Nu må vi se. smiley

• #45   5. nov 2014 Sipo - Hvad er der nu pludselig galt med rødhårede, bumsede, grimme nørder? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #46   5. nov 2014 Min kæreste mødte jeg første gang da jeg var sammen med min eks. De studerede sammen, og jeg syntes han var så underlig!

Så gik der 4 år, jeg var gået fra min eks, og mødte ham så i byen, hvor jeg fortalte alt hvad jeg vidste om ham (han boede tilfældigvis ovre på den anden side af vejen, og min eks havde fortalt en masse ligegyldige ting), han blev rimelig skræmt, og jeg syntes stadig at han var mærkelig, men meget cool..

Han spurgte så om mit nummer - egentligt til hans ven, men valgte selv at beholde det.

Tror vi flirtede on and off i ca. 6 måneder, hvor han virkelig kæmpede for at få mig, men jeg afviste han hver gang (stakkels dreng), den dag jeg så skulle i militæret blev vi så kærester, men der havde han virkelig også kæmpet ekstremt meget smiley

Idag har vi været sammen i snart to år, har et barn - og vi har det virkelig virkelig godt sammen...

Vi er nok det par folk aldrig ville tro ville blive kærester

• #47   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste på landbrugsskolen, da han var roommate med min daværende kæreste. Allerede dengang syntes jeg han virkede sød, men var stadig meget umoden (18 år) og alt for stille samt forsigtig af sig, også var der jo hele det faktum at jeg jo havde en kæreste smiley Efter to år gik det så helt galt med min daværende kæreste og vi havde et meget grimt brud hvor jeg faktisk smed ham ud (vi boede sammen) på stedet og vi gik fra hinanden som uvenner. Her kontakede han så alle vores fælleds venner, inklusiv min kæreste og fortalte hvilken kælling jeg var og at jeg havde været ham utro, selvom historien var lige modsat smiley
    Nå til mit Held valgte min kæreste at skrive en SMS til mig for at høre om jeg var ok og få historien fra min side - som den eneste af de fælles venner mig og min eks havde. Efter noget tid begyndte mig og min kæreste at være en smugle mere end blot venner, primært fordi jeg jo altid godt havde kunne li ham og fanndt langsomt ud af at han var blevet meget mere moden end han var på landbrugsskolen.

Så efter et halvt år med on/off kæresteri besluttet vi os for at nu var vi altså kærester smiley Det er så 3 år siden

• #48   5. nov 2014 Jeg mødte min mand på vores daværende fælles arbejdsplads. Jeg var egentlig slet ikke interesseret i en kæreste og han havde vist også besluttet sig for at skulle være single et stykke tid, men så en aften i byen fortalte jeg ham at det var ok at han var nørd, det var jeg også. Og så faldt han åbenbart pladask for mig. Så var han så strategisk at sige ja til at køre med ud til ponyerne en dag, og så pludselig, uden jeg egentlig opdagede det, var jeg sgu også blevet smaskforelsket i ham smiley
    Vi har nærmest boet sammen lige fra start og nu er vi gift, har en datter på næsten 2 og en lillesøster på vej til april smiley Vi har kendt (til) hinanden i lige knapt 5 år og har været sammen i godt 4, gift i godt 3 smiley og har i øvrigt ikke en dag vi definerer som vores kæresteårsdag smiley

• #50   5. nov 2014 Jeg fandt min kæreste på nettet (netdating) for snart 10 år siden.. ??

• #51   5. nov 2014 Mødte Harry over Farmer dating
    For knap 10 år siden
    Og det var slet ikkemeningen jeg skulle have sådan en smiley
    Og han er sku sej han lærte at ride for min skyld
    VH
    Annette

profilbillede
  • #52   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste til en gymnasiefest en veninde inviterede mig med til. Jeg spurgte en anden veninde om der ikke var nogle søde fyre og den ene hun introducerede mig i var min nuværende kæreste smiley Han vil mig alt godt og sætter sine egne prioriteter til side for min og mine hestes skyld smiley hvad kan en hestepige mere forlange.. han kan få mig til at grine, trods jeg er i det mest triste humør eller er vanvittig rasende. I dag har vi en datter på 3 år og venter lige nu bare på at han sætter en ring på min finger smiley

• #53   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste til en gymnasiefest i 1.g., hvor vi var 16 år, og vi har været sammen ligesiden. Vi er 21 i dag (-:

Der var lidt tilfældigt jeg "stødte" ind i ham, for prøvede egentlig at gemme mig fra en flirt, som jeg bare havde fået for meget af, og gik derfor ud i den menneskefyldte gård, og satte mig ved samme bænk som ham og hans gutter (-: vi nåede hverken at udveksle numre eller fulde navne (til facebook), men han formåede alligevel at finde mig på facebook nogle dage efter, hvilket ledte til en masse flirt og kun 1 date.

Han er den, jeg skal stifte familie med, når vi er færdige med uddannelse. Vi er igang med opsparing til drømmehuset, men jeg vil ikke nøjes, så først når vi har råd til det rette (et lille nedlagt landbrug lidt udenfor byen), køber vi. Kunne forestille mig, at vi skulle giftes indenfor et par år, men det bliver også først når vi har råd til (mit) drømmebryllup, hvor der ikke skal mangle noget... Ja, jeg er vidst lidt for krævende (-;

• #54   5. nov 2014 Jeg mødte min forlovede igennem min eks kærestes arbejde. De arbejder nemlig sammen smiley Vores øjne mødte hinanden hvis jeg var ude på deres arbejde da jeg var sammen med min eks. Men ikke mere end det. Da jeg blev single skrev han til mig og volla 4 år efter er vi stadig sammen smiley

• #55   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste på jubii chat. xD For nu mange år siden ville jeg lige logge ind og se hvordan det var derinde. Jeg brugte det egentlig aldrig mere, så det var meget tilfældigt at min nuværende kæreste skrev til mig derinde. Efterfølgende skrev vi på msn/sms i et par måneder før jeg tog ned og besøgte ham (selvfølgelig lige inden jeg skulle aflevere 3. års opgave i gymnasiet - den kunne jeg da godt lige skrive hos ham. Jeg blev vidst nogle dage...) - og nej, jeg havde egentlig ikke regnet med at det blev til noget seriøst. Jeg var meget meget flyvsk på det tidspunkt i mit liv. Men han slog benene væk under mig, og siden den dag har vi været sammen - det er nu ca. 6 år siden, vi har boet sammen officielt i godt 4 år (uofficielt noget længere), og nu købt hus sammen. smiley Han er nu 26, jeg er 23 smiley

• #56   5. nov 2014 mødte min kæreste gennem farmerdating.dk og nej han er overhovedet ikke farmer men el-installatør smiley
    der gik 2½ måned før vi blev kærester og nu har vi været sammen i 5 år smiley

• #59   5. nov 2014 Har lige læst alle igennem, og syntes faktisk det er lidt sjovt mange af jer har fundet jeres kæreste igennem jeres eks smiley
    Det er selvfølgelig fint især når man passer så godt sammen som i skriver!
    Men min kæreste skulle altså mødig slå op med mig for at komme sammen med en af mine veninder!:D

Men der er jo selvfølgelig intet at gøre hvis man bare passer sammen smiley

• #61   5. nov 2014 jeg har mødt min på nettet på xklub.dk
    jeg skulle ikke have en kæreste, og han var gift. i dag er han skilt og jeg har en kæreste. vi bor sammen og har gjort det i 1 år nu.
    vi har snart været sammen i 3 år.
    selvom vi bor sammen har vi et lang distance forhold, da min kæreste fortiden arbejder på Nordsøen,

• #63   5. nov 2014 Jeg mødte min mand gennem hans lillesøster som jeg gik på HF med.. Vi har været sammen i 16 år nu, været gift i 6,5 år og har 3 skønne piger ??

• #64   5. nov 2014 Jeg mødte min mand, da vi læste på samme uni i Skotland. Det er 5 år siden, og vi blev gift i juli i år. Jeg var 25, og han var 24, da vi mødtes.

Jeg kan godt forstå lysten til at møde Mr. Right, hvis man er 26, single og gerne vil starte et familieliv. Det gode er, at hvis du finder en på din egen alder eller ældre, så er han nok også ved at være klar til den slags smiley

• #66   5. nov 2014 Katrine og Jarjar, Flyttede i sammen efter en måned? smiley

• #67   5. nov 2014 Maria: mig og min kæreste flyttede også sammen efter meget kort tid, tror vi var offiicelt kærester i 3/4 uger før jeg skiftede adresse og tog mange af mine ting med ned til ham smiley

Og vi har været sammen i over 6 år nu og for 4 år siden købte vi hus smiley

• #69   5. nov 2014 Jeg mødte min store kærlighed min elsket kærste på metroen smiley det var så romantisk smiley han stod der bare og nu har vi været sammen i snart 2 år smiley og vi skal om 2 år mere giftes smiley

profilbillede
  • #70   5. nov 2014 Jeg flyttede også ind til min mand (fra Lolland til København) efter lidt over en måned

• #71   5. nov 2014 Ja, min kæreste og jeg aftalte at flytte sammen efter 13 dage, og flyttede sammen efter 1-2 mdr. Det behøver ikke være en dødsdom at det går hurtigt. smiley Vi har boet sammen i knap 6½ år.

• #72   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste ved en privat fest, hos venindens grankusine, og nu har vi været sammen i 6 måneder på mandag smiley

• #73   5. nov 2014 hmm min kærestes exkone var knapt flyttet helt ud før jeg flyttede ind

• #74   5. nov 2014 Jeg mødte min kæreste til en gymnasiefest, hvor han smadrede mit knæ, for lidt over 2 år siden. Så ja, man kan sige, at jeg bogstavelig talt "faldt for ham", eftersom vi dansede, og pludselig lå jeg på gulvet med et knæ, der var gået af led. Så historien går populært på, at ja, han smadrede mit knæ da vi mødtes (Selvom han jo ikke havde noget med det at gøre - han stod bare overfor mig, og vi snakkede sammen :P). Det var omkring starten af september. Så havde vi noget at snakke om, og han fandt mig på facebook dagen efter festen og undskyldte at han fældede mig osv, og så gik snakken ellers. En af mine veninder på min årgang var i hans venskabsklasse (Han er en årgang under mig), og så skypede vi tre lidt ind i mellem.
    Mig og min kæreste aftalte så, at han en dag skulle komme hjem til mig, og så skulle vi bage regnbuemuffins. Det gjorde vi så, og spillede spil og hyggede. Så var er endnu en fest på skolen, hvor det første kys kom, og ca. 2 uger derefter var vi kærester. Det gik meget hurtigt, og jeg er faktisk selv lidt overrasket. Men det er bare den bedste beslutning nogensinde, og han er virkelig den sødeste i hele verden! smiley

• #76   6. nov 2014 Louise H
    Det var en metafor smiley
    Du ved den der rollespilssang de engang lavede - det er den jeg forsøger at hentyde til smiley

Personligt har jeg intet imod rødhårede, folk med bumser eller de såkaldte "grimme" mennesker smiley

• #77   6. nov 2014 Ahh, den ja, den kan jeg godt huske at alle rollespillerne gik og sang i en periode smiley
    Det var ment som en joke, men blev lidt nysgerrig da min kæreste er en af de rødhårede nørder smiley

• #78   6. nov 2014 Hmm ja..
    Jeg mødte en sød fyr på en bytur, fandt så ud af at han var fra norge og tænkte; nej tak!
    Meeeen vi blev jo kærester og nu bor vi begge i Danmark med ny lille hund smiley

Held og lykke

• #79   6. nov 2014 Louise H
    Det håbede jeg også, men kunne godt se, at det ikke var så godt skrevet af mig, for mener slet intet ondt med det smiley

Et eller andet sted er vi vel allesammen nørder smiley
    Og gudskelov for det da, for det betyder bare at vi har noget at gå op i smiley smiley

• #80   6. nov 2014 Min mand var fast inventar hver weekend da jeg arbejdede på et værtshus. Jeg var da i et forhold og kiggede slet ikke på ham. Han blev dog ven med min veninde. Efter nogle år blev der slut mellem mig og min eks og jeg behøvede et sted at bo indtil jeg fandt en lejlighed. Min veninde vidste at min mand arbejdede så meget og aldrig var hjemme så hun spurgte ham om jeg ikke kunne bo hos ham imens smiley Det blev jo han super glad for og sagde selvfølgelig ja..jeg vidste ikke om hans interesse i mig da jeg flyttede ind.. Da jeg flyttede ud så endte han at flytte med smiley Vi har været sammen i 10 år og gift i 8 år smiley

• #82   7. nov 2014 For over 7 år siden var jeg i byen med en veninde, vi skulle mødes med en fyr hun havde mødt weekenden før, han havde en utrolig sød kammerat som jeg klikkede så godt med at de selv to hjem, nu syv år senere er jeg stadig forelsket og elsker hvad der er blevet min kæreste, bedste ven og den jeg ønsker at leve resten af livet med:).

Så for mit vedkommende kom det bare helt tilfældigt på en bytur ;).

Det samme er gældende for min ene storesøster, det er nu snart 20 år siden, min anden søster mødte sin mand på nettet og min bror mødte sin kommende kone på deres daværende arbejde for snart 10 år siden.

Så det er tilfældigt synes jeg hvornår den helt rigtige dukker op:). Synes faktisk det er når man allermindst forventer det smiley

• #83   7. nov 2014 Jeg gik i folkeskole med min kæreste. smiley

Jeg har altid været en af drengene, og var ofte sammen med drengene i klassen fra 8-9. klasse. Alle drengene var venner, så det var en stor gruppe. Jeg vidste dog, at jeg ALDRIG skulle have noget med nogen af dem. Vi var kun venner.

Jeg mødte så min første kæreste over arto. En rigtig popdreng, der kaldte sig selv noget med nexus og havde alt for meget flueklister i håret! Det holdt i 2 måneder.

Derefter skulle jeg ikke have noget med drenge at gøre, ud over mine venner. Det pudsige var dog, at ca. 4 mdr. senere, begyndte jeg at lægge specielt mærke til en af drengene i gruppen. Han var nemlig det modsatte af min ekskæreste; Ikke popsmart, rolig, havde ikke en følelse af at være guds gave til alle piger, lidt genert, overhovedet ikke selvoptaget eller nær så forfængelig (Ja, jeg synes det var for meget, når min ekskæreste stod og glattede hår sammen med mig!) Det tiltalte mig meget!

Vi begyndte at skrive sammen og ses efter skole. Vores forhold offentliggjorde vi til afgangsfesten i 9. klasse.

Vi har nu været sammen i 6 1/2 år, og jeg vil aldrig undvære ham! smiley

Nogen gange kan man bare ikke se skoven for ene af træer smiley

• #84   7. nov 2014 Ja selvom jeg er sølle 20 år, så har min kæreste og jeg været sammen i over 3½ år. Vi mødte hinanden på studiet, og nu har vi boet i lejlighed i over et år også.
    Jeg er glad for jeg lærte ham at kende gennem skole, og vi har også gået på samme ungdoms uddannelse, og nu læser vi begge i Aalborg, jeg som folkeskolelærer, og ham som jurist.
    Vi er så forskellige, at vi er et godt match. Mange så ikke vores forhold komme, men efter alt den tid har folk vænnet sig til det.

SÅ bare ud i det, men vent lige en tand med det familie stiftelse! Du er vist lidt skruk.. hihi smiley
    Du skal nok finde dig en sød partner og få dig en familie! smiley

Hvor du finder dem, ved jeg ikke, men studier, venner og nettet er nok det, der ligger lige tid smiley

Du får lige et stemnings billede af min kæreste og min nu (desværre) afdøde hest, som faktisk bragte min kæreste og jeg tæt sammen smiley

profilbillede
  • #85   8. nov 2014 hvordan mødte jeg min mand

22 november 2013. jeg havde travlt så jeg valgte at ta en taxa ud til mine heste for at spare lidt tid. så jeg bestilte en taxa. da den kom kun jeg lige være sikker på at det var min så jeg stak hovedet ind i taxaen og sagde er du min.

hvor han så svare
    nej vi er ikke gift inde.
    jeg plejer altid at være rimelig hurtig i vendningen og svare igen men ikke lige den dag vi har vært sammen lige siden

og vi er nu osse bleven gift

• #86   9. nov 2014 Maiken Gøte: Super lækre sokker din kæreste har på smiley

• #88   10. nov 2014 Via min ex kæreste.
    Min ex kæreste og jeg havde været sammen i over 3 år før det gik op for os at det ikke skulle være os, Så vi gik fra hinanden og jeg gik helt ned med flaget, men ex kærestens bedste ven skrev til mig og holdt mit humør oppe.
    En fredag aften skriver vi så sammen om det kunne blive os to. og en uge efter var vi sammen og han sov nede ved mig, så tog vi hjem til ex kæresten og spurgte hvordan han havde det med hvis vi begyndte at komme sammen, og det var okay med ham, så den 20 oktober havde vi været sammen i 6 mdr.. smiley

• #89   10. nov 2014 Hønen: mange tak, haha, det var en af de første gange han var med, og jeg kunne da ikke lade være med at ´tvinge´ ham ud i det look smiley

• #90   10. nov 2014 Jeg mødte min kæreste i byen.
    Det lidt sjove ved det hele var, at jeg skulle arbejde dagen efter, så jeg gad egentlig ikke, men to af mine veninder fik mig lokket med. Vi tog i byen i Skagen (vi bor i Frederikshavn), og inden vi overhovedet kom med toget, var min ene veninde så fuld, at hun næsten ikke kunne gå. Så da vi kom frem, var jeg faktisk lidt overladt til mig selv, så jeg hoppede lidt rundt omkring, og så den her gruppe med lidt ældre fyre (tænkte at der kunne jeg da lokke mig til lidt drinks ;-)) Så der satte jeg mig. Der sad en ret lækker fyr, som jeg sagde til fyren jeg sad ved siden af, han spurgte om vi ikke skulle bytte plads så, og det var jeg da helt frisk på! Da han så skulle hjem, spurgte han om jeg ville med, og jeg er aldrig nogensinde taget med en fremmed fyr hjem, dette var første gang (han lokkede med hundehvalpe derhjemme).
    Dagen efter kunne jeg ikke huske hvad han hed, og da jeg var smuttet tidligt pga. arbejde, havde jeg ikke fået hans nummer, så da jeg endelig fandt ham på facebook, skrev vi sammen lige siden, og 2 uger efter boede jeg der på halv tid, en måned efter var jeg der konstant, og efter 4½ måned blev det officielt. Jeg har nu boet der i næsten 1½ år, og vi havde årsdag i går smiley

• #91   10. nov 2014 I Gaden i Aalborg..
    Vi har været sammen i snart 7 år og har hus, bil, hest, hund og kat sammen. Børn venter vi med til vi får lyst smiley

• #92   10. nov 2014 Gennem et fælles studie.
    Som vi senere begge to droppede ud af xD

Vi har været sammen i 9 måneder og er ved at flytte sammen :3

• #93   10. nov 2014 jeg arbejdede på en statoil tank,og da kom han forbi hver morgen og købte kaffe,en dag inviterede han mig ud,og vi har været sammen siden 9 år smiley

• #94   10. nov 2014 Jeg er 21 år min kæreste er 25 smiley fandt min kæreste (eller han fandt mig) da jeg lige var blevet 16 smiley så vi har været sammen i 5 år, vi har hus sammen og hele mulivitten bortset fra børn smiley
    Jeg stod som kassepige i en dyrehandel.. Den dag han så mig første gang havde jeg morgenhår og silke natbukser på smiley

• #95   10. nov 2014 Vi mødte hinanden gennem vores tidligere arbejdsplads for 2 år siden - et halvt års tid senere blev vi kærester, jeg flyttede ind til ham i august 2013 og er nu højgravid med vores første barn som kan komme når som helst smiley

Vi skal giftes 1 august 2015 og har været forlovet siden 24 december 2013 smiley

• #96   10. nov 2014 Årh ja kan vel lige så godt bare komme ud med det så ingen føler sig totalt dumme.
    Lille mig 15 år på chat rouletten en aften. Det endte ud i at jeg mødte min kæreste som jeg nu har været sammen med i 2 år tros vi bor 85 km fra hinanden. Kærligheden findes alle steder!

• #97   11. nov 2014 Sandra, det er jeg glad for at høre.
    Jeg har kun været med min kæreste i en måned indtil videre, men er selv lidt bekymret for om langdistancen (Sikeborg, storKBH) mon skulle blive for svært - så det er da fantastisk at høre smiley

• Ramesh Y
    Ramesh Y Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 2
    #98   5. maj 2019 Den, som læser dette vidnesbyrd i dag, bør fejre med mig og min familie, fordi det hele begyndte som en vittighed for nogle mennesker, og andre sagde, at det var umuligt. Jeg hedder Thomas og jeg er fra Århus, men jeg flytter til Chicago US med min kone. Jeg er lykkeligt gift med to børn og en dejlig kone. Noget forfærdeligt skete med min familie, jeg mistede mit job og min kone forlod mit hus, fordi jeg ikke kunne tage sig af mig selv og familien har brug for. af hende og mine børn på det pågældende tidspunkt. Jeg lykkedes i ni år, ingen kone til at støtte mig til at tage sig af børnene. jeg prøver at sende testmeddelelser til min kone, men hun blokkerer mig fra at tale med hende, jeg forsøger at tale med sin ven og hendes familiemedlemmer, men stadig ved, at man kunne hjælpe mig, og jeg har sendt ansøgning senere til så mange firmaer, men stadig ringede de ikke mig, indtil en trofast dag kom, som jeg aldrig vil glemme i mit liv. da jeg mødte en gammel ven til mig, som jeg forklarede alle mine vanskeligheder med, og han fortalte mig om en stor mand, der hjælper ham med at få et godt arbejde i coca cola selskab og og han fortalte mig, at han er en spellcaster, men jeg er en person, der aldrig tror på spellcaster, men jeg besluttede at prøve ham og Drigbinovia instruerede mig og viste mig, hvad de skulle gøre i disse syv dage af frokosten stavningen. Jeg følger alle instruktioner og gøre hvad han bad mig om at gøre godt. Drigbinovia sikker på at alt gik godt, og min kone ville se mig igen efter Drigbonovia vidunderligt arbejde. Min kone kalder mig med et uvidende nummer og undskyldte og hun fortalte mig, at hun virkelig savner mig, og vores børn og min kone vender hjem. I dag er jeg leder af Paragon Company i USA. Jeg råder dig, hvis du har problemer, send en besked til denne email: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du får det bedste resultat. Tage ting for givet, og det vil blive taget fra dig. Jeg ønsker dig det bedste.

• Ramesh Y
    Ramesh Y Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 2
    #99   5. maj 2019 Den, som læser dette vidnesbyrd i dag, bør fejre med mig og min familie, fordi det hele begyndte som en vittighed for nogle mennesker, og andre sagde, at det var umuligt. Jeg hedder Ramesh Yadav og jeg er fra Århus, men jeg flytter til Chicago US med min kone. Jeg er lykkeligt gift med to børn og en dejlig kone. Noget forfærdeligt skete med min familie, jeg mistede mit job og min kone forlod mit hus, fordi jeg ikke kunne tage sig af mig selv og familien har brug for. af hende og mine børn på det pågældende tidspunkt. Jeg lykkedes i ni år, ingen kone til at støtte mig til at tage sig af børnene. jeg prøver at sende testmeddelelser til min kone, men hun blokkerer mig fra at tale med hende, jeg forsøger at tale med sin ven og hendes familiemedlemmer, men stadig ved, at man kunne hjælpe mig, og jeg har sendt ansøgning senere til så mange firmaer, men stadig ringede de ikke mig, indtil en trofast dag kom, som jeg aldrig vil glemme i mit liv. da jeg mødte en gammel ven til mig, som jeg forklarede alle mine vanskeligheder med, og han fortalte mig om en stor mand, der hjælper ham med at få et godt arbejde i coca cola selskab og og han fortalte mig, at han er en spellcaster, men jeg er en person, der aldrig tror på spellcaster, men jeg besluttede at prøve ham og Drigbinovia instruerede mig og viste mig, hvad de skulle gøre i disse syv dage af frokosten stavningen. Jeg følger alle instruktioner og gøre hvad han bad mig om at gøre godt. Drigbinovia sikker på at alt gik godt, og min kone ville se mig igen efter Drigbonovia vidunderligt arbejde. Min kone kalder mig med et uvidende nummer og undskyldte og hun fortalte mig, at hun virkelig savner mig, og vores børn og min kone vender hjem. I dag er jeg leder af Paragon Company i USA. Jeg råder dig, hvis du har problemer, send en besked til denne email: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du får det bedste resultat. Tage ting for givet, og det vil blive taget fra dig. Jeg ønsker dig det bedste.

• #101   5. maj 2019 Hmm sjovt denne poppede op.. min mand har så forladt mig og pigerne og har nu en 20 årig kæreste (han fylder 40 til oktober)

• #102   5. maj 2019 Som Signe siger. Meget sjovt at læse igen.

Jeg gik fra min kæreste efter 7,5 år.

Men har nu en en dejlig mand igennem lidt over 1 år og vi har en dejlig søn sammen smiley

Ham mødte jeg igennem mit skuespil smiley

• #103   5. maj 2019 DD: Her havde vi været sammen I 20 år.. men jeg har det faktisk bedre alene.. og håber så den rette dukker op

• #105   5. maj 2019 Signe - Ja jeg har også blevet skilt efter 12+års ægteskab smiley har det rigtig godt smiley så jeg klager ikke selvom det var en hård beslutning at tage og en rigtig hård omgang som ikke rigtig er over endnu..

Mvh TT

• #106   5. maj 2019 Anette: jeg venter bare på at en af dem opdager det smiley

• #107   5. maj 2019 TT: krydser fingre for at du snart er på den anden side.. jeg har aldrig haft det så godt som nu ?? jeg har smidt 12 kg og lært at elske mig selv

• #108   5. maj 2019 Signe - Jeg har smidt 5kg smiley og har det også rigtig godt smiley dog er det svært med all hans vrede imod mig.. smiley

Mvh TT

• #109   5. maj 2019 Min kæreste og jeg er stadig sammen og har boet sammen i snart et år nu smiley

• #110   5. maj 2019 TT: godt at høre at du har det godt.. ked af at du har problemer med ex’en

• #111   6. maj 2019 Når nu den her tråd alligevel er poppet op igen, så kan jeg da komme ind og pippe om at jeg har fundet min kæreste på Tinder, af alle steder smiley
    Imponerende var jo så at jeg brugte mest Tinder som tidsfordriv og det slet ikke var ham der matchede med mig, eller skrev først, men hans kammerat, som havde snuppet hans telefon til en fest og givet den gas smiley Men det virkede da.
    Vi skrev noget nærmere 24/7 igennem december og start januar, hvor at jeg ellers havde eksamensperiode og kunne være noget af en strid kælling. Han inviterede mig ud, jeg sagde ja, efter laaang tids overvejelse, vi mødtes i slut januar, havde anden date ugen efter, og har været sammen siden. Jeg flytter ind hos ham så snart jeg har fundet ud af mit med uddannelse.

Han vil det samme som jeg, i fremtidsdrømme og han er helt indforstået at med mig hører der sygehusbesøg, kronisk sygdom, samt hest og hund med.

Jeg er 20, han er 23, og det er mit første seriøse forhold siden jeg var 18. smiley

• #112   3. jun 2019 Jeg er stadig sammen med min kæreste fra dengang - vi har lige haft 10 års dag, og har nu en søn på snart 1 år smiley

• #113   4. jun 2019 Jeg har fundet og mistet en kæreste siden denne tråd. I starten troede jeg at han var min eneste ene. Nu hvor det er gået i stykker efter 2.5 år (langdistance det første 1.5 år hvorefter han flyttede ind for næsten et år siden) ved jeg at han ikke er det. Meget af forholdet har været godt nok, men nu er det et helvede og jeg glæder mig til han flytter ud.

Nu er det tid til at være på egne vinger, finde ud af hvem jeg er, og holde det liv jeg gerne vil.

• #114   4. jun 2019 Bumle, i det liv skal du ha en hund smiley

• #115   4. jun 2019 Åh ja.. Så snart pengene er til det! Og så er det bare mig og vovse smiley

Kommentér på:
Hvor fandt i jeres mand/faste partner??

Annonce