{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Hvad gør i når i keder jer? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg keder jeg uendeligt meget for tiden, men jeg kan heller ikke samle mig om at lave noget, så jeg ender ofte med at se Netflix, hvilket jeg heller ikke kan koncentrere mig om.

Der er egentlig en masse jeg kunne gå i gang med, men har ikke meget energi, så det bliver brugt på arbejde, hund, hest og madlavning/husholdning.

Har i også sådanne perioder og hvad gør i så for at få tiden til at gå?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør i når i keder jer?
  • #1   16. sep 2019 YouTube og nålebinding f.eks. Når man først har lært det, kræver det stort set ingen koncentration som jeg synes strikning kræver.

  • #2   16. sep 2019 Jeg ønsker mig meget at få prøvet det der med de der mandalategninger! Synes det ser så dragende ud smiley
    Ellers kan jeg godt bruge lang tid på at ligge og kigge på facebookvideoer. Altså, hvis en video dukker op i news feed og så bare åbne den og scrolle gennem de videoer, den så foreslår. Synes det er så godt tidsfordriv med en god blanding af lækre kageopskrifter, sjove klip, DR p3 klip, diy tips, og dragende videoer, der får hjernen til at slappe af.


  • #3   16. sep 2019 Leger med mobilos.
    Æder chokolade?

    Ud til hesten.
    Lidt mere konstruktivt.

    Eller går en tur med hunden.
    Bare ud i det blå.
    Et par timer senere er jeg hjemme igen, mindre rastløs og med en glad hund.
    Et par timer med hunden, det er klart det bedste.


  • #4   16. sep 2019 man keder sig aldrig som selvstændig, men skulle det ske så ved jeg på mig selv at hvis jeg ikke er motiveret eller føler jeg har energi til noget så skal jeg tvinges igang. fx kunne jeg melde mig til et hold i fitness - når det er hold så kan man nemlig ikke melde fra nogle timer før, og så kommer man ud af døren og får motioneret hvilket giver en lækker følelse efter, samt man får lidt ny energi og humøret går op. smiley

    Men nogen gange er det altså også helt i orden bare at have en umotiveret periode, lysten finder som regel vej tilbage smiley


  • #5   16. sep 2019 Høhø hvis jeg keder mig, så er en lur altid løsningen. Om det er 20 min eller 3 timer, det vides aldrig smiley

  • #6   17. sep 2019 nu keder jeg mig ikke hver gang jeg sætter mig i sofa strikker eller hækler jeg
    VH Annette


  • #7   17. sep 2019 Det er nogle rigtig gode bud! Sikke arbejdsomme i alle er, jeg har slet ikke tålmodighed til hverken at hækle og strikke, med et lidt hæftigt temperament bliver jeg mega hidsig første gang det går galt, så jeg har aldrig fået det lært ??

    Jeg ender også tit på Youtube (har ikke Facebook)

    Dok. Who: Chokolade smiley det slanker desværre ikke, ellers en aktivitet jeg kunne være helt med på! smiley


  • #8   17. sep 2019 Sandra, en lur forekommer også ofte her ??

  • #9   17. sep 2019 Jeg kører ud til mine forældres landbrug. Så tager det hele altid lidt overhånd, især når jeg er færdig med hestene, og går igang med køerne og kalvene. Der er lige nogle kælekøer og hjørnekalve der skal have noget kærlighed, eller hentes et par kvier i engen... Der er bare tusinde ting smiley

    profilbillede
  • #10   17. sep 2019 hvis jeg keder mig, og jeg har lavet det jeg skal i løbet af en dag. så laver jeg følgende:
    ser et eller andet (youtube, Netflix, plex, animefreak osv osv)
    gamer (mest på pc men kan forkomme på mobil og ps4)
    tegner eller maler
    laver diamond paintings (hvis jeg havde flere T_T)
    spiller guitar
    ligger og putter med min kanin
    og med 2 ugers sygdom er alt dette blevet gjort XD


  • #11   17. sep 2019 Jeg keder mig meget sjældent - men når det sker, så bager jeg smiley

  • #12   17. sep 2019 jeg går en tur, læser en bog eller tager opvasken ??

  • #13   17. sep 2019 Jeg keder mig stortset aldrig. Jeg nyder min alenetid med ingenting at lave..

    Hvis jeg virkelig keder mig, så spiller jeg xbox... Det behøver jeg dog ikke at kede mig for at gøre smiley


  • #14   17. sep 2019 Med en datter på 3 måneder som jeg er alene med, så keder jeg mig aldrig smiley Når hun sover så er det med at få lavet alt det huslige og få forberedt så meget som muligt inde hun vågner igen.

    Og nå ja, så er der jo også lige en hest der skal passes og som jeg begyndt at ride på igen. Jeg keder mig virkelig aldrig..


  • #15   18. sep 2019 Uh bage! Jeg elsker at bage, men det er ikke så godt for figuren, lidt ligesom chokoladen der blev nævnt den anden dag smiley

    Det er mange aktive ting der gøres, gid jeg kunne! Min kedsomhed opstår når kroppen har sagt stop, men hovedet gerne vil mere, så bliver jeg rastløs og det er her jeg får problemer ??

    Men nu har jeg udset mig et projekt, jeg vil lave DIY julekalender til min mand (og mig selv smiley ) Mangler lige den helt rigtige inspiration til hvordan den skal laves ??


  • #16   18. sep 2019 Tjaeh.
    Jeg læser. Rigtig rigtig meget. Ellers så gør jeg lejligheden rent, hvilket den altid trænger til. Jeg ser også en del netflix. Og så er min nye hobby at træne. Vi har fitness 100 meter fra lejligheden, så der bruger jeg efterhånden også en del tid.

    Jeg plejer også at spille playstation, men det er ikke en mulighed endnu, for min kæreste og jeg har intet fjernsyn, så indtil vi får købt sådan ét på black friday, så står mine elskede spil på loftet.

    Jeg har overvejet at begynde at tegne igen med min tegneplade - eftersom at jeg ikke fotograferer ret meget mere, ligger min elskede tegneplade blot og samler støv - så måske jeg skulle starte Paint Tool SAI op igen.

    Normalvis ville jeg tage ud til Hope, meeen.. jeg har altså ikke økonomi til at køre 44 km hver vej hver gang jeg vil se hende, desværre.


  • #17   19. sep 2019 Der er jo ingen der siger, at du skal bare kage smiley

    Jeg bager fx rugbrød og knækbrød, foruden fuldkornsboller og den slags.


  • #18   19. sep 2019 Jeg strikker ride strømper.

    Her er min sidste kreation: et par med en ørn omkring benet på hver strømpe


    profilbillede
  • #19   19. sep 2019 Dorthe C
    Wow, det er flot! smiley smiley


  • #20   19. sep 2019 Ann C: mange tak smiley

  • #21   19. sep 2019 Mimre, neej men jeg holder mig ligeledes fra brød, da det er noget af det der, for mig, er rigtig skidt ifht. vægten smiley

    Wow, Dorthe de er flotte!!


  • #22   20. sep 2019 Maria: mange tak smiley

Kommentér på:
Hvad gør i når i keder jer?

Annonce