{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.885 visninger | Oprettet:

bo hjemme - pris {{forumTopicSubject}}

Til jer der er over 18, betaler i for at bo hjemme?
i så fald, hvor meget? og hvad er jeres indtægt, hvis i vil sige det.
Hvor gamle er i og er hvad beskæftiger i jer med? smiley

Til jer som evt. har børn boende hjemme, hvad betaler jeres børn? eller hvad vil i mene er retfærdigt at "børn" betaler for at bo hjemme? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bo hjemme - pris
  • #1   17. dec 2015 Bor hjemme men betaler ikke smiley
    er 19år men har en god aftale med mine forældre smiley (aftalen ændre sig dog hvis jeg stadig bor hjemme som 21årig)

• #2   17. dec 2015 Har betalt 500 kr for at bo hjemme på et tidspunkt, men så gik min SU fra 1.600 til 948 (eller sådan noget) og så synes de ikke, at jeg behøvede at betale længere. For jeg er ikke "able to" have et job ved siden af skolen.

• #3   17. dec 2015 Jeg bor hjemme, er 19 og er så mega heldig at jeg ikke skal betale for at bo hjemme :). Jeg skal bare sørge for at give lidt til bilen når jeg kører rundt i den :). Flytter nok først når jeg fylder 21. - Der får jeg min børneopsparing :P.

Jeg er studerende og så har jeg et fritidsarbejde ved siden af - Når jeg altså får nogen vagter på jobbet -.-.

• #4   17. dec 2015 Intet smiley Så længe jeg ikke spilder mine penge væk så betaler de for mad, varme osv. De hjælper til og med, med hesten, det er jeg super glad for :3

• #6   17. dec 2015 Jeg betaler ikke noget smiley

• #7   17. dec 2015 Jeg betaler 2500 for husleje og så kommer mad oveni. Jeg tjener ca. 14.000/md. Og jeg er Laborantelev på Novozymes (færdiguddannet om 1 måned, weeeee!)

• #8   17. dec 2015 Ida, for at bo hjemme? og skal du så selv købe med oveni? smiley

• #9   17. dec 2015 Jeg er 20 år, bor hjemme og betaler ikke. Jeg hjælper dog til hjemme hvor jeg kan. Har b.la. 2 mad dage, og handler af og til ind. Passer også min mors pony - muger ud og lukker ind og ud hver dag.
    Jeg lever på su, som stortset er væk, når benzinen er betalt :3
    Har dog en aftale med mine forældre om, at jeg skal betale lidt, når jeg forhåbentlig snart får et job smiley De gamle har så snakket om, at jeg muligvis kan få de penge, til når jeg skal flytte smiley

- ingen tvivl, jeg har nogle super rare forældre! Og jeg er dybt taknemmelig for dem smiley

• #10   17. dec 2015 Jeg har aldrig betalt for at bo hjemme(flyttede hjemme fra som 19 årig), men dog skulle jeg hjælpe til i huset, i stedet for at betale for at bo der hjemme. Selvfølgelig skulle jeg også selv betale for den benzin jeg brugt smiley

• #11   17. dec 2015 Jeg betalte jeg tror mellem 600 og 900 dengang jeg var på SU og boede hos min mor. Min mand og jeg er dog meget enige om at med mindre at udgifterne simpelthen bliver for store grundet at børnene jo stadig spiser, vasker tøj osv osv, og man mister børnepengene, så skal de ikke betale når de bliver 18. Det er dog på betingelse af at de IKKE tager et job ved siden af studierne, for vi ønsker at de bruger den tid de ellers ville være på arbejde i weekenden og efter skole, på studier, så chancerne for højere karakterer øjes. De skal dog ryde op efter sig selv, og tage deres del af opvasken osv, igen så længe det ikke er i en periode hvor der er mange afleveringer osv. Mine børn er jo ikke så gamle endnu, men når jeg kigger på mine to søskende på 15 og 18 som begge arbejder i deres fritid, den ældste har svært ved at følge med karaktermæssigt og meget tid der går til kærester osv. så er det en beslutning vi har taget for fremtiden

• #12   17. dec 2015 Min ældste søn flyttede hjemmefra sidste år, da han var 20 år. Fra han var 18 fik han SU, og havde job ved Post Danmark ved siden af, men betalte ikke for at bo hjemme smiley

• #13   17. dec 2015 Er 19, får maks SU, har ikke et arbejde (søger), betaler 1000 kr. om måneden for at bo hjemme smiley
    Dog betaler min far dem, da det er vores måde stadig at have en form for børnepenge smiley

• #14   17. dec 2015 Dingle - ikke at jeg skal blande mig i dit valg med hensyn til dine børn, overhovedet. Men jeg synes bare lige du skal tænke på, hvor vigtigt et job egentlig er den dag i dag - også selvom man tager en lang videregående uddannelse. Man har langt nemmere ved at få job i dag, når man har erfaringer med i baglommen - om det er så er, at sidde bag kassen i netto. Det viser altså utrolig meget om en.. Det gælder også de finere jobs.. Bare lige.. en lille tanke. smiley

• #15   17. dec 2015 Min yngste datter på 18 bor hjemme, men betaler ikke noget. Hun går på gymnasiet og har job ved siden. Jeg vil hellere have hun sparer op af sin løn, så hun har en god opsparing, når hun flytter hjemmefra. Hos os er det et krav, at hun selv tjener penge ved siden af studiet, for hun skal selv betale tøj og fornøjelser. Og det er ikke et problem for hende både at have job og få gode karakterer i skolen......

• #16   17. dec 2015 Jeg betaler 1700 for kost og logi - sommetider tanker jeg så bilen helt op, fordi der bliver kørt meget for mig.
    Jeg er 21, har boet hjemme i godt 1 1/2 år efter at have boet ude, arbejder som staldmedhjælper/opsadler for berider + nogle aftenvagter i netto. Tjener sammenlagt ca 6000 ind på en god måned, hvoraf i hvert fald halvdelen ryger til hesten, så er der husleje, mobil, internet. Og så er der ikke mere i sparegrisen smiley

• #17   17. dec 2015 Jeg er 20 år, og nej jeg betaler ikke for at bo hjemme. Min indtægt svinger rigtig meget, jeg er tilkaldevikar på en folkeskole og kan vel realistisk set tjene mellem 500 - 10.000 kroner på en måned smiley

Jeg er så heldig at mine forældre ikke har brug for de penge jeg tjener, og vi behøves ikke gøre det af moralske årsager, så jeg bruger mit sabbatår på at få bygget en god opsparing op til jeg forhåbentlig skal flytte hjemmefra inden jeg starter studie.

• #18   17. dec 2015 Bliver 21 om et par dage og betaler 750 i husleje der går til varme og el smiley Derudover skiftes mig og min mor til at betale når vi er ude at handle. Jeg er studerende og arbejder i netto smiley

• #19   17. dec 2015 Jeg har dog været oppe på 2500 for at bo hjemme.

• #20   17. dec 2015 Jeg flyttede hjemmefra som 20 årig - jeg skulle dengang ikke betale noget, for at bo hjemme smiley

• #21   17. dec 2015 Jeg bliver 20 til februar. Min SU har været 1500 til 1300 til 1500 nu her igen, og går op til max satsen (2900) når jeg fylder 20. Jeg går i 3.G og betaler ikke for at bo hjemme, jeg betaler hvad jeg kan til hestehold og betaler selv udstyr, tøj, telefon osv. Når jeg går op i SU kommer jeg til at betale i større grad for vores hestehold smiley jeg har ikke et job, har ikke tid eller overskud smiley

• #22   17. dec 2015 Bor hjemme, betaler 200kr om måneden
    men til gengæld køber jeg også ofte noget med hjem for dem, køre ud og henter noget for dem, putter benzin på deres biler, og køber også ofte min egen mad så ja i realiteten er det nok meget mere smiley

er 24, arbejdsløs for ca. 12000kr udbetalt hver måned, og ja det er meget men har en del regninger og pga. en hel del dyrelæge regninger så har det ikke været muligt at betale mere selvom jeg gerne ville

• #23   17. dec 2015 Jeg bor hjemme os min mor og betaler 4801 for at bo hjemme det har jeg selv valgt smiley jeg er med til at betale telefon, husleje, mad og noget opsparing

Jeg er på SU få 7075kr udbetalt

udover det betaler jeg vuggestue til min søn og medlemskab i FW og self hest få nogen gange hjælpe af min far til hesten (minde forlædre bor ik sammen)

bor hjemme sammen med min kæreste og vores søn

Sådan ser mit sådan ca ud smiley

• #24   17. dec 2015 Da jeg boede hjemme, betalte jeg 1000 kr. Jeg fik maks satsen for hjemmeboende. Men det kostede jo også at jeg boede hjemme: Både i mad, vand, varme og andet. Jeg hjalp så også med at flække pind og stable det, fordi vi fyrede med brænde smiley
    Jeg betalte også benzin, buskort, telefon, forsikring og andre udgifter til mig selv. Bortset fra pengene til Danmark smiley

• #25   17. dec 2015 Tak for svar smiley det er fordi vi er en aaaaanelse uenige herhjemme.
    Jeg har det sidste års tid betalt 2000 kr. om månededen, dog ikke de sidste 2, da jeg ingen indtægt har haft, da jeg har scoret mig en diskusprolaps, og derfor ikke har kunnet arbejde.
    Jeg er lige blevet 21 og starter med elevløn fra februar af, nu mener min mor, så at jeg skal til at betale 3000 kr. om måneden ud af de 6000 kr. jeg for udbetalt på elevløn. Jeg har både bil og hest der skal betales, så det går hen og bliver lidt presset.

Min søster på 19 skal ingenting give, så derfor er jeg lidt utilfreds smiley Men som min mor siger, så må jeg jo bare flytte hjemmefra smiley

• #26   17. dec 2015 Hvis det var hjemme ved mine forældre, så ville jeg også syntes det var uretfærdigt. Men det er mere fordi, at jeg nu ved, at selve huset koster min far lidt over 3000 i måneden (i gennemsnit). Så ville jeg sgu være træt af at give 3000 smiley
    Også fordi at en lejlighed i Århus koster gerne 3500, som jeg synes er meget, så virker det lidt skævt. Min far bor så i Vestjylland, det er derfor der er den "prisforskel". Men det kommer meget an på hvad alternativerne er.

Jeg kan til sammenligning sige, at jeg leder efter lejlighed og har et loft på 3500 kr. Jeg får udbetalt ca. 7500 kr og har ingen hest eller bil. Til gengæld er der sat 800 kr. af til transport.

• #27   17. dec 2015 Jeg aner jo ikke hvordan din familie fungerer - men jeg synes ikke det lyder fair. Stiger deres udgifter? Eller skal du betale mere end du plejer bare fordi du kan? Jeg mener at enten skal i begge betale eller også skal ingen af jer. Det skal være fair for jer begge.

• #28   17. dec 2015
    Betaler ingenting. Men betaler så selv min bil, forsikring på den, benzin, min sygeforsikring, telefon, livsforsikring mm.

Jeg tjener ret godt lige pt. men har brug det jeg så ikke har skulle betale, på at kunne spare sammen til en bil. Og nu de penge er brugt, bliver næste projekt så at spare sammen til indskud på en lejlighed.

• #29   17. dec 2015 Hønen, det er jo det, så er det også ligefør jeg lige så godt kan flytte hjemmefra, og det har jeg gerne villet længe. Men jeg bor bare så perfekt i forhold til arbejde og hest. Min veninde har tilbudt at jeg kunne flytte hjem til hende og hendes familie, hvor hestene også står, men ja, det skal man jo nok lige overveje mere end en gang smiley

Fünke, det der er så åndsvagt er, at jeg franovember 2014- september 2015 har haft en indtægt på 10.000+ så i forhold til det falder min indtægt jo en hel del. Da jeg startede med at betale for at bo hjemme, var det fordi jeg klattede for mange penge væk, og så ville jeg få halvdelen igen når jeg flyttede. Det lød ikke sådan i denne omgang på min mor, men gør jeg, så betaler jeg jo stadig 1500 kr. mere for at bo hjemme end min søster smiley hvilket jeg heller ikke syntes er fair smiley Mine forældre er absolut ikke mega velhavende, men altså det er da heller ikke fordi de sidder hårdt i det, det er da i hvert fald det de siger smiley

• #31   17. dec 2015 Ja her hjemme hos os har vi sagt at så længe de studerer/er elev så skal de ikke betale noget. De skal bidrage til mad osv. Indtil de er 21 år. Det krav vi så har er at hvis de vælger at tage et studiejob(som vi synes er en god ting) så skal de sætte halve lønnen ind på en opsparing. smiley men det er heldigvis 100 år til smiley

Mvh TT

• #32   17. dec 2015 Da jeg fik 3000 og var på kommunens penge betalte jeg 600 kr. hver måned.

Nu arbejder jeg i Kiwi, får Ca 8000 hver måned og betaler 1000 kr.
    Det er så med krav om at jeg laver en fed opsparing og ikke sjusker resten af pengene væk smiley

Jeg er 21.
    Da jeg studerede på HF betalte jeg ikke noget for at bo hjemme. Til gengæld skulle jeg selv betale alt med skole osv. smiley

• #33   17. dec 2015 Det lyder også som en rigtig god deal TT :).

• #34   17. dec 2015 Når jeg engang selv får børn, og jeg har økonomien til at sige, jamen I skal ikke betale for at bo hjemme, hvis I dog hjælper til i hjemmet/betaler for den benzin man bruger.
    Dog forventer jeg, at mine børn selv skal betale sine egen udgifter når de fylder 18. smiley

• #35   17. dec 2015 jojo, mine egne udgifter betaler jeg skam også smiley

• #36   17. dec 2015 Jeg lagde halvdelen af min indtægt. Uanset hvor meget jeg fik ind.

Ud af dem tog min mor halvdelen, og den anden halvdel blev sparet op så jeg havde til indskud og møbler, da jeg selv flyttede hjemmefra. Jeg syntes selv det var en fair måde at gøre det på, dels fordi jeg var en idiot til at passe på mine penge, dels fordi vi i min familie ikke havde ret mange penge, og så dels fordi jeg syntes det var en selvfølge at jeg skulle betale til mad, husleje, varme, vand og el. Det var jo alt sammen noget jeg nød godt af.
    Derudover havde jeg også huslige pligter og en ugentlig maddag. Alt sammen noget der har gjort at jeg kunne finde ud af at holde mit hjem rent, lave mad og styre en husholdning.

Jeg har tænkt mig at bruge samme system med mine børn.

• #37   17. dec 2015 Undrer mig over, at nogle afleverer penge til forældrene, som så laver en opsparing til den unge. Hvordan søren skal man lære at klare sig selv og tage ansvar for sine penge, hvis forældrene klarer det hele?Kom nu for pokker ind i kampen og vis de unge mennesker respekt og tillid, så de lærer at klare sig selv. Der er alt for mange "curlingbørn", som skal reddes af forældrene gang på gang efter de er fyldt 18. Hvor er det trist.

• #39   17. dec 2015 Betale 1000kr om måneden da jeg boede hjemme og fik 5700kr i su oven i det betalte jeg selv for mine heste, mobil osv smiley

• #40   18. dec 2015 Jeg er 18 år, går i 3.g og bor hjemme. Aftalen er at der ikke er nogle ændringer fra 17 til 18 år, men der derimod kommer nye regler når jeg bliver student. Min indtægt ligger mellem 4-6000 i måneden, men jeg dyrker rudesporten på eliteplan og betaler alt selv, så det er derfor jeg ikke betaler noget derhjemme. Mine dejlige forældre ved hvor hårdt budget jeg lever på smiley

• #41   18. dec 2015 Ja for at bo hjemme smiley bor her med min kæreste og vi har ret meget plads til rådighed (mine forældre har et hus på 450 kvm), så vi betaler 5000 tilsammen smiley

• #42   18. dec 2015 Jeg er 19 år og betaler ikke for at bo hjemme. Jeg hjælper lidt til i huset og sætter penge ind på en opsparing i stedet for at betale mine forældre (det et deres krav for jeg kan bo hjemme uden at betale noget)
    Til gengæld har jeg også egen bil der giver jeg:
    483 kr i forsikring pr måned
    800-1000 kr til benzin pr måned
    Får 568 kr i SU og har et job hvor jeg får mellem 3000 og 5000 om måneden alt efter hvor meget jeg er på arbejde.

• #43   18. dec 2015 Jeg har aldrig betalt for at bo hjemme, tilgengæld har jeg heller aldrig boet hjemme imens jeg har tjent en alm fuldtidsløn. Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 23 og er aldrig blevet bedt om nogen penge. Tilgengæld skal man selvfølgelig hjælpe til derhjemme. Jeg har så også været heldig at mine forældre har haft råd til at betale min hest og bil indtil jeg fik min uddannelse.

Jeg ville ALDRIG bede mine børn (når jeg engang for nogen) om at betale for at bo hjemme, medmindre de har et fuldtidsjob hvor de tjener mange penge.

• #44   18. dec 2015 Jeg betaler 900 kr. om måneden, det blev vi i sin tid enige om var meget fair, da det er ca. det samme som de fik i børnepenge før jeg blev 18. Så mister de ikke noget på at jeg bliver boende hjemme i forhold til før, men de tjener heller ikke på det.

Er 21, på hjemmeboende SU og får højeste sats.

• #45   18. dec 2015 Jeg er 18 år og bor alene med min far. Jeg betaler ingenting smiley Jeg får 1200 i SU (1100 til januar). Jeg har så 2 heste hjemme som min far også hjælper med at passe. Det jeg betaler selv er sådan set min frokost i skolen og det er det. Min far betaler hestene (altså det nødvendige, ikke overflødigt udstyr osv), benzin, mobilregning osv.

Jeg er ovenud lykkelig for min far gør så meget for mig. Jeg er den yngste af 4 piger og alle de andre bor med deres kærester, derfor har han 'kun' mig at tage vare på. Jeg har så også tidligere haft det rigtig svært så bare det at gå i skole hver dag tager meget på mig, og jeg ville nok ikke kunne klare et job ved siden af hest og skole, selvom jeg gerne ville. Hvis jeg dog en dag får et job og tjener penge vil jeg meget gerne betale min far for at bo hjemme.Han siger dog han er glad for at have mig hjemme da jeg holder lidt styr på ham og det ville blive ensomt i sådan et stort hus som vi har, hvis det kun var ham der boede her.

Skal lige siges at mine søskende heller ikke betalte for at bo hjemme dengang. smiley

• #46   18. dec 2015 Jeg flyttede hjemme fra som 16 årige, da jeg ikke gad at bo hjemme mere og jeg ville prøve noget nyt. Jeg er 19 år nu og hvis jeg skulle bo hjemme skulle jeg betale 600kr hvor halvdelen ville ryge ind på en opsparing. smiley

• #47   18. dec 2015 Haha Kia din knold smiley

• #48   18. dec 2015 Hej Tine smiley

• #49   18. dec 2015 Dengang jeg boede hjemme betalte jeg 2000,- om måneden. Jeg var færdig med gymnasiet, og fik 11-12.000 udbetalt om måneden. Jeg havde på det tidspunkt to heste stående hjemme ved mine forældre, så det var ganske fint synes jeg smiley

• #50   20. dec 2015 Da jeg boede hjemme betalte jeg 2000,- om måneden smiley Jeg var på elevløn dengang.

• #51   20. dec 2015 Den gang jeg boede hjemme var aftalen at jeg skulle lægge en tredjedel af min indkomst til kost og logi, dog højest op til 6000 kr.
    Det har gjort at jeg altid har haft forståelse for at regninger/udgifter skal betales før man kan "snolde" det sidste væk.

- og dét takker jeg mine forældre for den dag idag. :)??

• #52   20. dec 2015 Da jeg boede hjemme betalte jeg intet. Jeg flyttede kort efter jeg fyldte 18, men min søster blev boende til hun var 21 og hun betalte heller intet smiley Grunden var simpel - mine forældre ville hellere have at jeg passede på mine studier, fik mit et givende arbejde jeg var glad for, og selv lærte at strukturere min økonomi. Dette var jeg super taknemmelig for!

• #53   20. dec 2015 Jeg bor hjemme, og jeg betaler lidt under halvdelen af min SU for kost og logi. Men hvis det nogen gange er svært for mig at få det til at løbe rundt, som for eksempel når der skal købes bøger, så hjælper de selvfølgelig til. Og de tager også højde for mine andre udgifter, da jeg blev nødt til at få et ungdomskort betalte jeg dem det mindre, som det koster.

• #55   23. dec 2015 Jeg må simpelthen lige kommentere igen, for jeg har gået og tænkt lidt på emnet og det med husleje.

Og her ligger jeg altså lidt modsat - jeg mener ikke at man er nødt til at betale husleje til sine forældre for at lære at betale sine regninger.

Ét er at sidde virkelig stramt i det og have brug for pengene eller andre grunde. Men for at tage mig selv som eksempel så betaler jeg heller ikke for at bo hjemme af "moralske" årsager, som i: du skal lægge halvdelen af din løn for at lære at der er faste udgifter.
    Dét er jeg da sørme godt klar over, og jeg har faktisk helt fint lært at der er sure udgifter man er nødt til at betale, også selvom jeg ikke har givet halvdelen af min indtægt som husleje smiley
    Det kan være buskort, men det kan også være min bideskinne jeg har betalt flere tusinde kroner for, eller mine nye briller som jeg ligeledes har betalt flere tusinde for.

Min pointe er at det helt klart er noget jeg ville bedømme ud fra situationen. Jeg mener at det er et lidt traditionelt, eller i hvert fald sort/hvidt, syn på hvordan man opdrager sine børn til at klare sig, hvis man mener at de bare skal betale ved kasse 1 så snart de bliver 18 for at lære hvordan det er.

Nu har mine forældre jo som sagt ikke brug for min løn for at kunne betale af på huset eller andet. Men jeg er da glad for at de ikke kræver halvdelen af min løn, men stoler på at jeg kan - og har lært mig at - håndtere min økonomi fornuftigt. Det betyder nemlig at jeg her i mit sabbatår får lavet mig en god og solid opsparing som skal bruges på indskud til lejlighed, møbler mm.
    Det betyder jo så også at jeg selv står for at få lavet en opsparing og finde ud af om jeg vil bruge 1.000 kr på et ur eller overføre selvsamme beløb til opsparingen?

Og nu blev mit indlæg sørme ret langt! Men jeg ville bare nævne at det altså er muligt at lære sine børn at betale til de sure pligter også selvom man ikke betaler for at bo hjemme. Det vil jeg vove at påstå at jeg har lært, og så styrer jeg selv min økonomi smiley

• #56   23. dec 2015 Wow hold da op det blev langt, det må i undskylde til dem der får kæmpet sig igennem smiley

• #57   23. dec 2015 Vil give Füke ret! smiley

• #58   23. dec 2015 Du har jo ret Fünke! Jeg betalte heller intet for at bo hjemme - og da jeg flyttede hjemmefra, var jeg da godt klar over, hvad der alt skulle betales smiley vi havde snakket om, hvordan jeg kunne lægge budget, og hvilke udgifter jeg ville få - men de har aldrig forlangt penge af mig, for at jeg kunne lære at være ansvarlig. smiley

• #59   23. dec 2015 Jeg er 19 år og bor stadig hjemme og betaler ikke noget til mine forældre for at bo hjemme smiley Men jeg betaler selv mine egne regninger som ulykkeforsikring, ekstra mad, ponyens udgifter, mobil osv. smiley
    Får 2500 kr i SU og har to mindre jobs ved siden af gym. (2.g) smiley
    Har ikke kunnet finde et "almindeligt" job ved en butik....
    Jeg er enebarn og har det rigtig godt... Får en del hjælp med økonomien til gym. med buskort og studierejserne hvert skoleår smiley
    Jeg passer alt mit shit og rydder op efter mig selv og hjælper lidt til herhjemme men er næsten altid ude af døren fra kl 7 om morgenen til kl 18-21 om aftenen de fleste dage i ugens løb smiley
    Men alt der vedkommer ponyen står jeg helt selv for og det har jeg gjort siden jeg købte hende selv som 17 årig smiley Men har ønske om at flytte hjemmefra og få en bil en dag men det kan ikke lade sig gøre med pony ved siden af for mit vedkommende smiley Min pony er også til salg da jeg gerne vil på udlandsophold efter 3.g og lejlighed venter jeg med når jeg nu gerne vil til udlandet, så giver det ingen mening at flytte i lejlighed pt. men vil gerne have bil inden jeg tager til udlandet... smiley

Kommentér på:
bo hjemme - pris

Annonce