{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Angst for at tage på? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved ikke hvad der sker med mig, men jeg er SÅ bange for at tage på, og jeg ser helst at jeg tabte omkring 5 kg.
Dvs. jeg ville veje 50 kg, og være 1.75 høj.
Jeg har aldrig rigtig brudt mig om min krop, men det er blevet langt bedre med tiden, og vil så gerne bare være tilfreds. Men det er jeg ikke. : /
Og nu er jeg begyndt på det pis med at ville tabe mig igen. Øv!

Andre som har samme problem?
Hvordan kommer jeg over det?


-Og jeg gider ikke høre fra folk som bare skriver de vil tabe sig for at høre andre sige "Nej du er så tynd".
Dette er rigtigt problem, og ikke noget jeg selv vælger. : /


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst for at tage på?
  • #1   13. jun 2008 Vil meget gerne tabe mig.
    Vil gerne være 48 kilo.
    Er 161 cm.


  • #2   13. jun 2008 veje*

  • #3   13. jun 2008 Joan.
    Det lyder til at din vægt og højde passer fint sammen.
    Jeg tog pludselig 25 kg på pågrund af noget nyt medicin som jeg fik. Så længe du er indefor nomal området, så vær dog tilfreds.
    Hanne


  • #4   13. jun 2008 Jeg har en lækker kæreste som vil have MIG, og ingen andre.
    Hvorfor klager jeg? : / ARGH!


  • #5   13. jun 2008 Hvis du vejer 55 (siden du vil tabe dig 5kg og veje 50 kg?) og du er 1.75 høj, er det da helt perfekt!! Jeg har selv en veninde der er ekstremt høj, og virkelig tynd - hun forsøger konstant at slanke sig, og snakker konstant om det - og hun spiser virkelig næsten intet smiley Man kan risikere at blive meget syg og rent faktisk dø, af at slanke sig mere end hvad ens krop er naturligt! Man skal altid sørge for at få nok mad - og få det man har behov for - for ellers tager kroppen virkelig meget skade!

    Dem der virkelig ér kraftige og har behov for at tabe sig - det er lidt synd for dem, når andre der er utrolig slanke går rundt og snakker næsten konstant om, at de skal tabe sig smiley Synes virkelig det må være hårdt for dem - så af den grund har jeg absolut ingen planer om at slanke mig på nogen måde - jeg er 173 høj og vejer 64/65, og det er fint! Jeg spiser en hel masse, mindst 6 måltider dagligt (som man skal), og er "altid" sund og rask smiley

    Vær glad for du ikke er overvægtig og vejer 90 kg - og vær glad for, at du har det godt smiley Folk holder af dig ligemeget hvordan du ser ud - det er din personlighed og din udstråling der tæller smiley Så vær glad for dig selv, så skal alting nok gå godt smiley


  • #6   13. jun 2008 Godt skrevet Emilie !!

Kommentér på:
Angst for at tage på?

Annonce