{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal du idag?
  • #1   17. jul 2016 Hvad skal I lave idag?
    Jeg skal ud og ride ponyen vi er begyndt på genoptræning så vi skal trave 2*2 min og så kommer min bror hjem så vi skal ud og spille mini golf.
    Hvad har I ellers brugt weekenden til?
    Slappe af og hygge i stalden
    Har I ferie nu?
    Har ferie fra skole men ikke arbejde
    Har I ellers ferieplaner?
    Arbejde, arbejde og masse af arbejde


  • #2   17. jul 2016 Jamen jeg skal rengøre det værelse jeg lige er flyttet fra i dag.
    I går brugte jeg en masse tid på at hive skoene af min hest da den ene var gået løs smiley Havde ellers planlagt jeg skulle ud at ride i dag ..

    Jeg har holdt en uges ferie i sidste uge så nu er det tilbage på arbejde.


  • #3   17. jul 2016 Jeg er lige begyndt på er nyt arbejde, men har weekend - den skal så bruges på at få hø ind smiley

  • #4   17. jul 2016 Hvad skal jeg lave idag?
    - jeg tror jeg skal ud på en lille skovtur med min parthest. Og så vil jeg gerne have slået græs i haven .. Det er længe siden, tror lige der er nogle høje tidsler der skal rykkes op først .. Det er lige før jeg får brug for en buskrydder haha smiley

    Hvad har jeg ellers brugt weekenden til?
    - har været til min nevøs 1 års fødselsdag og spist aftensmad hos min mor og søster.

    Har jeg ferie nu?
    - Jaah !

    Har jeg ellers ferieplaner?
    - skal på en 3 dags cykeltur med mor og søster rundt omkring i Østjylland. Ber for godt vejr smiley og så er jeg ved at tage kørekort, som jeg endelig har fået råd til (jeg er 22 år)


  • #5   17. jul 2016 Har ferie
    Skal bruge dagen i dag på at vaske bokse ned og Skidte unden sadel på min ene pony
    I morgen skal boksene så males


  • #6   17. jul 2016 Vi har ferie nu, og vi forbereder os til Danmarksmesterskabet i kørsel med hest og vogn, som finder sted i nordjylland i næste uge. Vi træner hestene, og vasker og pakker udstyr til os selv og hestene.
    I denne weekend er der desuden regionalkåring af hopper og vallakker i Fjordheste-regi, og jeg tror at vi skal hen og kigge i dag.


  • #7   17. jul 2016 Har vasket strigler og grimer ryddet op fra vi var afsted i går til kåring.
    Skal hjælpe Harry med at kalke huset uden for og heste skal ind og spise og de skal ordnes
    Ellers holder vi en fri dag Tirsdag i Zoo i Odense
    VH
    Annette


  • #8   17. jul 2016 Hvad skal I lave idag: jeg skal til dueoddestrand, og på kunstmuseum i eftermiddag. smiley er btw på Bornholm for første gang i mit liv. smiley bliver snart 19. smiley
    Hvad har I ellers brugt weekenden til: var på Hammershus igår og i Guhjem, og torsdag og fredag brugte vi på at komme hertil. smiley
    Har I ferie nu: ye. smiley og har 3 uger endnu. smiley (starter op den 1. August) smiley
    Har I ellers ferieplaner:skal nyde resten af ugen her på solskinsøen, og så kommer der nogen fra mit bosted den 27. smiley


  • #9   17. jul 2016 Jep jeg er lige gået på ferie og har ferie de næste 3 uger SKØNT smiley
    I dag skal jeg ud og købe pap osv jeg skal bruge til at lave bordkort og pynt til kæresten og mit bryllup og så skal hyppen passes sener.
    Igår var hesten på vandbånd og gå og resten af dagen slappet jeg af sammen med kæresten.

    Ferie står på afslapning og hvad vi ellers lige har lyst til smiley


  • #10   17. jul 2016 Jeg og min pony skal starte Halsnæs mesterskaberne idag. Det bliver spændende smiley
    Skal/har brugt det meste af weekenden på at flytte smiley
    Ja jeg har ferie smiley det er skønt!
    Skal nok bruge meget af min ferie på min eventuelle nye pownie smiley
    Det er så hyggeligt med sådanne hygge emner smiley


  • #11   17. jul 2016 Jeg skal bar have redet min hyp, ud og gå en lille tur og så skal jeg i aften ud og besøge min tidligere hest og fungere ryggen skal jeg have en lille tur på ham smiley
    Og så skal jeg da nok lige spille lidt POKEMON smiley

    I går var jeg på den rideklub jeg sidder i bestyrelsen i og se springundervisning, og da jeg kom hjem var jeg ud og ride, og så gik jeg en tur og ja bar hygge..

    jeg er arbejdsløs, så ferie kan man ikke sige jeg har men skal ikke noget..
    har ingen vilde planer andet end at ride min hest


  • #12   17. jul 2016 Hvad skal I lave idag?

    Jeg har allerede haft mine to små piger ude og ride, longeret en anden og en tredje er kørt, stalden er ordnet og der er fyldt wrap på folden, så resten af dagen kommer til at gå med at spille computer, underholde børnene, bage kage, lave udendørs kattebur og gøre rent.

    Hvad har I ellers brugt weekenden til?

    trænet heste, repareret ting, slået græs, ryddet op etc.

    Har I ferie nu?

    Jeg er langtigssygemeldt, men tror at min sagsbehandler har ferie = jeg har ferie

    Har I ellers ferieplaner?

    Hvis mine planer og lykkes omkring at starte uddannelse/revalidering, så smutter jeg en tur til England i slutningen af august for at se svigerfamilien, men hvis ikke, så må jeg blive hjemme, da det ikke er tilladt at holde ferie/besøge familie som sygemeldt smiley


  • #13   17. jul 2016 Jeg skulle lige til at træne da jeg opdagede hegnet var ødelagt. Så nu skal der laves hegn. Derefter håber jeg at jeg kan træne, og så skal jeg hjem. Har været i stalden 24/7 siden søndag i sidste uge, på grund af ridelejr, og i går var der stævne.

  • #14   17. jul 2016 Jeg har sidste feriedag i dag. Og lige nu sidder jeg og tager mig sammen til oprydning og rengøring. Jeg var alt for træt i går, så jeg fik intet gjort smiley
    Min søster kommer og holder ferie ved mig fra i aften, så jeg er nødt til at gøre et eller andet smiley

    Denne weekend er brugt på at komme hjem, sove og slappe af i går, og i fredags var jeg ude på et akutjob. Næste uge skal jeg hygge med min søster de første dage, og så skal jeg arbejde hele ugen. Det er kun søndag jeg har helt fri. Der er heldigvis feriestatus på arbejdet, men der er alligevel et par jobs ude af huset smiley


  • #15   17. jul 2016 jeg har også ferie nu, helt indtil den 5 august smiley i dag skal jeg træne min ene hoppe, hun er lige kommet drægtig tilbage fra hingst, og vi skal til dyrskue den 13 august, første gang vi prøver det, så det er ret spændende smiley
    udover det har jeg to 1 års der også lige skal ordnes lidt hver dag, de skal til plagshow den 3 september, hvor vi kæmper om en plads til elite, og der er virkelig gode heste med smiley
    så de fleste dage går egentlig med at få mig selv lidt i form, og få gjort hestene pæne smiley
    udover det skal vi lige et par dage i sommerhus nu her


  • #16   17. jul 2016 Hvad skal jeg lave idag? Jeg skal muge hesteboksene, i det at hestene nu går ude 24/7. Hvis det så forhåbentligt stopper med at regne, så skal begge tøser longeres, med fokus på overgang fra trav til galop. smiley

    Min weekend har været brugt på at være i svømmehallen og biografen lørdag hvor min kusine og jeg så Ice Age 5, som er ret god.
    Jeg har heldigvis ferie helt indtil den 8 August smiley

    Planen er at jeg skal til København fra den 28-3 , og så bliver jeg slæbt på ferie jeg ikke ved hvorhen fra den 4-7 smiley


  • #17   17. jul 2016 Ahaha, jeg skal fange Pikachu smiley smiley smiley

    Weird, i know smiley


  • #19   17. jul 2016 Sidder i regnvejr på Egeskov slot.. Har gæster fra Norge og hygger. Skal træne Baby i aften og Tindur står desværre indtil jeg har haft behandler på.. smiley

    Mvh TT


  • #20   17. jul 2016 Tidligere sprang Eddie og jeg. Vi lavede dog lidt af et fald... Men fik de faktisk i slowmotian smiley Men ingen skade sket!
    - Jeg har dejlig lang sommerferie.... smiley Så den bliver brugt til at hygge om pony.

    Vh Sophia&Education smiley


  • #21   17. jul 2016 Jeg har arbejdet som kassemedhjælper fra 7:30-14 og derefter har jeg været på ryggen af to heste, som jeg pt. Hjælper med at tilride, hele min dag er endelig blevet brugt på dette. smiley

  • #22   17. jul 2016 Der var meningen jeg skulle have brugt dagen på at vaske boks ned hos mine to ponyer men det blev ikke til så meget da jeg tabte en 10 kilo ting salt sten ned over min venstre fod så jeg var 4 timer på skadestuen heldigvis intet brækket eller gået af led

  • #23   17. jul 2016 Der var meningen jeg skulle have brugt dagen på at vaske boks ned hos mine to ponyer men det blev ikke til så meget da jeg tabte en 10 kilo ting salt sten ned over min venstre fod så jeg var 4 timer på skadestuen heldigvis intet brækket eller gået af led

  • #24   18. jul 2016 Jeg har faktisk lavet en del i dag...
    Startede med at tage i stalden og få ordnet og fodret hestene.
    Så hjem og ordne min have sammen med min veninde.. Der var rigtig hyggeligt og vi fik også lige et par øl sammen:-)
    Så tog jeg hjem til mine forældre og spiste og så havde min mor inviteret i cirkus! Det var bare super hyggeligt og vildt imponerende..
    Nu sidder jeg lige og slapper lidt af inden jeg vil i seng:-)
    Alt i alt en rigtig god dag smiley


  • #25   18. jul 2016 Ud og ride efter en lille mdr pause pga uoverensstemmelser med min veninde som min hest står hos.
    Har ferie og resten af ferien skal jeg tilbringe på fyn med min kæreste, og så lige en tur i Aalborg zoo på onsdag smiley


  • #26   18. jul 2016 I går var jeg ude og se stævne, da jeg ikke selv kunne starte. Derefter pillede jeg stingene ud af benet på min hest. smiley

    Ellers har jeg bare ordnet sår..

    Ja, jeg har ferie i 3 uger endnu.
    Imorgen eller onsdag, skal jeg til Italien med min kæreste, i 2-3 uger. smiley


  • #28   19. jul 2016 Den 17 havde min søster 19 års fødselsdag, så der fejrede vi hende.
    Den 18 var jeg i byen med min mor og søster, og i Rosengårdscenteret med min far og søster
    I dag har jeg slappet af hele dagen smiley


Kommentér på:
Hvad skal du idag?

Annonce