{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning og bad
  • #1   6. feb 2019 Det gider jeg slet ik... Jeg tager badet når jeg kommer hjem.. medmindre at jeg skal direkte videre til noget andet. Mit hår bliver aldrig vasket derhenne, det tager for lang tid når det skal tørres??

  • #3   6. feb 2019 Jeg går først i bad når jeg kommer hjem, for jeg gider ikke til at have alle mine shampoo med.
    Jeg vasker så også hår bagefter, ellers syntes jeg ikke rigtig sveden kommer ordentlig ud.


  • #4   6. feb 2019 Jeg synes ikke, at det er det fedeste at træne i fitness center.
    Det er monotont.
    Og jeg kan ikke fravælge stimuli, såsom grim musik eller elendige serier på faldskærme.
    Den meditation tilstand jeg gerne vil opnå, ved at dyrke sport bliver overdøvet af trangen til at medbringe bidetang til at klippe ledninger over..

    Men, hvis det er relevant at gå i bad, går jeg i bad hvor jeg er / har badefaciliteter.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   6. feb 2019 jeg bader altid der hjemme.

    Jeg klæder o hjemme, tager ned og træner, også tager hjem og hopper i bad.


  • #6   6. feb 2019 Jeg tager bad i fitness, da jeg altid træner om morgenen inden jeg tager videre. Jeg har ikke noget imod det. Et par klipklappere på og så i bad med mig. smiley Har dog også til gode at skulle dele badet med andre. Der er altid bare mig

  • #7   6. feb 2019 Jeg arbejdede tidligere som receptionist i et fitness-center. Der var mange, der gik i bad derhenne og mange, der først gjorde det hjemme smiley Nogen stillede op med masser af makeup, hårtørrer, hårplejeprodukter og stod og ordnede i 20-30 min, mens andre som sagt bare skyndte sig hjem smiley Så det skal man da bare gøre nøjagtigt, som det passer en smiley

  • #8   6. feb 2019 Jeg bader hjemme - min mand og jeg træner sent om aftenen (som regel 22.30-23.30, sommetider senere), så vi hopper bare i bilen og kører hjem, når vi er færdige. Køreturen er på 5 min, og jeg gider ikke slæbe mine hårprodukter og alm. tøj med derned, når jeg alligevel bare skal i nattøjet, når jeg kommer hjem smiley

    Hvis jeg ikke skulle direkte hjem efter fitness, så havde jeg bestemt taget et bad dernede. Jeg tager altid mindst 20 min. på løbebåndet til slut, så jeg storsveder til sidst, selvom jeg bruger tid på at strække ud.


  • #10   6. feb 2019 Jeg bader hjemme. Bryder mig ikke om at bade sammen med fremmede.

  • #11   6. feb 2019 nu bor jeg 5 min, gang fra 2 ud af 3 fitness center i min by, og da jeg gik i fitness, skiftede jeg tøj hjemmefra og gik afsted, så var det en del af opvarmingen, så jeg kun har skoene med i tasken, og samtidig er de 5 min hjem en god måde lige og cool down på, så jeg går i bad hjemme.. men har også gjort det i centeret hvis jeg skulle et eller andet, det genere mig overhovedet ikke, og tage et bad foran andre kvinder i et omklædningsrum, hverken i fitness eller i svømmehal

  • #13   7. feb 2019 Jeg går i bad efter træning når jeg skal ud blandt andre mennesker, jeg HADER svede lugt, bliver dårlig af det, så jeg tænker på at andre måske har det som mig, så derfor går jeg altid i bad når jeg har svedt. Det er kun her hjemme på matriklen jeg kan gå og stinke smiley

    Mvh TT


  • #14   7. feb 2019 Af hvad jeg ved, så har vores lille fitness center ikke badefaciliteter. - Det er en gammel skole, hvor klasselokalerne bliver brugt til fitness :). Jeg skifter hjemmefra, og tager bad derhjemme :).

  • Mimre
    Mimre Online Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.865
    #15   7. feb 2019 Jeg bader altid i fitnesscentret. Hvorfor i alverden skulle jeg bruge penge på varmt vand hjemme, når det er en del af mit kontingent? smiley

    Hvis jeg skal hjem og ride, så sætter jeg bare håret op i en knold, uden at vaske det. Men jeg har også noget sindssygt tykt garn, som ikke sådan lige bliver gennemblødt af sved smiley


  • #16   7. feb 2019 Jeg vasker ikke hår hver dag, men kun hver 2-3 dag, og derfor vasker jeg ikke hår når jeg har været over og træne. Dog kommer det an på hvad jeg laver, jeg dyrker mest styrketræning, hvor jeg faktisk ikke rigtig kommer til at svede på den her årstid, fordi centeret er halv køligt, om sommeren sveder jeg lidt mere. Men hvis jeg virkelig har givet den gas med HIIT eller cardio og håret er gennemsjasket, så vasker jeg det selvfølgelig.
    Jeg går sjældent i bad i fitness, det hænder, men ikke ofte - jeg er såmænd også ligeglad med at bade med fremmede, det er kun fordi jeg ikke gider slæbe tøj, håndklæde osv. med, min taske er allerede fyldt op med træningsgrej smiley
    Jeg går dog slet ikke i bad efter træning, hvis jeg ved, at jeg nærmest skal direkte hjem og ride smiley


  • #17   13. feb 2019 Jeg har intet i mord at gå i bad i fitness. Det havde jeg før jeg startede på uddannelse. Men efter 3 år, hvor man jævnligt smider tøjet for sine klassekamerater, for at skulle berøre og øve på hinandens kroppe, så er det ikke noget der rører mig længere.
    Men når det er sagt kan jeg godt finde på at gå direkte hjem og skifte til heste tøj, og så først tage bad når jeg kommer hjem fra hesten, smiley


Kommentér på:
Træning og bad

Annonce